![]() |
Mijn nieuwste film: Bike!
http://motorzweefschool.demon.nl/~mucahid/bike_xlq.wmv
(doel opslaan als) een film dat gaat over 2 allochtoonse jongeren die vechten om een fiets. Deze film is min of meer een vechtscene, met de nodige komedie erin gepropt. Uiteraard, heeft deze film ook zijn bruce ali charmes, en moet het ook niet serieus genomen worden, omdat wij het gewoon voor ons plezier maken. Downloaden duurt wat langzaam soms, maar heb geduld! http://images.chatnu.nl/groot/1298319942.jpg |
hoera... zeg ff of je het leuk vindt :D
(ik ben die andere allochtoon ;)) |
Citaat:
|
http://www.forenpics.de/wayne/knightrider.jpg
Alleen ging na het begin de muziek wel de verkeerde kant op. |
Citaat:
maar wat vond je van de film globaal? :) |
dudud.. *slaat op*
dat word weer ouderwets lachen gieren ende brullen |
Citaat:
|
Citaat:
En toen ik hem voor de tweede keer keek, dacht ik bij de gedeelte waar ary ga buiten spelen zegt: 'jammer dat je geen close-up van mucahid zijn gezicht ziet waar hij dit http://messenger.msn.com/MMM2004-08-...cons/50_50.gif of http://messenger.msn.com/MMM2004-08-...ngry_smile.gif gezichtje trekt. En eerlijk gezegd vond ik mucahid/de slachtoffer wel nep-allochtons klinken :( Maar dat kan ook gewoon aan mij liggen. |
Citaat:
kben een echte allochtoon ja :( :p |
haha
wat een belachelijke kut film, PRUTSERS |
Citaat:
|
waar moet ik beginnen?
|
Citaat:
|
je ziet de ene acteur wachten tot de andere de fiets pakt.
erg fake allochtoonse taal van lik me vestje stomme cuts de hele tijd die niet inelkaar passen wat is de moraal van het verhaal? etcetc |
ik zie in ieder geval dat jullie de stukje tussen 2.47 - 2.50 uit een van Van Damn! z'n film hebben gehaald (kickboxer, bloodsport of wrong bet).
Maar van wie was die fiets nou? Hoe komt hij op slot zonder dat mucahid het op slot zet, en hoe komt ary aan de sleutel. :p |
Citaat:
Citaat:
- wij zijn allochtonen, dus kom niet als autochtoon vertellen hoe allochtonen praten ;) -naja jou mening :) - het moraal van het verhaal is, dat het leven niet altijd evene erlijk hoeft te zijn. ;) |
Hmmja. Het ziet er indd wel goed uit, alleen vind ik het gewoon niet zo boeiend om mensen te zien die op minder subtiele wijze hun ruzie bevechten :p en ik zie het verband met die fiets ook niet zo, eigenlijk. :o
Maar als je er wel van houdt is het opzich wel leuk ja :) Moet je dit eigenlijk niet op ART gooien? :o |
Citaat:
Fiets was van Mucahid. Arian maakte hem gewoon open, vraag me niet hoe :D :p |
Citaat:
Mensen van art zullen dit niet waarderen denk ik :( |
Dat slaan is wel dik nep zeg.
Enne hoe steel je een fiets als je het sleuteltje hebt :/ |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
leuk, beter dan jullie vorige. vooral qua camera en editing... vechtscenes waren goed, alleen iets te lang.
"jouw kung-fu is goed" is natuurlijk prachtig |
Citaat:
|
Meester idee, 2 allochtonen die vechten om elkaars fiets! (Y)
Idd als ik de film wel serieus moest nemen, zijn het net die kleine details die de film realistischer maken. Die kerel die om het hoekje blijft hangen, de fiets de opengaat (alhoewel dat ook gewoon het geheim van de marrokaan kan zijn :P) en bij de vechtscenes; probeer vanuit zon stand te filmen waardoor de trappen echt lijken. Dat hadden jullie op een gegeven moment waarin hij zijn voet van links naar rechts tegen jullie hoofd haalden, meester (Y) Superfilm (Y) |
Ik zat hier ff aan te denken.
Dat je bij vechtscenes opneemt zoals bij vele kung fu films (bijvoorbeeld enter the dragon). Ik heb het over 'in de camera slaan'. Dat het dan net lijkt alsof je het via de ogen van de tegenstander kijkt. Dan slaat de tegenstander weer 'in de camera'. beetje vage uitleg, maar je begrijpt wel wat ik bedoel. |
Citaat:
|
kheb er een poster bijgedaan :o
|
zozo.. bedankt voro de reacties :cool:
maarja, sommigen zaten te zeggen dat het gewoon een kutfilm was, kutprutsers, enz. enz... ik zou zeggen: probeer het zelf eerst, voordat je zo gaat bitchen. en over hoe ik die fiets openmaak.. tja, da's een allochtonen geheim ;) het oorspronkelijke idee was eigenlijk om gewoon een gevecht op te nemen. dat het dan uiteindelijk over een gestolen fiets ging.. tja, dat hebben we er later bij bedacht. jullie moeten ook bedenken dat het allemaal in 1 dag gefilmd is, waarbij je niet meteen de resultaten van de schoppen kan zien. vandaar dat we soms hilarisch erg misslaan, we wisten gewoon niet hoe het eruit zag. allemaal heel erg bedankt voor de reacties en tips/kritiek, nu weten we ook weer wat we volgende keer beter kunnen doen, erin moeten laten of juist niet meer doen. :D:D:D:D |
Ik vond jullie leuker toen jullie nog 100% camp waren. Bruce Ali rules!
|
Citaat:
|
Nouja zeker wel een grappig begin:p verder wel mooie actie, is zeker moeilijk te doen zonder te raken enzo. Enne ik vond het gevecht voordat jullie het water ingingen het beste. Daarna werd het wat minder gewoon. De muziek en de editing was trouwens nog best goed (y)
|
Simpel gezegd!
Hardstikke leuk werk! Meer meer meer! :D |
Citaat:
er zijn al plannen voor deel 2 :cool: :o |
haha, ik vond het wel lachen film :cool:
|
Ik vind hem heel koel. (y)
Jammer van het geluid want ik verstond niet wat ze zeiden. |
Citaat:
ja was een beetje winderig die dag |
Citaat:
verder is de film echt flut |
Citaat:
|
Hmmja. Wat diepzinniger had wel gekund.
|
Citaat:
|
Dat is wel te zien, geen kritiek overigens, maar als je toch over die fiets een verhaal gaat schrijven en zelfs de titel van je film zo noemt, laat het dan ook het rode lijntje door je verhaal zijn.
|
Citaat:
|
"Ik wil me fiets terug" "Ga toch buitenspelen jonge!"
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |