![]() |
leuk haar :)
ik ben helemaal door mijn inspiratie heen. hoe kan je je haar nou leuk en origineel doen voor een avondje stappen of voor gewoon een doordeweeksdagje :) ideeen? (en het idee staart of vlecht ken ik al :))
|
Als je inspiratie alleen een vlecht of een staart is :|
Pak eens een elle oid, bus haarlak en een handige vriendin erbij. |
yeah en een tondeuse. altijd pret met een scheerset
|
Citaat:
|
post een foto dan zeg ik wat je moet doen
|
Hou eens op met die flauwe topics van 'hoe moet ik mijn haar doen, ik weet het niet'. Koop een willekeurig lifestyleblad, kijk bij de modereportages en kijk hoe de modellen hun haar hebben. Allicht zit er wat tussen. Hoe moet ik nou weten wat jij leuk vindt en wat jou staat. Ik ben geen kapper :nono:
|
Citaat:
heb iig veel krullend en lang (blond) haar |
Citaat:
|
Citaat:
HAHHAHHAHAHAHAHAH! :D:D:D! (Y) |
Citaat:
|
volgens trendystyle is de wintertrend krullend haar :nono:
|
dit doet me denken aan die tig van domme galatopics
"is deze jurk wel cool?" en "welke schoenen doe jij eronder aan, kan een dichte schoen, kan geitewollensokken?" hallo, je hebt een moeder toch die kan je helpen.. :rolleyes: opbokken met deze topics :nono: |
Citaat:
Tenminste, als je het over http://www.trendstyle.tk/ hebt...? Oh Jezus, ik zie net dat ze in Kerkrade gevstigd zijn. Heb ik me even vergist! Trendstyle heeft vast écht verstand van zaken :rolleyes: |
in heel nederland is maar 1 site die wat van mode weet en hip is en dat is www.iconique.com
de rest is stom :o |
Citaat:
|
ja maar ze zijn weer wat vernieuwd laatste en ze zitten wel boven de nederlandse standaard ..
en nou ja... alles wat de now&wow promoot is ge-wel-dig ;) |
doe het net lindsay lohan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pak die kam en toupeer die Scheisse!
|
Citaat:
|
Gewoon los.
Waarom moet je haar nou weer 'origineel' zijn? |
Citaat:
|
Hey hey, ik las dit en moest ff reageren.... ik ken Iconique al best lang en ik zit ook al heeeel lang in Now&Wow maar kan me niet herinneren dat het daar destijds gehyped is, wie hypte het? Wat mij betreft is het nog steeds de meest stijlvolle site van Nederland en zijn het mensen die het 'snappen'... wie zit er eigenlijk achter? Cheers!
PS Evelyn doet al tijden niet meer de deur die zit lekker in Australië gelukkig te zijn met haar toekomstige man. |
Citaat:
Oh, ik lees weer verkeerd, ze is nog niet getrouwd :) |
ow owkee, deden ze ook dingen voor N&W?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |