![]() |
Cake naar NL!!!!
geweldig nieuws:cool:
wie herinnert zicht dit bandje nog? wie de band niet kent, aanrader is hun album: Fashion Nugget ze hadden ook nog een grote hit een paar jaar geleden, short skirts long jackets, alleen die komt van een ander album af. ze zijn te zien in de Paradiso, op woensdag 3 November (y) |
ben het album nu aan het downloaden
edit: nu aan het luisteren |
zijn die niet verantwoordelijk voor die slome cover van euhm dat nanananananaaaa-ding.
(euhm I Will Survive van Gloria Gaynor ofzo) |
ja
|
Gaaf. :cool:
|
Die waren nog best hip.
|
Grappige muziek ja :)
|
Er ringt geen belletje..
|
Is dat van "The Distance" ?
|
ja
|
Saaie muziek.
|
Citaat:
|
ja, is wel leuk :) vond het idee van die clip bij 'short skirt, long jacket' wel leuk bedacht (gewoon de straat opgaan met een discman en mensen vragen wat ze van het liedje vinden en dat tapen)
weet alleen niet of ik er een heel concert van zou kunnen volhouden :p (oh ja...en dat nummer 'going the distance' ofzo werd nog gebruikt bij Cartoon Network, bij reclame voor Wacky Races :cool: ) |
daar ga ik zeker zijn!
|
Cake is vet!
|
Citaat:
toch :p? maar lijkt me best grappig (y) |
short skirt, long jacket :cool:
|
Fatboy Slim - El Bebe Masoquista
|
Cake <3333
Nugget <33333 Shut the fuck UP... Learn to BUCK up... |
Vorige concert scheen erg vet te zijn dus misschien ga ik dit keer ook wel :)
edit: ah zie dat het vandaag in de vvk gaat :) 15 euro :| |
jah..... vet sausig die lui.... kon je egt... van genieten....
|
Citaat:
|
hmmm ik ga waarschijnlijk wel.
|
Hun cover van I will survive is echt geweldig (y)
|
I want a girl with a short skirt and a looooooooooooooooooooooooooooooooooooooong jacket..
geweldig... vriendin van me is er nogal weg van, dus wie weet ga ik wel heen met haar. Ken zelf maar 3 nummers ofzo. Maar het is wel geweldig! |
ja en 'sheep gone to heaven' ofzo
en 'friend is a four letter word' ze waren toch best groot eigenlijk ik kan me er live heel weinig bij voorstellen. maar hoop dat ze een keer een festival doen! |
Jammer dat 't in de Paradiso is. :s
|
Citaat:
|
ver weg :( (n)
|
Citaat:
Voor mij dan. |
Ik kon mij vaagje short skirt, long jacket herinneren.. Ik download en luist et.. Ik vind et helemaal niks..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |