![]() |
Philips Wearable Digital Camera
Hallo,
Ik heb op straat een Philips wearable digital camera met 64 mb opslag gevonden. Hij werkt perfect. Ik weet alleen niet hoe je de batterij kan opladen..Weet iemand misschien dit? Alvast bedankt. |
Met een oplader.
|
ik vind em bagger
|
Ik heb een beetje ervaring met de key006 en die laad zichzelf via de usb poort op, mss dat dat bij jou ook zo is?
|
Citaat:
|
Uhmz... je zou hem ook naar de politie kunnen brengen.
|
Citaat:
payback time :o en je wijkt trouwens af van het ondeerwerp :) |
Owja, omdat anderen iets niet doen, hoef jij het ook niet te doen. (y)
|
Citaat:
:rolleyes: |
Wat mij betreft laad jij die batterij nooit van zijn leven meer op. :cool:
|
Citaat:
|
Voorlopig is het voor jou nog het kutst, aangezien je niet weet hoe je hem moet opladen :)
|
Citaat:
|
Voorlopig weet je het anders nog niet zeker. Als je een béétje sociaal bent, breng je dat ding gewoon naar de politie, hoef je je ook niet druk te maken over hoe je hem op moet laden.
|
Citaat:
En sociaal, ga mij niet vertellen dat elk mens op deze aardbol iets gaat terugbrengen wat hij/zij gevonden heeft. Als jij 100 euro op straat zou vinden zou je het ook niet naar de politie brengen. |
Wat je doet is asociaal. Accepteer het nou maar.
|
Citaat:
|
Dat ding is zó waardeloos, maar oke... Zoek een handleiding @ internet?
|
Citaat:
hoppekee |
Citaat:
kijk je raar dat mensen daar negatief tegenaan kijken? |
Citaat:
|
Je kan het illegaal downloaden en gebruiken van een programma niet vergelijken met het vinden van een camera en die niet teruggeven.
|
Citaat:
|
Citaat:
1) Ik geloof niet dat er een wet is die je gebiedt om, als je iets op straat vindt, dat naar de politie te brengen. Het is alleen wel zo netjes. Het gebruiken van een Windows XP zonder licensie, echter, is wel strafbaar. 2) Als ik Windows XP download en installeer, wat gebeurt er dan? Microsoft loopt een bepaalde som geld mis. Verder gebeurt er vrij weinig. Maar als ik een camera jat van iemand, om het zo maar te zeggen, zorg ik er daarmee voor dat diegene die camera niet meer kan gebruiken. Ik beroof hem/haar van zijn of haar eigendom. Zie je het verschil? |
Citaat:
Alleen moeten mensen niet offtopic lopen zeiken terwijl ze zelf megaveel illegale mp3's hebben en dergelijke. |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
http://www.eindhovensdagblad.nl/regi...12240_,00.html
voor degenen die niet willen registreren: Citaat:
|
Citaat:
|
stond er nog data op de camera?
|
ik zou het ook gewoon houden
ik wist niet hoe je de batterij kan opladen, maar dat weet je inmiddels al |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry, maar wat jij doet of hebt gedaan is strict genomen niet legaal. Niet in de laatste plaats omdat je beschikt over de datagegevens die op het medium stonden.
Als je besluit hem niet terug te brengen naar de politie is dat jouw keuze. Dit betekent echter wel dat dit valt onder illegaliteit en dat houdt in dat een topic hierover op dit forum om die reden dichtgaat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54. |