![]() |
Fabulous Disaster (Exodus)
Dan ging het daar eigenlijk over die punkband maar dit gaat dus wel over het befaamde Exodus album, wat ik zo'n beetje als hun allerbeste plaat beschouw. Vooral het titelnummer is briljant, en The Toxic Waltz natuurlijk.
En nu maar waarderen met z'n allen. |
Nou, dan zal ik het maar een beetje waarderen, hoewel ik niet zo'n trasher ben.
|
Muh, Doe mij dat andere dan maar.
|
d'r is een gave punkband die ook zo heet, zullen we het daar maar over hebben!?
|
heersende plaat uiteraard (Toxic Waltz, Cajun Hell !), maar of et de beste is..
Bonded by Blood, Another Lesson in Violence en Tempo of the Damned zijn ook geen misselijke platen dacht ik zo even hulde aan BALOFF! om vervolges maar te zeggen dat Souza ook krek heerst |
Citaat:
|
Fabulous disaster is echt een goeie plaat hoe die begint alleen al cajun hell :cool:
en bonded by blood is ook mega en tempo of the damned goed nieuw album |
Citaat:
Die Chicks spelen trouwens morgen in de goudvishal. 5 pleuro. Zaal open: 8 oer. Samen met : Wijf, Dislocated. (y) :cool: |
Rot op met die punkband, Exodus heerscht ze er finaal uit :cool:
Ik kan niet wachten tot ze weer op tour gaan en hier naartoe komen. |
Citaat:
|
Fuck die "punk" band. Exodus is uiteraard veel cooler dan een 5e rangs vrouwen poppunkbandje. Dat weet ik nog wel.....
|
hehe :D
|
goeie zaak!
fabulous disaster begint trouwens niet met cajun hell maar met The Last Act of Defiance. Zeker 1 van de beste platen maar BBB, en Pleasures of the Flesh vind ik ook erg gaaf. |
Jongens, jongens, ik promoot het dus ook niet voor Fabulous disaster. Maar voor wijf ende dislocated. (y)
|
Citaat:
|
In het echt waren die wijfen veel minder lelijk, en het was nog best een leuke band. :cool:
|
Citaat:
|
eindleijk wat tuygh online
|
Citaat:
|
ik heb lang schaamhaar, telt dat ook.?
|
Citaat:
Trouwens van een Exodus heerschtopic moeten we geen spamtopic maken ;) Ontopic: Bonded by Blood heerscht natuurlijk ook de spreekwoordelijke pannen finaal van het dak af. |
Ik zal het eens opzetten (y)
|
Citaat:
|
Erg leuk, maar ik mis iets in die muziek. Kom er later nog op terug
en HAAT @ pistachenootjes die niet open gaan :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
Ga ook maar eens Destruction, Kreator, Forbidden en Tankard luisteren (laatsten zullen jou vooral op lyrisch vlak erg aanspreken ;)) |
Kreator en Forbidden ken ik al
Forbidden Evil is wel erg gaaf. Vandaag binnengetrokken. Tankard ga ik nu uitchecken... |
Citaat:
http://www.tankard.org/konzerte_04/osterode/06.jpg |
Citaat:
|
ja, Exodus kan er wel mee door, het is wel heerschende trash (y)
|
Citaat:
forbidden kills inderdaad! |
Tankard - Alcohol
Geweldig (y) |
(Empty) Tankard!!
|
goeie zaak vork
|
thrashers opgelet
ik verkoop deze handel MAIL maar als je iets wilt en doe een bod, geen mail is geen reply dus oprotten met je PM en andere onzin. benvaagvolk @ hotmail.com Anthrax Among The Living CD 1987 Thrash US Island Crimson Glory Strange And Beautiful CD 1991 Progressive US Atlantic Exodus Pleasures Of The Flesh CD 1999 Thrash US Century Media Re-Release Forbidden Forbidden Evil CD 1999 Thrash US Roadrunner Re-Release Genetic Wisdom Humanity On Parole CD 1994 Thrash HOL Macot King Diamond Conspiracy CD 1989 Heavy DEN Roadrunner King Diamond Them CD 1988 Heavy DEN Roadrunner Megadeth Rust In Peace CD 1990 Thrash US Capitol Megadeth So Far, So Good, So What! CD 1988 Thrash US Capitol Pantera Power Metal CD 2003 Heavy US Monsters Of Rock With Villain - Only Time Will Tell - EP Pantera Projects In The Jungle & I Am The Night CD 1985 Heavy / Glam US Diamond Rarities Diamond Rarities Series Vol 17. Pantera Vulgar Display Of Power CD 1992 Thrash US Atlantic Queensryche Empire CD 1990 Progressive / Rock US EMI my dying bride - the light at the end of the world |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |