![]() |
Herfst-Winter 2004
Wat ga jij om je b0dy doen deze herfst-winter? Ga je voor H&M, Band-kleren of toch maar liever Armani, TH..... of Heb je nog genoeg kleren voor deze winter?
Wat vind je trouwens van deze Herfst-Winter Collectie? TS begint: Ik ga deze winter voor: Pull/sweathers: -Bikkembergs -Pringle (niet de chips :p) -Thomas Burberry (Zusterbedrijf van Burberry) Polo's: Burberry T-shirts: Heb ik nog genoeg Broeken: Levi's G-star Rrrrrrrraw ;). Schoenen: Adidas & TH. haartooi: Nog geen idee :(. Ik vind deze collectie wel mooi, vooral de m00nb00ts voor vrouwen :cool:, en dat de Motor Safety Jacks "in" zijn vind ik helemaal (y) . Kortom: LET IT SNOW :o |
ik ga deze winter voor niet zo heel veel:p
ik ben zo blut als het maar zijn kan enheb mer dan genoeg van alles,maar er komt nog wel een hooded bikkembergs geval:cool: en vast nog wel meer dinen,maar dat besluit ik altijd ter plekke,niet van tevoren |
toni&freek... ik vind dat alle customized moet zijn dit najaar, kolberts, houthakkerblousjes alles... en dan koop ik er nog een leren dasje bij...
:o |
hoodie met blazer er over wordt mijn herfstjas
|
Ik ga deze winter voor:
Pull/sweathers: X Random hooded tops + longsleeves eronder als de hooded tops sleevelesse zijn. Polo's: TH als ik ze nog aandoe in de winter over een longsleeve ofzo. T-shirts: Heb ik nog genoeg. Broeken: Diesel Ralph Lauren G-star Rrrrrrrraw . Schoenen: Mazu bowlingschoen, all stars misschien + nog een nieuwe schoen die ik nog uit moet zoeken. haartooi: Zo'n 'snowboardermuts', met zo'n klein klepje. @Apomes: Waar koop je die hooded tops van Bikkembergs? En hoeveel kosten ze? :o |
bikkembergs is niet meer leuk.... zelfs de schoenen van dit seizoen zijn :nono:
|
ik ga over 1,5 maand naar Londen, dus waarschijnlijk wordt het onder andere Urban Outfitters en TopShop.
|
alsof ik dat vantevoren plan.
|
Citaat:
ik weet het nog niet echt ik heb nog een rode winterjas van vorig jaar, maar hij is eigenlijk iets te klein (door de was), en ik vind het eigenlijk een lastige rode kleur, aangezien ik vaak rood bij zwart aanheb, en die daar niet echt bij past. wel: prints, veel zwart en rood (ik zoek gympen met bordeauxrood). lekkere zachte stoffen die warm zitten en niet jeuken, die vieze kriebeltruien ga ik niet dragen. @ marshall: customized is altijd leuk. ik ga dit jaar ook maar eens flink de zeefdruk-werkplaats belagen. |
Gecamoufleerd uniform donkerblauwe vrijetijdskledingn of een kostuum gok ik.
|
Citaat:
|
Ik ga deze winter herfst voor:
Truien: -wollen truien van gant, rl, th -hoodies van abercrombie&fitch, gant -fashionable trainingsjasjes. Overhemden: -wat ik al heb Polo's: -niet denk ik hooguit een oude longsleeve van lacoste Broeken: -dockers -abercrombie&fitch -g-star raw -replay Schoenen: heb ik al meer dan genoeg... maar als ik echt iets leuks tegen kom koop ik het toch. Jassen: -Houtje/touwtje jas van TH -Ribjas met hoodie.. zoiets http://a1008.g.akamai.net/7/1008/521.../5368_01_b.jpg |
Ik wil deze winter in het zwart!(y) Ik trek me niets aan van de trends... ik koop alles in het zwart, lekker makkelijk, goed te combineren met elkaar:) zwarte sjaal, zwartje jas, leren laarsjes, leren tropdas, alles zwart(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Truien:
rugby's van TH, RL longsleeve t-shirts: Moschino, bikkenbergs schoenen: Boss orange, groen leer met bruine suede jas: 3/4 jas van Moschino overhemden: merk is niet zo belangrijk, iets met rood of roze broeken: Diesel, Replay T-shirts: Teenage millionare |
mannen gaan echt steeds meer op vrouwen lijken :|
|
Ik ga alleen voor nog wat dikke truien en een nieuwe winterjas... Verder heb ik alles wel.
|
nepbont, leren rokjes, laarzen met bont, bruine cowboylaarzen. Kleuren wit, bruin en zwart
|
Truien;
Hooded tops met overhemden eronder, hooded tops zonder overhemden (met jasjes of colbert), retrostreep truien en koltruien. Sleeves en shirts; Itsus, Kultivate ea. heb er sowieso wel genoeg maar wil toch meer. Schoenen; Ik heb momenteel nog 2 paar allstar leathers staan, maar wil er nog een paar andere schoenen bij. Broeken; De ietwat baggy dingen van Replay en Diesel, misschien nog een nieuwe nudie en/of carhartt. Jassen; Heb momenteel nog een 3/4 jas van D&G en een pilotenjack van replay. Muts; Heb nog zo'n ding met oorwarmers en pluimpje boven op, incl oud hollandsmotiefje. Wat, welke, hoeveelheid etc... zie ik later wel, ik ben niet zo'n planner. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb mijn gekocht in een Merkenwinkel in Oostende, maar je vind ze overal hoor! Edit: ik ga ook nog voor handschoenen en een warme sjaal van ??? |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is een mooie sjaal, die ga ik kopen :) |
M'n oude en vertrouwde leren jas vol studs. en verder gewoon bandtshirts, en hoodies. gemak dient de mensch. (y)
|
Ik zie trouwens heel weinig plaatjes... best jammer
|
Citaat:
|
Citaat:
oja: dit jaar wil ik oorwarmers. |
Broeken
- ietsje baggy (mannenspijkerbroeken van de Hennes dus) - zwarte stoffen broek Jas - voor de herfst wil ik een pull over jas - voor de winter weet ik nog niet, een mooie lange denk ik. Schoenen - adidas dunks met beige slangenleer :o <3 - lompe moonboots oid Shirts - zwart - chicklongsleeves - truttige vestjes Sjaal - van vorig jaar (zwart met rode banen, jawel van de Hennes..) tenminste, totdat ik een mooiere tegenkom.. Mutsje - ik wil een gebreide, met twee flapjes..zoiets: http://img.photobucket.com/albums/v2..._n/mutsje2.jpg ..hè ik heb eigenlijk wel zin in sneeuw enzo :| :o |
Citaat:
En nieuwe schoenen, wat voor weet ik nog niet. De rest van de kleren ook niet. Ik heb alleen nergens geld voor. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
$ RODI $ RODI $ YEAH $ RODI $ RODI $ |
errrm, daar heb iuk echt totaal niet over nagedacht... ik doe het deze winter maar eens spontaan&nog iets leuks. :o
|
Ik moet zelf m'n kleding betalen (wederom allemaal onderdeel van HET proces) het ligt er even aan wat m'n budget is :D Dus wat ik binnen nu en de tijd dat ik die kleding wil verdien, ik haal liever geen geld v/d bank :s alleen als het noodzakelijk is dus misschien is maak ik wel een uitzondering...
verder > ik heb alleen nog maar saaaaie kleding gezien, misschien koop ik wel niets nieuws (alleen nepuggs en een paar andere schoenen) en een winterjas.. en een broek en trui maar niet meer zoveel van alles zegmaar of mn pa moet nog één laatste keer mijn sponsor zijn |
ik wil trouwens ook nog een 70s jasje met getailleerde snit enzo :o
dat matched dan weer bij mn aanstaan dasje (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik word deze winter hippiechique en ga mn haar laten groeien en doe aleeen maar foute bloemen prints aan en ik ga op zigeunerloafergympies en hoerenlaarsjes lopen en ik ga foute lippenstift dragen en bloemetjes in mn haar en ik ga allemaal wollen dingen kopen .
nouja misschien koop ik ook wel een wannabechanel mantelpakje met bijpassende trenchcoat :o |
hmmm ik heb eens nagedacht en ik word dit najaar Highschool-college chick/chic. dus veel grijs met bordeaxrode raglanshirtjes en baggy spijkerbroeken en all-stars en mijn grijze jasje en ik doe een lintje in mijn haar zodat ik net zulk haar heb als dat meisje uit roses van Outkast. nou, hoef ik niks nieuws te kopen want zo zie ik er altijd uit :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
omg ik ben trouwens zo jaloers op dat sletje uit Roses, ik vind dr echt knap <3 |
Citaat:
joah, en ze kijkt zo lekker arrogant (y) :cool: ik ken het dansje trouwens, is dat nu niet gaaf! :o :( eerder obsessed |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |