![]() |
Hoe laat jij het weten als je iemand leuk vindt?
-
|
Ik krijg dan nooit meer een zinnig antwoord door mijn strot en ben stil.. Alcohol helpt meestal wel. :o Beetje tegen iemand aanhangen ...
|
in de regel ben ik daar ook te verlegen voor :o
|
Eindelijk eens een topic dat zich buiten de kroegen afspeelt (y) .
Uhm, even denken. Zoals je zelf al zegt "overbodig contact" maken. Beetje plagen. Naast iemand zitten als er ergens anders ook plek is. Kortom de kleine dingen. Gewoon bij iemand in de buurt zijn. En inderdaad lachen en oogcontact maken, als het een "vreemde" betreft. |
Niet.
|
Vaak bij 'm in de buurt rondhangen en naar 'm kijken en dan lachen als ie terug kijkt. En veel knuffelen natuurlijk.
|
Nog altijd: gewoon heel veel aandacht aan diegene besteden. Zo vaak mogelijk bij hem zijn, mailtjes sturen, op msn zijn als ik weet dat hij dat is, kaartjes sturen, als ik ergens met een groepje ben waar hij ook bij is, de rest straal negeren, enzovoort :) Niet expres ofzo, dat gaat dan vanzelf.
|
Ik zag eens een wonderschoon meisje (Godin :o) achter de kassa bij V&D en toen heb ik daar bij V&D een kaart uitgezocht met een boodschap in de trant van "ik vind je mooi" en die bij haar afgerekend. Toen heb ik gezegd dat ie voor haar was. :o
Enige keer dat ik iets heb gezegd. :o Overigens nooit iets geworden. :( Ze wilde wel maar ja het liep een beetje mis. |
Citaat:
|
net iets meer aandacht aan hem besteden dan aan andere (ook niet te veel want dan wordt t zo opdringerig)
maarja, bij mij moet die andere dan wel weer de volgende stap zetten :) |
Meestal ben ik te verlegen om iets te zeggen en ontloop ik degene maar. Als ik weet dat degene mij ook wel wat vind, ben ik juist heel open. Maar als ik niets weet, kom ik het vaak ook niet te weten. dat is echt irritant.
|
flirtten, schattig doen(want daar ben ik zo goed in). Maarja, ik ga sowieso vaak nogal flirterig met jongens om waardoor ze soms denken dat ik ze leuk vind terwijl dat totaal niet zo is. Erg handig, maar ik doe het niet bewust.
|
Dat gaat eigenlijk vanzelf en het komt meestal wel duidelijk over:D
|
veel glimlachen, kijken, beetje plagen, e-mailadres vragen, kletsen over van alles...
|
Citaat:
|
Citaat:
Uhm, over het algemeen ga ik alleen meisjes die ik al goed ken op den duur 'leuk' vinden. Als het in omgekeerde volgorde is zorg ik wel dat ik ze ga kennen. Geen idee hoe ik dat laat merken eigenlijk. Als ik durf; gewoon vertellen. En bij huidige vriendinnetje was het gewoon metéén duidelijk toen ik haar in het echt zag eigenlijk. :) |
Citaat:
|
ik weet het niet. Ik denk door gewoon een beetje te flirten, veel te lachen. Ook plaag ik dan vaak een beetje. Het schijnt altijd wel duidelijk te zijn:)
|
Citaat:
|
Meestal word dat wel gemerkt en anders zeg ik het gewoon.. of ik zoen hem gewoon, snelste manier.
|
Citaat:
|
Meestal doe ik niet zoveel, omdat ik te verlegen ben om het te zeggen. Vaak van die kleine dingetjes als even zijn arm aanraken, ogen neerslaan als hij kijkt enz.
En als ik verliefd ben schijn ik heel veel over die persoon te praten volgens mijn vriendinnen, maar dan heb ik dat zelf niet echt door :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet op mij van toepassing. Van 'leuk vinden' is af en toe wel sprake, maar van actie ondernemen niet. Heeft geen zin, kost alleen maar moeite.
|
haar vaak opzoeken en veel contact maken, als er andere mensen bij zijn daar eigenlijk nauwelijks aandacht aan besteden, en uiteindelijk ook gewoon vertellen dat ik er leuk vind.
|
Ik maak altijd de meest doorzichtige opmerkingen.
of als ze vraagt op wat voor meisjes ik val beschrijf ik haar :P |
In de regel, na zo ongeveer 6 maanden à 'n jaar. Wanneer ik eigenlijk al weet dat 't kalf al verdronken is. (y) Soort van zelfbescherming ofzo, zodat ik op voorhand al weet dat 't daar aan gaat liggen en niet aan mij.
Hoe? Heel erg stom. :) |
Citaat:
|
He, ik vind je leuk.
|
http://wwwutnws.utwente.nl/utnieuws/...4/fokkesuk.gif
Zoals Fokke en Sukke het doen, nee vaak merk je het gewoon als het klikt, alleen vind ik het moeilijk om te zien of diegene mij nou leuk vind of gewoon aardig. Dus zijn er mensen met extra tips.. :bloos: |
Niet?
|
Niet.
Denk ik altijd. Maar het schijnt toch wel duidelijk te zijn. |
Het haar zeggen, lief voor haar zijn, lief naar haar lachen, proberen was closer te zijn als ik dat durf (bijv. handje vasthouden, met haar dansen met uitgaan etc.), dat soort dingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb een keer een gesprek gehad met een vriend over mijn huidige vriend( toen dus nog niet) of ik hem leuk vond. Hij dacht dat ik hem leuk vond en ik had echt zo iets van hoe kom je erbij. Maar de volgende keer dat ik mijn vriend zag merkte ik toch dat hij gelijk had. |
Citaat:
|
Op zn bek pakken ofzo.
|
Ik kwoot Briseis twee keer:
niet en niet. |
Citaat:
|
Extra aandacht geven, zoals Sarah ook al zei,mailen, kaartjes sturen, op MSN zijn etc. En af en toe eens aanraken, de hand vastpakken enzo.
SMSsjes zijn vaak ook errug duidelijk! |
Citaat:
|
Citaat:
Succes verzekerd (y) ;) |
ik laat het nooit merken... ik kan dat niet... te bang voor een blauwtje.
|
Citaat:
alhoewel,nu ik erover nagedacht heb, misschien dat andere mensen het toch wel kunnen zien. in grote groepen gaat het nog wel, dan kun je je op iets anders focussen, maar in kleine groepen probeer ik dan niet al te veel te staren, wat er dan op neer komt dat ik alles zie behalve hem. ´goh, wat is dat raam opeens interessant, en die stoel, en die deur´ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |