![]() |
Introweek VU
Voor iedereen die afgelopen dagen introweek bij de vu heeft gehad: wat vonden jullie ervan? Viel het mee, tegen of als verwacht? Leuke mensen? Leuke activiteiten? En hoe was het slotfeest (daar ben ik namelijk niet geweest)?
|
Het was wel gezellig, er zaten leuke mensen in mijn groep (een paar uitgezonderd), alleen vond ik de geplande activiteiten overdag een beetje... stom. We gingen dan ook vaker poolen/ bowlen dan naar het bimhuis oid :s .
Het eindfeest was wel leuk :). |
Ik vond het wel leuk, alleen jammer van de regen waardoor veel dingen toch niet doorgingen of niet leuk waren. Het eindfeest was leuk ja.
|
welke studie doen jullie?
|
's avonds was het gezellig, eindfeest was echt geweldig, (vooral omdat ik ook andere mensen kende dan uit mijn mentorgroepje).
de mensen uit mijn mentorgroepje gingen op zich wel, maar het zullen nooit mijn vrienden worden (om het ff aardig te zeggen). aantal dingen gingen door de regen niet door, zoals het roeien en het zeilen. k heb er achteraf geen spijt van gehad dat ik er naar toe ben geweest (k heb eerst heel erg getwijfeld of ik wil zou gaan) k doe trouwens geneeskunde |
Ik vond het wel leuk, je kon elke dag wel iets doen wat je leuk vind. Probleem was alleen dat ik slapen zo leuk vind, ik heb in een tentje op het binnenterrein van de VU geslapen (zie foto Ad Valvas :D) dus heb veel overdag activiteite gemist.
Heb zin in dit jaar. Ik doe economie by the way. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46. |