![]() |
armwarmers
wat vinden jullie van die soort armwarmers, of losse mouwtjes.
ik vind dat echt leuk, je kan ze gewoon maken van kapotte panty's enzo. Ik heb nu zwarte die zaten ooit bij een of ander topje. wat vinden jullie ervan? leuk of bleh |
bleh
;) |
Ik vind 't ook bleh.
|
helb is het omgekeerde van bleh :/
|
ik vind het niet bleh :)
|
ik doe me beenwarmers weleens om mijn armen....handiger :)
|
Ik vind ze wel leuk!
ik heb de mouwen afgeknipt van een truitje dat ik nooit meer draag, die gebruik ik heel soms als armwarmers. |
die vink zoooo cool! ik wil nog gestreepte, maar die moet k eerst nog erges zoeken...
|
dat lijkt me zo irritant zitten! verder, tja... het kan wel leuk staan maar het is niet iets dat ik zelf zou willen ofzo...
|
vind ik wel leuk,alleenn moet het je staan vind ik maar da's zo bij alles.
|
Ik vind ze ook wel geinig, zag het afgelopen zaterdag toevallig bij een meisje die ik ken, staat echt leuk!! (zij had rood-wit gestreepte)
|
Geweldig :) Ik draag ze al sinds ik geboren ben geloof ik *giechel* Nee okee, toen ik 13 was ofzo had ik een gala-handschoenen verslaving, maar dat gaat op een gegeven moment ook vervelen dus toen ben ik op kapotte panty's en malliots overgestapt. Nu maak ik ze ook zelf van stof (een keer door de naaimachine en klaar) of afgeknipte mouwen van oude topjes... ik ben verliefd op armsokken *hipste woord ervoor -giechel-*
|
ik heb er een paar gemaakt van panty's die ik niet meer wou of hoefde. Is wel leuk:) wordt alleen saai als je ze te vaak draagt
|
koel
|
in de fancy stond dat die dingen 'in' zijn/worden. mja.
ik vind ze iig superkoel! heb een paar oude balletbeenwarmers die ik wel eens om mijn armen doe, en nog paar paar (jaja) afgeknipte sokken. (y) |
die zijn toch allang weer passé? niet leuk.
|
Citaat:
|
Juah ik vind het erg leuk staan maar ik draag het zelf niet.
|
:cool: Handig voor als het koud is maar niet TE koud enzo.
Ik had er eerst veel, maar de helft ben ik verloren :( Hele mooie zwart/ wit gestreepte met halve vingers eraan (hoe zeg je dat? ) En zwarte kanten en gewoon panty's enzo |
Goed idee!
ga ik straks weer aan de knutsel :) Zijn leuk dus :D |
ik vind het wel kewl, maar niet echt met de weer...
|
Citaat:
:rolleyes: *grin* |
mwoah, niet zo
nogal gedateerd lijkt mij |
ik vind de fancy wel cool :o
|
Armwarmers bij de vele meiden waarvan ik het heb gezien erg mooi staan... (y)
|
Ik heb zulke mouwen van 'omen' . Tis net een spinneweb, kvindt ze zeer leuk om te dragen, zeer kewl dus :)
|
t staat vaak wel leuk, maar zelf draag ik het niet echt, want ik heb nog geen leuke gevonden
|
das leujk maar wel leujke dan heh? :p
|
kort maar krachtig: (y)
|
afgeknipte panty met daar over heen sieraden en zweet bandjes = (y)
|
Ik vind 't echt leuk. Heb 't met een paar beenwarmers geprobeerd, maar ik vind 't zo raar staan bij mezelf.
|
Citaat:
|
Zodra mn beenwarmers niet meer goed beenwarmend zijn,maak ik er een gat in voor mn duim en gebruik ik ze als armwarmers.
Ik heb ook een paar kanten armwarmers..niet dat ze warm zijn,maar wel leuk..van de H&M En dan ook nog een paar zwart wit gestreepte met glittertjes..waren eerst gewoon lange handschoenen maar heb de vingers er afgehaald. Panty truitjes/mouwen zijn wel leuk...maar echt te warm de laatste tijd. |
Citaat:
(ik vergeet steeds het abonement op te zeggen) Maar die mouwdingen vin ik superkoel. Leuk als je het combineert met verschillende shirtjes, printjes en laagjes:) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |