![]() |
Heyyyyyy mensen!!!!
Ik weet het: er is NET een forum geopend over BEFFEN, maar dit gaat echt vooral over of het niet SMERIG is..... Ik heb sinds kort sex met mijn vriendje. Ik vind het heel leuk, maar ik houd hem een beetje tegen als hij zegmaar mij wil beffen ofzo. Ik heb namelijk het gevoel dat dat echt vies is voor een jongen....bah, al die sappen daaro, getsie, ik schaam me daar een beetje voor. Ik vroeg me daarom af:is dat niet echt RANZIG voor een jongen? Enne.....weet elke jongen (als hij het nog nooit gedaan heeft) dat het daar nogal slijmerig (heheheh) is.......... Vinden jongens dat LEKKER? Graag hier meer over, want ik ben hier nogal onzeker over, ik wil niet dat hij heel raar over me denkt ofzo.....bah, ik vind het zelf nogal vies voor hem ..... Thanks xxxxxSUnFloWer....:confused: |
Het slijm doet het em volgens mij juist!!! ;)
|
Jah, het is lekker? :confused:
|
het is errug lekker :)
sowieso als een meisje hygienisch is dan smaakt 't niet vies, en 't is behoorlijk opwindend en belonend om te zien hoe je meisje geniet als je daar bezig bent. |
Als je je goed wast en zo is er toch niks vies aan? en dat vocht dat heeft en jongen ook als je hem pijpt, dus ik denk niet dat er iets vies aan is.
|
Als je je gewoon goed wast enzo is het niet vies. Ik dacht ook dat het smerig voor hem zou zijn. Ik heb mijn vriend dat toen gevraagd, maar hij vindt het juist heel erg lekker.
|
Citaat:
Hij zal trouwens wel een beeld hebben hoe het daar is daar hij jou waarschijnlijk eerst zal hebben gevingerd. |
kun je daar niet gewoon met hém over praten dan..?
|
lekker--> beetjegroot woord
geil?--> zeker leuk-? -> jups praat er idd aders eens over... |
Citaat:
Daar wordt in gevraagd of jongens dat doen of niet. Zo nodig met argumentatie. Kan je volgens mij prima in aangeven of je het lekker vindt of niet. Beetje overbodig om daar nog een topic over te openen, sorry. Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08. |