![]() |
[GZ] livestrong bandje
Als iemand een pak van 10 heeft gekocht en er geen raad mee weet mag je ze altijd naar mij sturen.
|
Dat meen je toch niet serieus?
Wel hip met zo'n bandje lopen, maar niet die ene euro voor het goede doel betalen? Ik zoek er ook één, maar betaal er graag voor. Tis dat ze hier elke keer uitverkocht zijn dat ik niet zelf aan één kan komen. |
Wat is een livestrong bandje?
|
Citaat:
|
mag geen reclame maken ik weet t maar op forum.body-fitness.nl kan je ze gratis krijgen als je een kaartje stuurt in het thema geel :D
|
Ik vind het een beetje stom dat je er een wilt hebben waarmee je dus laat zien dat je dat goede doel steunt en dat niet doet door zown bandje gratis te willen hebben en je er dus niet eens een euro voor over hebt..
|
Citaat:
|
wat dat aangaat is het idee van armstrong ook een btje mislukt... het is een rage geworden....mode ipv een cadeautje voor je steun :S
|
Waar kun je die bandjes dan kopen eigenlijk? Of zitten ze ergens bij ofzo? :s
|
Als je een fiets koopt waarmee Lance Armstrong de Tour mee reed krijg je er misschien wel 1 bij :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Bovendien heb ik heus wel wat geld over voor zo een bandje. Ik ben niet voor nix heel amsterdam afgestruind bij alle intersports zaken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als niemand ze hier heeft kan iemand me dan vertellen of er een winkel in amsterdam is die ze nog heeft?
|
Ze worden bij bijna alle sportwinkels verkocht, bijvoorbeeld de coach. Waar in Amsterdam ze precies verkrijgbaar zijn weet ik niet, in Middelburg ligt er iig nog bijna een hele bak vol. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu betalen mensen een euro voor het goede doel omdat ze een bandje hebben om te laten zien hoe empathisch ze wel niet zijn :| , zonder dat bandje zouden er een stuk minder euro's binnenkomen |
Citaat:
|
ik wil ook :eek:
|
omg wat triest
stort dan gewoon geld op de rekening van het kankerfonds ipv tof te doen met zo'n bandje |
Citaat:
|
Citaat:
ps:als je wat beter had gekeken had je gezien dat er op lifestyle ook een topic over livestrong is. Ga het daar maar lekker afzeiken. |
Citaat:
nu ga ik het ingelijstte donorformulier van de buurman aan mijn muur hangen doeiii. :rolleyes: |
ach ja ...
ik vraag me gewoon af waar ik online dat dan kan kopen ... want bij wearyellow.com staat het niet meer hoor ! die link gaat niet |
Citaat:
|
Citaat:
Wat kom jij misselijk over zeg.....BAH |
Geld op een of andere rekening deponeren doe je toch een stuk minder snel dan even zo'n geel bandje bij je nieuwe schoenen kopen, en ook een voor je partner (of wat dan ook). Daarom werkt dit veel beter. (y)
Enne, het is juist zeer cool dat het zo'n enorme rage is geworden, gaat er tenminste ook flink veel geld naar het kankerfonds! En dat is toch geweldig? Ik snap het probleem niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |