![]() |
boterham met cavia
deel jij je boterham wel eens met je cavia?
|
Citaat:
|
Je bedoelt dat hij erop ligt en ik hem streel met mijn tanden?
Jahoor! Sterker nog in Taiwans geven ze ze ook nog een warme sauna en stomen ze hun bontjasje :) |
Ik heb geen cavia ze zijn allemaal dood. Maar ze kregen wel altijd oud brood als je dat bedoeld.
|
ik dacht dat je wat anders bedoelde :o
'mag ik een cola en een boterham cavia?' 'natuurlijk, komt er aan' ontopic: eh, eigenlijk nooit |
haha, ja die topic naam was een soort geintje. je denkt "huh?" en checkt dus dit topic! :)
maar de vraag was dus of je wel eens je eten deelt met je cavia of je andere huisdier.... soms zit ik met mn cavia op schoot op de bank, en dan begint ie te knagen aan mn boterham of mn plakje cocoskaas :) echt superlief, t beest is hartstikke mak, laat zich ook makkelijk aaien en oppakken, en toen ik vanochtend beneden kwam, lag ie te slapen in zn kooi! echt helemaal relaxed. :D |
Ik deelde vaak appels met mijn cavia. Dan nam ik er voorzichtig een min of meer schone hap uit en gaf die aan hem.
|
ik doe het wel is met me konijn me boterham delen.... maar dan zorg ik wel dat die alleen maar droog brood krijgt de korstjes ofzo
|
omg.. get a life
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |