![]() |
Wat voor grap heb jij vandaag uitgehaald?
:cool: (y)
|
Geen.:)
|
Geen, ik heb een hekel aan grappen.
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
geen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik fietste vanmiddag naar een een kameraad toe omdat z'n ouders op vakantie zijn, maar z'n ouders komen morgen weer dus was hij z'n huis aan het opruimen. dat wist ik doordat ik de stofzuiger hoorde toen ik bij hem voor de deur stond. ik ben meteen weer weggegaan want ik had geen zin om mee te helpen.
:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Echte leuke grappen kun je natuurlijk niet zo leuk op het forum vertellen. Die moet je meemaken.
|
ach af en toe een geintje tussendoor, maar geen grote super grappen (nog) vandaag
|
Geen.
|
Ik liep vanaf het station naar huis met mijn fiets met lekke band en ontzettend veel bagage die om de meter van mijn fiets af viel, te zeulen. (en deze zin klopt niet). En toen vroeg een man: lekke band? en toen zei ik: onder andere.
Grappig he. |
uuhh
|
Geen. Vandaag eens een good girl geweest ;)
|
vandaag nietn gistre wel :o
twas niet eens mijn idee men broer wilde zn vriend eens plagen (die ken ik niet) hij vroeg me om hem te bellen met een anoniem nr en te zeggen dat ik met hem wil afspreken. khad t beter niet gedaan, hij is nu echt geïnteresseerd. ik heb me voorgedaan als Farah enzo. ik von t beetje grappig maar heb er nu spijt van. (n) |
Citaat:
|
M'n rij-instructeur vroeg of ik zaterdag 11 september nog kan lessen.
Ik zei dat het niet uitkwam omdat ik dan vliegles heb. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik rende samen met een clanmate een heuvel op, opeens stond daar een noob de vallei in te knallen. Clanmate trok mes en rende op 'm af om hem te knifen, vlak voor ie er was schoot ik de noob dood. Hohoho, wat ben ik grappig.
|
Citaat:
|
wel een grap gemaakt toen we aan tafel zaten
*rinkel* vader: was dat de tweede pizza? ik: nee, de kookwekker |
het was niet echt een grap maar ik had de cdspeler van mijn zusje geleend en toen ik hem terugbracht zei ik dat ik hem gemold had. Maar toen deed ie het dus echt niet meer :s
|
Citaat:
|
Even denken, hoor.
|
grappen :|
het leven is bloedserieus hoor. |
"hey is dat nou een wrat daar op je neus??"
-Owneeee... het is je neuss! Sorry! :p |
naar rdam gegaan en alleen naar huis gegaan met de trein (1.5 uur reizen fzo)
vond mn ma een grap en niet grappig, ik zag de grap er niet in eerlijkgezegd... |
|
Dankuwel telluriet, staat genoteerd.
|
Citaat:
Al zijn sommige joden (F l e e t A d m i r a l) wel verschrikkelijk vervelend :p |
Geen.
|
Ik ben niet grappig.:)
|
Citaat:
|
ik haal nooit grappen uit.Over het algemeen loop ik er in. :(
|
Citaat:
ontopic: Vandaag geen en gisteren wel, maar wat precies weet ik niet meer. |
Ik ben een ruige motherfucker, en die maken geen grappen.
|
Citaat:
|
dat was geen grap hoor!!!!1
|
khad mijn vader van de trap afgeduwd
HWHWAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH AHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHWHHAHHAHAHAHAH :rolleyes: |
Mijn moeder vroeg of ik lekker geslapen had. Toen zei ik 'nee', maar eigenlijk had ik wel lekker geslapen. Hihi.
|
het is nog vroeg, de grappen komen strax wel...
|
Heb voor zover ik weet geen grappen tot nu toe uitgehaald.
|
Ben ik allemaal vergeten. (y)
|
Citaat:
|
Ik heb samen met mij broer leuke spelletjes gespeeld met de elektrische vliegenmepper :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24. |