![]() |
ehh tjaa beschamend...
Hoii allemaal,,
Ik heb best wel een lullig probleem.. als ik met me vriend verderga, en hij vingert mij,, als ik dan zeg maar op hem lig, naja met op me knieen leun.. en hij gaat met zijn vinger in mij.. dan lijkt het net alsof ik een soort van windjes laat.. ik schaam me echt kapot dan en ga maar weer anders liggen,, hebben jullie dit ook en wat kan je ertegendoen... graaag normale reacties.. Kuss |
Da's een SOA. :cool:
|
Citaat:
|
kan niet,, 1e vriendje ... 1e vriendinnetje voor hem ;)
|
vaginale farts ???
|
kutscheten
hij pompt er lucht in, en dat komt er dus ook weer uit, en dat klinkt als een scheetje kut scheet dus, en die zijn best :cool: |
die zijn best wat ... ??
Tjaah ik v0el me er echt niet op me gemak bij en schaam me dood dan... |
heb er geloof ik wel eens van gehoord ja, is niks ernstigs.
zegt t m gewoon, en lach er samen om :) en ga misschien idd anders liggen, anders krijg je slappelachsex ofzo :P |
maak je hand nat arm omhoog hand op je oksel hand omlaag
oof een scheet geluid kutscheten zelfde principe edit: en je hoeft je er echt noiet voor te schamen, je vriend weet heus wel hoe dta zit zo niet dan ruikt hij het verschil wel ;) |
Citaat:
Lieffiej-pieffiej, er zijn geen pilletjes tegen, dus moet je maar in een andere houding gaan zitten. Of liggen. Of staan. Whatever suits you best (y) |
Citaat:
proef ik hier een vorm van cynisme?? |
mm 0kay,,
|
het boeit echt niet hoor :)
als je toch van je vriend houdt en hij van jou, hoef je je niet te schamen toch |
Tjaah dat weeet ik wel,, maar toch voel ik me er niet helemaal lekker bij...
|
ga op je hoofd staan en spreid je benen wijd open om alle lucht eruit te laten - ventileren noemen ze dat :D
(lijkt me wel opwindend te zijn van zicht) :eek: achteraf zal je geen lieve kutscheetjes meer laten (hoewel mij dat niet zou storen) :o |
Anders leg je een keer aan hem uit wat het is, dan hoef je niet meer bang te zijn dat hij denkt dat 't echt een scheet is :P.
Bovendien, jij doet niets, híj stopt die lucht in jou :P dus jij hoeft je dan ook nergens voor te schamen. Het klinkt alleen niet erg sexy, maargoed, dan ga je toch gewoon in een andere houding liggen/zitten/staan :) |
Jupss dat is wel zo.. maar af en toe komt het gewoon zo uit.. dat ik zo zit :P....
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is heel normaal, gebeurt de besten onder ons, dus mij ook. |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: @ *Cayenne* |
Citaat:
En Irrrma (:rolleyes: ), ga fietsen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neej het is idd best normaal. Gebeurt bij mijn vriendin ook best veel. Zitten we samen op bed na seks en dan wil al die lucht er ook uit. Wij lachen er meestal om. :D Je kan het moeilijk tegenhouden of tegengaan. Maar vaak heeft het idd temaken met de houding waarom je bezig bent geweest. Maar zoals de rest al zegt, wen er maar aan, niks geks aan de hand. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cayenne en Mephostophilis, zoek een hobby en ga niet over ieder woord vallen wat je ziet. Daar heeft niemand wat aan en is zwaar irritant.
Nu weer ontopic. Antwoord is al gegeven, is erg normaal, je doet er toch niets tegen dus laat maar gewoon gaan en lach erom of schenk er totaal geen aandacht aan. Probeer een andere positie of je bekken te kantelen, dat werkt soms wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar voor wie schaam je je dan als jullie allebei weten wat de oorzaak is? |
Citaat:
Heb ik ook wel eens last van en ik schaam me op zon moment ook kapot :bloos: Maar gelukkig moet mijn vriend er wel om grinniken en dan zoeken we weer een ander standje op ;) |
Citaat:
|
Offtopic: Mephostophilis heerscht
|
wat...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het wel eens als er iemand boven op me ligt, dat er dan lucht (die tussen mijn borsten zat) als een soort 'scheet-geluid' uitkomt. Tegenwoordig let ik er al niet eens meer op, en anders gewoon om lachen. Je kan er moeilijk geen sex meer om hebben! |
ook wel is last van maar ik vindt ook maar genante vertoning eigenlijk maar ja je kan er niks aan doen :(
maar komt doordat hij er inderdaad lucht in 'pompt' en dat moet er weer uit dan he |
kutscheten :D
|
Citaat:
|
Ik heb het dus nooit meegemaakt, wel dat het lekker nat is en dat je een sop-geluidje hoort :D
|
KUT-scheet is eigenlijk een foute benaming vind ik,want infeite worden die geluiden evenveel door zijn piemul veroorzaakt als door het meisje dr kut...
|
ik vind het meestal erg grappig :P
|
Citaat:
penis-scheetjes :D pik-ruften :D hihihi sorry :evil: |
ow is niets bijzonders verder hoor, maak je geen zorgen, is idd gewoon lucht. niet op letten, just go on, ben je het na een seconde alweer vergeten ;)
|
pft... al liet ze echt scheten
lay back and enjoy the rapture |
heeft mijn vriendin welleens bij penentratie als ze bovenop zit, niets om je zorgen over te maken, gewoon samen om lachen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |