![]() |
Afbeelding (laten) printen op een t-shirt ?
Hoi,
Ik heb een tijdje geleden een zelfgemaakt afbeelding op een t-shirt laten printen, maar was nogal ontvreden over het resultaat. Kan ik het ook zelf doen ? met een speciaal soort papier voor de printer of zo ? En het daarna erop strijken ? |
Jup dat kan. Ik heb het laatst gedaan voor mijn nichtje, je kan speciaal papier kopen bij de meeste computerwinkels en het dan op een t-shirt strijken. succes!
|
zelfs bij de hema heb je van dat t shirt papier.
|
geloof me die opstrijk shit werkt niet
|
cha0s weet een site waar je heel goed shirts kan laten printen, moet je hem maar ff naar vragen. hij gaat via die site voor mijn verjaardag een mooi lepra inc. shirt laten drukken :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. je kan geloof ik alleen illustrator (of andere vectorimg) bestanden aanleveren, misschien ook wel bitmaps maar dan mag je maar 3 kleuren gebruiken or so 2. de qualiteit van de shirts is vrij laag en je kan ook zelf geen te bedrukken shirts opsturen |
Citaat:
;) |
Citaat:
2. die shirts van Zeeman waar je je opstrijkplaatje op pleurt is van hoge kwaliteit wilde je zeggen? :p |
Citaat:
zie hier hoe ze de shirts drukken, elke kleur moet apart worden uitgesneden and such: https://www.t-shirtsonline.nl/templa...ktechniek.html Citaat:
|
Zelf zeefdrukken!! (y)
evt met 2/3 kleuren en gradient meer dan 3 kleuren is toch altijd lelijk :o |
Citaat:
en met 'n twintigtal kleuren kom je al 'n heel eind, en ik dacht gelezen te hebben dat 'r een onbeperkt aantal drukkleuren was. Citaat:
maar volgens mij is de kwaliteit van die shirts best goed. |
Citaat:
Citaat:
maar ik heb er ook wel 'ns een shirt laten doen, wit, en het is vrij dunne stof en er zit ook niet echt veel model in zegmaar maar 't is niet zo duur dus wel leuk voor een geintje (y) |
wie gaat er dan ook zelf prints maken :rolleyes:
|
Ik maak ook wel eens zelf zon printje en strijk die dan op mn shirt. Je kunt het speciale papier hiervoor in een boekenwinkel kopen, het is alleen wel onwijs duur. Ik betaalde 10 euro voor 8 velletjes (A4-formaat). En je hebt een foto-printer nodig, dat geeft het mooiste resultaat.
Het ligt ook erg aan de stof waarop je het plaatje uiteindelijk strijkt hoe mooi het plaatje blijft. Doe je dit op rekbare stof kan het plaatje dus scheuren. Het is leuk om te doen, maar een duur geintje :) |
aangezien cut_off te beroerd is om mn pm te beantwoorden vraag ik hier maar even of iemand me aan zo'n standaard punk lettertype (sexpistols/krantenknipsel smush) kan helpen.
purrty please? |
Citaat:
neh. hij's te makkelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
die opstrijk dingen werken wel, maar dan moet je je shirt wel wat meer liefde en zorg geven
ok na een tijdje en een aantal wasbeurten vervaagt t maar als je er voorzichtig mee omgaat valt t echt wel mee |
om zo'n tshirt het mooist te houden MOET je >
wassen in de wasmachine op 60 graden; minimaal 60 minuten in de droger doen; strijken, ook over de print! veel succes! (y) |
Citaat:
|
Hier kost dat handenvol geld!
Lees: 40 euro per t-shirt, en dan heb je wss k*t kwaliteit :eek: |
Citaat:
|
Op vakantie heb ik een leuke t-shirt gezien met het opschrift "i [hartje ] my body". Ik heb al op enkele van sites gezocht maar ik vind niet meteen wat ik zoek. Weet iemand waar ik zo'n t-shirt kan vinden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
|
zelf schilderen, dat werkt pas (y) :cool:
|
je moet ook voor je hem de eerste keer wast in een emmer met water en een beetje azijn laten weken ( ofzo)
|
shirts drukken is zooooo fout :o
|
|
Citaat:
|
Eindelijk heb ik 't dan weer gevonden: Strijkpapier voor donker t-shirts! Ik heb er jaren naar gezocht bij computerzaken, en nu verkochten ze 't gewoon bij pipoos.
't werkt veel beter en mooier dan die gewone strijkvellen, omdat je er bij deze na afloop geen laag van af hoeft te peuteren, en het is wat dikker, dus het rekt ook niet zo snel uit. Het is alleen wel klote dat je het heel precies moet uitknippen, maar dan heb je ook wel een mooi en origineel t-shirt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pipo?
http://www.clown-pipo.de/bilder/floetenkonzert_hell.gif kan je best laten printen om het maar ontopic te maken |
Citaat:
Maar ik bedoelde eigenlijk dit: http://www.pipoos.nl/ |
Citaat:
als je het goed doet, bladdert het niet af wat niet betekent dat ik zelf geen afgebladderde probeersels heb :bloos: |
bij mij gingen ze allemaal inscheuren altijd (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |