![]() |
De wereld niet meer gezien
als een plek om te leven Je bent verstomd door in 't verleden gestreden geweld De toekomst niet meer gezien als een plek die je geluk zal geven Maar als een tijdbom die snel en kwellend je dagen telt Je kijkt om je heen, van alles ontvreemd Een zonnestraal streelt nog één keer zachtjes je huid Maar daarna dimt het licht in je hart. Het is uit... niet autobiografisch |
Heeeeel mooi. Krijg er beetje kippenvel van.
Brrrrr. Echt wauwie. geen suggesties. Liefs Kimry |
Citaat:
xxxliefs Mariamne |
Citaat:
Hoe zou jij daar vorm in brengen?:) liefsxx Mariamne |
Erg goed.. :)
|
Citaat:
xxxmariamne |
Citaat:
en ook met bovenstaande wijziging :D.. liefs kus van mij :D |
ik wordt er ecxht stil van, professioneel geschreven, erg goed, ritme, woordkeuze, alles perfect, en de inhoud doet me nog veel meer...prachtig !!!
|
Citaat:
liefs, xxx |
Citaat:
knufffskuzzel Mariamne |
Citaat:
xxxliefs Mariamne |
Citaat:
|
Ik krijg de indruk dat er ipv ontvreemd vervreemd moet staan, of ligt dat nou aan mij... :confused:
|
Citaat:
liefs Mariamne |
Niets op aan te merken!
Mooi! :) |
Ik zou het laatste zinnetje veranderen in:
het licht in je hart is uit... Maar das persoonlijk;) Verder heel mooi, heel pakkend. Vooral de laatste strofe:) |
Citaat:
|
Citaat:
bedankt voor je reactie!:), ik vind het zelf mooier als die laatste 2 zinnen blijven zoals ze zijn;).......Ik vind het dan wat sterker klinken.. liefs, mariamne |
heeeel mooi... juist dat einde, echt.. dat maakt het heel sprekend.
ik voelde een rillinkje over mijn ruggegraat naar boven lopen toen ik 't las, moest ik even zeggen! liefs, nic |
Je kijkt om je heen,
van alles ontvreemd Een zonnestraal streelt nog één keer zachtjes je huid Maar daarna dimt het licht in je hart. Het is uit... Ik vind je gedicht mooi verwoord, dit hierboven vind ik het beste stuk :) |
Citaat:
aa dankje :) .....'leuk' te horen dat het gedicht ook echt een 'gevoel' naar boven brengt....bedankt voor je reactie!:) liefsx mariamne |
Citaat:
liefs, mariamne |
ik wil echt nie lullig doen hoor en ik vind het gedichie ook wel leuk....
maar je post wel een beetje veel he..... (3 reply's achter elkaar) vind je ook niet? |
Citaat:
xxx mariamne ps...nu is ie weer geupt;)... :o |
Citaat:
en weer :P |
heel mooi gedicht echt heel erg mooi....
|
Citaat:
|
gwn....tja ik voel hem gwn....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |