![]() |
crazy town
Crazy town was een super goede band.
Ze hadden een grote hit met het nummer Butterfly. Helaas zijn ze uitelkaar gegaan door gebrek aan geinteresseert publiek. Shifty heeft het nu single geprobeert met het nummer slide along side. Wat vinden jullie? Zou crazy town het nog een kans moeten geven? |
crazy town was idd een super goede band, zeg!
|
Ik heb op "Ja, maar dan wel betere muziek maken." gestemd. Dat is weliswaar erg optimistisch en naïef, maar het zou toch leuk zijn als ze het wel zouden doen.
|
Citaat:
|
had poorleno daar geen ceedeetje van ?
|
Citaat:
Kiss,nathalie :D |
Fuckoff. :D:D
|
Citaat:
kiss, bas |
:)
|
ik vond t wel catchy muziek eigenlijk.
|
Misschien slaan ze helemaal om en gaan ze ineens goede muziek maken, maar als ze uit elkaar gaan om gebrek aan interesse dan vrees ik het ergste. Want als je dat al gebrek aan publiek noemt dan doe je het duidelijk niet voor de muziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Stom.
Doei. |
Butterfly vond ik toen wel een leuk liedje.. en van dat nummer van Shifty heb ik een stukje gehoord, maar ik ben alweer vergeten hoe het ging.
|
ik zei wat, maar iemand zag er de 'humor' niet van in, dus nou ja :( :(
|
Hm, heb ik weleens van gehoord ja. Dat butterfly komt wel wel bekend voor.
Maarem, het intresseerd me eigenlijk geen drol. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond ze nog gayer dan de Village People.
|
Citaat:
|
Zaten er niet van die geile vrouwen in hun clips?
|
Citaat:
vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel v |
Ik heb gewoon die cd :cool:
|
Muh, schijt mij niet zoveel.
|
Citaat:
|
Cool :D
|
dat hele butterfly hing aan elkaar door een sample of gejat stukje van Flea.....dat vond ik toch best wel slecht :p
bedenk dan zelf iets constructiefs ofzo, maar het getuigt niet van enig muzikaal talent...eigenlijk. en daar komt bij...als ze uit elkaar zijn gegaan omdat niemand het een fuck kon boeien of ze wel of niet speelden, dan is het toch sowieso een slechte band? |
Ik vond ze er wel grappig uitzien. :)
Maar verder niet zo boeiend. |
Het doet me pijn om dit te zeggen, om het zelfs uit mijn strot te krijgen, maar eigenlijk was hun tweede cd niet eens _zo_ slecht.
De eerste zuigde zo erg, dat als je goed naar de nummers luisterde je een zuigend geluid kon opmaken. Maar lekker dat ze zijn opgerot. De enige twee die nog wat muziek konden maken zijn dood of iets anders gaan doen... |
Citaat:
|
Ik voel een padlarf opkomen...
kutband en dat butterfly nummer was helemaal te erg.. |
Citaat:
|
Niet mijn smaak, maar dat nummer met Rivers Cuomo, "Hurt You So Bad" is geweldig (y)
|
Butterfly vond ik wel leuk, wat ik erna heb gehoord eigenlijk niets meer. Maar ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Ik merk het wel als het iets wordt.
|
Eigenlijk vind ik dit topic een beetje waardeloos en willekeurig...
We gaan toch ook niet van de Beatles, Nirvana, noem-een-gestopte-band-of-artiest zeggen van: "Goh, 50% van de Beatles zijn dood, waarom beginnen ze niet opnieuw?" |
Dan doe je dat toch? Beter dan hier komen zeuren :p
|
Citaat:
ok nog 1 keer en dan zijn jullie weer lief tegen me: Krijg een bacteriële teringinfectie aan je lul waardoor je enige vorm van sexueel contact is dat je anaal genomen kan worden, inferieur stuk kakkerlakkenstront. En nu weer lief zijn :) |
Citaat:
|
En nu weer ontopic.
|
Citaat:
|
Ik ben stiekem onwijs fan van Crazy Town.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ophouden dus. |
Citaat:
Verder vind ik er geen hol aan |
Citaat:
Die zanger, heeft die trouwens niet eens een nummer solo uitgebracht ofzo, iets met stars? |
Ja, Shifty heeft nog een liedje gemaakt; Starry Eye Suprise genaamd.
|
Citaat:
Vond ik eigenlijk helemaal nix. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |