![]() |
[Op tv] The Full Monty
Zes werkloze metaalbewerkers, die geïnspireerd zijn door de Chippendales, besluiten een stripformatie te vormen. Tegen alle verwachtingen in worden ze een doorslaand succes.
28-8 20.30-22.15 RTL 5 Ik heb hem al een paar keer gezien, maar ik blijf het een erg leuke film vinden :) |
Inderdaad erg leuk, Robert Carlyle is altijd wel ok. En de achtergrond van 'ontslagen werknemers' is wel aardig.
alleen werd dit later gekopieerd in Billy Elliot, dat was opzich wel jammer, want ik vond Elliot daarom minder orgineel, maar goed.. ook ander genre.. Kijktip! |
Citaat:
|
Nouja, kijk en vergelijk. Natuurlijk is de een een komedie en de ander een drama, maar toch een beetje dezelfde setting. En dat is jammer.
|
Citaat:
maar ik ga hem ook wel weer kijken, erg mooie film vond ik dat :) |
Jaaaa leuk natuurlijk, maar goed onderhand alweer vaak genoeg gezien :)
|
jaa die ga ik nou een keer kijken (Y)
|
Lees ik dit topic net op tijd ;) Ik ga 'm zeker kijken vanavond :)
|
Citaat:
|
'k heb um net gezien
hij is echt lachuh (y) :D |
Citaat:
maar ik zeg ook niet dat het niet aan de orde is of niet aanwezig is, want dat is zo, vind alleen jammer dat beide films een zelfde achtergrond hebben, afgezien van of dat nu wel of niet speelt. Snatch, Human Traffic of Trainspotting (ook drie uit een ander genre) hebben het namelijk niet nodig om enige diepte te cree'eren. Dat bedoelde ik er meer mee. |
Ik vind noch de film, noch het boek echt boeiend.. :o
|
kut gemist, ik had een feestje (N)
|
Citaat:
billy elliott wil toch ook juist een beeld geven van de werkloze arbeidersklasse in Engeland. ik snap eigenlijk echt niet wat daar mis mee is?! |
Niks mis mee, want allebei inhoudelijk goede films. Waar het mij om gaat is toch dat het beide veel parallellen vertoond, en dat vind ik jammer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |