![]() |
flatcat
|
niet gezien
|
Citaat:
|
cultuurbarbaren:mad:
is een punkrockband btw, ze stodnen op het skatestage:o zelf heb ik ze daar niet gezien want ik was er niet:( |
Ik heb ze gezien op Pukkelpop. Niet al te hoogstaand of origineel maar wel leuke poppunk. En een hoop West-Vlaams (dacht ik) gebrabbel tussen elk nummer. Wel lange bindteksten maar 'k vond ze wel grappig. :)
|
Ooit op Groezrock gezien. Leuk bandje. Niet geweldig ofzo, gewoon redelijk vermakelijk.
|
Citaat:
(plus de vermelding dat ik het slachtoffer was van groepsdruk waardoor ik bij Flatcat terecht kwam) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
cultuurbarbaren laten slaan op een punkrockband is een beetje paradoxaal. grammaticaal (verbeterde versie): cultuurbarbaren! :mad: flatcat is trouwens een punkrockband die op het skatestage stond. voila! :) |
Citaat:
http://www.zooloo.co.il/love/images/hurray.gif |
|
dank voor de verbetering dan maar :|
en het was inderdaad West-Vlaams gebrabbel tussendoor;) Minx (zanger) zit bij mij in de hogeschool. Ze vonden het heel tof om op pukkel te mogen spelen:). |
Citaat:
Het werd best beangstigend toen ie vroeg wie West-Vlaams was en quasi al men buren hysterisch werden. (gelukkig was er ook een leuk Antwerps bandje) |
ik heb een split cdtje van ze samen met Five Days Off....
t is wel geinig |
Twee jaar terug gezien op Groezrock. Wel aardig.
Ooit Will0m tegen de zanger zien ijlen over een split met Belvedere. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |