![]() |
Op zoek in Utrecht tips???
Ik zoek een bijbaan in Utrecht. Ik ga daar namelijk vanaf volgende maand wonen en zie het niet zitten om 2x per week naar Ermelo te reizen om bij mijn huidige werkgever te werken. heeft iemand tips over hoe ik het kan aanpakken en waar ik eventueel aan de slag zou kunnen?
|
|
Citaat:
Ik kan je iets meer dan het het minimum loon betalen(wit) en daarnaast kan je naar de concerten of les krijgen op jazzgebied. Ik zing, speel bas en trompet. www.jazz-in-amsterdam.com Laat maar weten of je het interessant vindt groetjes, René |
Ik werk bij een bedrijfje die mensen probeert te ronselen om lid te worden van de clini clowns. Dit bedrijf zit in utrecht en ik ga er vanuit dat je er wel aan de slag kan. Je moet het dan wel leuk vinden om op straat mensen aan te spreken.
Je hebt goede verdienste (voor mij i.i.g wel want ik ben 17), want je verdiend 9,08 per uur. Verder worden je reiskosten vergoed en je reistijd krijg je ook nog voor 50% doorbetaald. Als het je wat lijkt moet je me maar ff pm'en want dan geef ik je wel ff het mobiele nummer van mijn baas, want ik heb liever niet dat iedereen die krijgt want dan krijg ik misschien in mijn omgeving ook concurrentie. |
Solliciteer bij de AH, daar zoeken ze altijd wel mensen.
|
Grappig :)
Ik heb namelijk al een keer op straat gestaan om mensen lid te maken van care nederland, dat vond ik absoluut vreselijk! En ik werk bij de AH mijn baas riep ook al dat ik maar in utrecht moest gaan kijken of ik daar aan de slag kon, ik kan namelijk al kassadraaien (is ook zooooo moeilijk) dus dat ga ik sowieso verder bekijken.... |
uhm tips iemand?
|
bij mij om de hoek (Twijnstraat) is een AH en daar zoeken ze altijd mensen
|
heb je een telefoonnummer?
|
Citaat:
Je kan geloof ik ook online sollicitatieformulier invullen of ga erheen (er hangt nog steeds een aanplakbiljet met mensen gezocht) kom je mij lekker ook elke dag tegen hehe :p nou ja bijna elke dag |
ik ga morgen even bellen over hoe en wat
mijn baas had het over mijn contract naar hun verplaatsen dat ik niet helemaal opnieuw moet tekenen e.d. verder ben ik al ingewerkt vet fijn natuurlijk :) (voor hun) |
Citaat:
Er staan geen vactures voor Utrecht op! Bij "mijn" Appie zoeken ze ook volop (pt) medewerkers, maar er staan geen vacatures op de website (wel affiches in de winkel) |
Citaat:
ik heb t niet over vacatures op de website. Of moet je dan aanklikken ofzo AH Twijnstraat? Ik dacht invullen. Nou ja hoe dan ook er hangen affiches en dus. |
waar is die appie dan?
|
Citaat:
Je moet je postcode invullen en dan komen de dichtsbijzijnde vacatures tevoorschijn. Je kan dan idd online solliciteren, maar dat raad ik niet aan. Beter is om gewoon langs te gaan of op te bellen. Dan weet je gelijk waar je aan toe bent :) |
he weet iemand hoe ik bij de thuiszorg in utrecht terecht kan komen?
|
Citaat:
|
ik wil de appie niet :)
nee ik wil iets flexiberder kunnen werken en iets beter verdienen.. en ben het kassa werk zo zat, tevens is de planning altijd verkeerd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |