![]() |
Uefa Cup 2004-2005
Voor de uefa cup is vandaag ook geloot.
Dit zijn de uitslagen van de lotingen: http://picserver.org/view_image.php/.../picserver.gif http://picserver.student.utwente.nl/.../picserver.gif http://picserver.student.utwente.nl/.../picserver.gif Ik denk dat FC utrecht erg slecht geloot heeft met Djurgarden uit Zweden, ze hadden 2 weken geleden nog gelijk gespeeld tegen Juventus. |
Makkie voor Feyenoord en Heerenveen. Denk dat Utrecht en Az er uit gaan.
|
Kut picserver...
FC UTRECHT - Djurgardens (Zwe) - Odd Grenland,Nor - FEYENOORD - M.Petach-Tikva,Is - HEERENVEEN - PAOK Saloniki,Gri - AZ - Grazer AK (Oos) - Litex Lovech,Bul - Lazio Roma (Ita) - Met.Donetsk,Oek - Bodo Glimt (Noo) - Besiktas (Tur) - Shelbourne (Ier) - Lille (Fra) - Hearts (Sch) - Braga (Por) - Austria Wien,Oos - Legia Warschau,Po - Dukla Banska,Slw - Benfica (Por) - Partzian B. (S&M) - Din.Boekarest,Roe - Newcastle U.(Eng) - Hapoel B.S.,Isr - AC Parma (Ita) - Maribor (Slo) - Real Zaragoza,Spa - S.Olomouc (Tsj) - S.Boekarest,Roe - CSKA Sofia (Bul) - W.Krakow (Pol) - D.Tiblisi (Geo) - - Millwall (Eng) - Ferencvaros (Hon) - Schalke (Dui) - Metalurgs (Let) - Maccabi Haifa,Isr - Dnjepropet.,Oek - Grozny (Rus) - FC Basel (Zwi) - Aalborg (Den) - Auxerre (Fra) - Sevilla (Spa) - Nacional (Por) - Gorcia (Slo) - AEK Athene - Standard Luik,Bel - VfL Bochum (Dui) - Rode Ster B.,S&M - Zenit St.P.(Rus) - Trabzonspor (Tur) - Athletic B. (Spa) - Ujpest (Hon) - VfB Stuttgart,Dui - Panionios (Gri) - Udinese (Ita) - Levski Sof.,Bul - SK Beveren (Bel) - Dinamo Zagreb,Kro - Elfsborg (Zwe) - Hafnarfjördur,IJs - Alemannia A.,Dui - Middlesbrough,En - Banik Ostrava,Tsj - Club Brugge (Bel) - Chateauroux (Fra) - Ventspils (Let) - A.Wronki (Pol) - Spor.Lissabon,Por - Rapid Wien (Oos) - Sochaux (Fra) - Stabaek (Noo) - Aigaleo (Gri) - Gençlerbirligi,Tu - G.Rangers (Sch) - Maritimo (Por) - Villarreal (Spa) - Hammarby (Zwe) - Eerste ronde 16 september... Return 30 september! |
helemaal mee eens...
|
Lastige loting... Griekse clubs zijn meestal niet de makkelijkste. Al kon het erger voor ons. Tegen Middlesbrough waren we waarschijnlijk kansloos geweest.
Ali kan waarschijlijk de heen-wedstrijd niet meedoen omdat Griekenland toch iets te ver is om met de auto te doen. Toch verwacht ik wel dat we goeie kans maken om door te gaan. Het team moet dan wel een stuk beter gaan draaien tegen die tijd. :D Ik denk dat alleen Utrecht het van de Nederlandse clubs erg moeilijk gaat krijgen. Maar wie weet kunnen ze verrassen. |
Citaat:
|
Nou niet echt veel interessante affiches... slechts
Standard - VFL Bochum Glasgow Rangers - Maritimo Funchal Sevilla - Nacional Club Brugge - Chateauroux (nr. laatst franse 2e divisie) is wel leuk :D |
Citaat:
Wel grappig: zaten Shaktar heel de tijd op te hemelen, maar ik heb de twee wedstrijden gezien: 't was niet zozeer hun sterkte, maar Brugge's eigen zwakte die 't verschil maakte. Wat 'n blunders soms. :eek: (n) Benieuwd wat 't deze keer gaat worden: "Ja, maar Chateauroux staat vér onder z'n waarde gerangschikt. :eek:" ... |
Feyenoord 81%
SC Heerenveen 64% AZ Alkmaar 43% FC Utrecht 38% Dit is de kans dat de clubs doorgaan denk ik. |
Volgens mij is het zowel in praktijk als op papier niet mogelijk dat Brugge verliest. Als ze dat wel doen slaan ze een heel grote blunder ja :D Ik denk dat ze langer Europees spelen dan Anderlecht iig :p
|
Ik denk niet dat Heerenveen ver gaat komen eigenlijk...
Feyenoord 91% SC Heerenveen 25% AZ Alkmaar 43% FC Utrecht 68% |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gaat beginnen:
19:00 Odd Grenland - Feyenoord 19:30 FC Utrecht - Djurgardens 21:00 Paok - AZ 1-2, 2-0 en 0-1. |
Wanneer speelt Heerenveen dan??
Trouwens Feyenoord zal wel moeten winnen van zo'n tegenstander. Als Ajax-supporter liever niet :p Maja wel beter voor NL Europese voetbal. FC Utrecht schat ik vrij kansloos en AZ is net hoe ze uit de verf komen. Als ze in vorm zijn kunnen ze winnen :) |
Voorspellingen:
FC Utrecht - Djurgardens 2-1, mja is toch best een zware tegenstander, spelen de laatste jaren vaak Europees voetbal. Maar met het publiek er achter zou Utrecht wel kunnen winnen, maar door die uitgescoorde goal krijgen ze het nog lastig... Odd Grenland - FEYENOORD 0-2, lijkt me geen probleem voor de top 3 ploeg die voor mij althans het beste voetbal laat zijn van alle 3 in Nederland M.Petach-Tikva - Heerenveen 1-0, Heerenveen heeft een heel jong team dat stroef de competitie is gestart en weinig ervaring heeft op Europees niveau. Daarbij spelen de omstandigheden in de uitwedstrijd een rol dat ze niet lekker kunnen voetballen. Denk een kleine nederlaag, maar daarmee is nog niets verloren PAOK Saloniki - AZ 1-1, Griekenland is altijd heksenketel, maar AZ is het seizoen weer goed begonnen, dus ik denk dat ze het met een gelijk spelletje goed doen |
Citaat:
|
wat zongen die supporters nou dan?
'' Het wijf van Van der Vaart, Van der Vaart, Van Der Vaart, ..... ...... ...... .... '' en wat er daarnaar volgde, kon ik niet verstaan! :D of mag ik hier nu geen aandacht aan schenken? :cool: |
Citaat:
Wat was Feyenoord trouwens slecht. Heb ze zelden zo slecht zien spelen. Maar gelukkig wel gewonnen. |
Ja, het was weinig soeps dat Feyenoord. Ben zodoende ook maar ff wat anders gaan doen dan voetbal kijken maar ik ga nu maar es ff kijken wat AZ er van maakt :)
|
Voorlopig 2-2 (y)
|
Utrecht 4-0 gewonnen man :cool:
Had max 2-1 verwacht ofzo :D Maja mooie overwinning, AZ speelt ook goed! Alleen Feyenoord was slecht en magere overwinning. Maar... Nederland leeft weer in Europa :D |
Zo vette brand daar bij AZ :D
en ook niemand die t blust ofzo |
Citaat:
Zo eej inderdaad! Op laatste beelden, was halve vak al bijna weggefikt! eg niet normaal... :eek: |
Citaat:
|
zo erg, ik zag alleen een vlammetje eerst!
|
Citaat:
brandweer probeerd het, met nadruk op proberen, de brandweer wordt continu bekogeld met stoeltjes...én ook geen ME te bekennen, om die lui uit dat vak te vedrijven bovendien willen die supporters dat hun eigen stadion affikt ofsow :confused: |
Zulke taferelen zijn in Griekenland heel normaal geloof ik. ;)
|
Citaat:
|
Zo hé Utrecht wel goed zeg :eek: (y) Heb de wedstrijd niet gezien, speelden ze ook zoals de uitslag doet vermoeden?
AZ speelde leuk, niet geweldig, erg riskant, maar leuke wedstrijd wel. Aan 3-3 hadden ze ook genoeg gehad. Feyenoord heb ik niet gezien gelukkig. Mooi om 3 uit 4 nu al vrij zeker in de volgende ronde te hebben :cool: Heerenveen zie ik niet zo gauw door gaan. (da's woensdag 22 september) |
mazzeltje voor AZ dat PAOK een blunderende keeper had. Normaal hoort Paok van AZ te winnen natuurlijk.
|
Citaat:
|
Ben trots op de Nederlandse clubs! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die keeper van tegenstander van Utrecht was echt onwijs slecht.. En Feyenoord was gewoon zwaar beroerd.. Als het 3-0 geworden was voor de tegenstander was dat nieteens gek geweest gezien het spel
|
Utrecht goed :)(y)
AZ goed :)(y) leuke wedstrijd, ondanks dat fikkie. Feyenoord bagger. (n) |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe, ja die handstand was lachen :D
Zag ik vanmiddag trouwens pas voor het eerst. :o Had wel zoiets gehoord dat iemand een handstand op de bal had gemaakt of zoiets... |
De wedstrijd van Heerenveen gaat niet door (n) sukkels in Israel.
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk 1 wedstrijd. En deze wedstrijd zal wel een 0-0 uitslag krijgen.
|
Citaat:
Denk eerder een regelmentaire 0-3 overwinning. |
Dat zou mooi zijn voor Heerenveen, op kwaliteit zouden ze ws kansloos zijn :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier worden wel vaker dat soort dingen gezegt ook over spelers of ze goed of slecht zijn, terwijl ik durf te wedden dat nog nooit iemand een wedstrijd van Maccabbi Pech Takki gezien heeft, zelfde geldt voor sommige spelers waar geroepen wordt dat die erg goed is, terwijl die bij 1 of andere bananenstam uit Brazilië komt oid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |