![]() |
Babyvoeding
Wie eet er wel eens babyvoeding?
Ik kon omdat ik mijn verstandskiezen had laten trekken een dagje niet kauwen, en dus heb ik een dag alleen maar babyvoeding gegeten, en het beviel me erg goed. Ik moet zeggen: erg lekker spul. Wie eet het hier wel eens? |
Nee. :s
|
Citaat:
|
Hmm ik heb het tot mn tiende gegeten ofzo, omdat mn broertjes nog in de babyvoeding-fase waren en ik het ook erg lekker vond. Wij noemden het 'potje' :p . Maar goed, mijn moeder vindt het onzin als een bijna achttienjarige het gaat eten dus wil ze het niet meer voor me kopen...
|
Ik eet nooit babyvoeding.
|
Ik heb het nog nooit gegeten (ja, vroeger wel, maar de laatste jaren niet), dus ik heb geen idee hoe het smaakt.. 't lijkt me iig niet lekker.
|
nee dank je, als ik die prut alleen al zie heb ik al geen honger meer :s
|
Het smaakt gewoon naar niets. Super ranzig dus, enige wat wel lekker is is het fruithapje, lijkt een beetje op appelmoes.
|
dat is echt wel lekker :bloos:
|
Zelden nog eens een fruitpapje, maar dat is dan omdat mijn tanden pijn doen.. verder lijkt het me idd prut, en kan ik evengoed het eten gewoon opeten. Ohja, en het moet ook vers zijn, die potjes vind ik echt vies.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt fan ervan ben ik niet, maar ze 'helpen' wel als ik ziek ben
& vrijwel niks meer binnen kan houden. (kleine hoeveelheden fruitpapjes gaan meestal wel dan.) |
Ik niet.
|
Nee, ik eet nooit babyvoeding.
|
'k Ben net tien dagen lang op trektocht geweest en ik moet zeggen dat het prima smaakt op brood. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik niet. Alleen als ik me kleine broertje eten aan het geven ben en hij morst ofzo ;)
|
Ik eet wel eens zo'n prutje met boontjes en vlees, heerlijk!
Oh en soms trakteer ik mezelf eens op een Olvarit fruithapje ;) Jeugdsentiment :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een paar happen (zowel zo'n fruitgeval als iets anders, geloof ik) toen mijn verstandskiezen waren getrokken, maar ik vond het vreselijk smerig en ben dus snel overgestapt op appelmoes, yoghurt, binnenkant van brood en de mixer om zelf fruit te mixen (en daar heb ik wel even op geleeft ;)).
|
mijn moeder is kunstenaar en heeft een keer een beeld gemaakt van olvaritpotjes, n vrouw met n jurk aan van allemaal potjes. bah, heb er ongeveer n maand dagelijks van gegeten, bah!!! :(
|
Ik heb nog nooit babyvoeding gegeten, ook vroeger niet. Ik kreeg vroeger altijd verse groenten en fruit, dat dan in stukjes gehakt werd of geprakt werd. Die babyvoeding uit die Olvarit-potjes lijkt me echt vies.
|
Citaat:
Ga echt niet dat spul naar binnenwerken hoor. Ook al is het lekker :p |
Citaat:
ontopic; nooit gegeten |
ik kan me niet meer herinneren hoe het smaakt
|
Ik heb het nog nooit gegeten... Ook niet toen ik klein was.
|
Citaat:
staat hier buiten, is al n beetje verweerd :) |
Citaat:
Ontopic: ik eet het nooit. |
ik vind het wel lekker ja, vooral de fruithapjes :)
maar m'n broertjes zijn allang voorbij die leeftijd en om het nou zelf te gaan kopen gaat em toch net iets te ver... al ken ik wel mensne die dat doen. |
Ik eet ze wel eens ja, vind ze echt lekker.
Maar dan eigenlijk alleen maar zo'n fruithapje met appel banaan en sinaasappel. Maar dan zonder stukjes, want da's echt goor. :p |
Mijn vriend houdt van olvarit fruithapjes (alleen die voor baby's van 6-12 maanden) en dan krijg ik wel eens een hapje. Maar ik vind het aardappelmeel erin niet zo lekker, dat maakt het een beetje plakkerig.
|
Nee, ik eet nooit babyvoeding.
|
Citaat:
|
ik maak me eigen babyvoeding.. :)
wat aardappelen, worteltjes ,gehakt balletje, jus en staafmixer er doorheen.. niet omdat ik het zo lekker vind zo, kaak operatie gehad mag 3 weken niet kouwe :P (n) |
Nah. Ik heb het eigenlijk bijna nooit gegeten. Ik was een hongerige baby dus ik ging van pap naar brood en avondeten :D Ik heb alleen potje gegeten als mijn moeder iets kookte wat ik niet mocht (veel kruiden ofzo).
Het lijkt me nu ook niet zo lekker :s |
Die fruitdingen zijn erg lekker, andere soorten hoef ik niet :)
|
Nee dat is niks. Laatst een achterneefje proberen te laten eten door eerst zelf een hapje te nemen. Het smaakt ook helemaal niet naar wat erin zit :confused:
|
Ik eet het graag, hmmz :)
|
Citaat:
|
Als ik bij me tante ga eet ik wel van die babie koekjes lekker. Heel soms eet ik die babyding van banaan. Die potjes hoe noem je dat :confused: :p
|
Ik kreeg vroeger altijd verse fruitpap enzo . Toen mijn zus haar kindjes nog de leeftijd voor Olvarit hadden heb ik het wel eens geproefd maar ik vind het echt verschrikkelijk smaken :(
btw : drink nooit babymelk :( |
:eek:
|
Ik zal eerlijk opbiechten dat ik gisteren nog een potje bietjes van Olvarit heb gegeten.. :bloos: :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |