![]() |
Lamb of God - Ashes Of The Wake
Goeie pot metaal.
http://www.strain.nl/06-lamb_of_god-...scribe-esc.mp3 over paar daagjes maar eens uit de winkelbak vissen. |
ohja
irc-->efnet--->#lair--> /msg Lair-VADE xdcc send #9 |
ik dacht het wel, scheelt mij weer topic openen :p
vette sjit idd, t doet me iets minder dan ATPB maar dat kan natuurlijk nog komen. \m/ |
Citaat:
Maar idd, den beuck erin! |
stel boeren.
|
Goddamn, that's the shizznit!!!!
MONSTERriffs op dat ding. Lekkere drumsound ook. :evil: heftig |
Ik heb die vorige cd van ze ook hier liggen. Rockt als de tyfus. Heb die nieuwe plaat vanochtend ff in de cdwinkel geluisterd, vooral de productie is enorm vooruit gegaan, waardoor de gitaarmuur nog beter uit de verf komt. Aanrader!
|
Het is wel ok.
|
klinkt beter dan het vorige album.. vet album.
|
Vrijdag de hele CD al ff geluisterd (lang leve het muziek journalisme ^_^).
Citaat:
|
Deze band is het toch echt wel waard om die topic een kick te geven..
Vriend van me speelde laatst een rifje tijdens het jam'n.. en ik dacht,damn dat is geil.. toen kwam ik er achter dat het van Lamb of god was Geweldig album dat Ashes Of The Wake,heerlijke drums.. vooral The Faded Line New American Gospel,blijft toch wel het beste album van hun Ik hoop dat ze binnekort in Nederland komen. |
Ach ik vind het ook wel ten zeerste de moeite waard :D.
Ik kwam het tegen tijdens een speurtocht naar Lamb en ik download dan allerlei meerdere interessantere dingen. Lamb of God hoort daar zeker bij. (y) Zeer prettige ontdekking. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dunno. Ik zie jou amper tot niet reageren op metal topics, dus vond het nogal frappant dat jij into lamb of god bent.
|
:D Omdat ik van alles wel iets weet, maar nooit genoeg om enig zinnigheid bij te dragen. Dit is echt een naam die in mijn geheugen gegrift zit en regelmatig opstaat, dus dan kan ik ook wel enige nuttige bijdrage leveren ^^. Nu ja. Iig melden dat ik ze erg goed vind.
|
haha. Ok dan. Nouja vond het nogal verbazingwekkend dat je de band leuk vond. Niks mis mee overigens hoor. Ikzelf houd ook erg van genres als industrial hiphop, triphop, klassiek enzo. Maar ik ken daar maar een zeer beperkt aantal bands/artiesten. Dus over die genres kan ik ook niet echt meepraten, alhoewel ik de muziek dus wel heel erg waardeer.
|
ontopic: deze cd is zeker een kanshebber voor mijn jaarlijstje, want hij luistert heel erg lekker weg. Vooral dat laatste nummer (ben titel even kwijt) is super.
|
Citaat:
|
burn it
higher and higher light the match start the fire! |
Heb hem nu een paar keer geluisterd maar hij slaat niet echt aan hier..
|
(n)
|
cool
zelfs mijn oma digt het |
En vergelijkbare groepen?
|
Citaat:
|
:d.
|
cd kwam nog voorbij tussen god forbid en MH gisteren (y)
|
Citaat:
hulde :cool: |
404... Pff, ik kijk morgen wel...
|
ik vin jou echt kk zielig
|
lastig he, die puberteit :rolleyes:
|
Citaat:
ik niet files hosten voor 3 maanden nee. |
Citaat:
|
je hebt inspiritatie opgedaan bij de heer Mohammed B. ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
anyway ik wil het wel eens horen ben benieuwd, heb een paar leuke mp3tjes op de comp staan, maar die troep van de THUG2 soundtrack/game dig ik echt niet(n) |
Citaat:
|
Citaat:
Btw, die drummer lijkt onze drummer wel :P |
ZO'N vette band!!!! (y)
|
Citaat:
|
die cd moet ik deze week eens oppikken.
het is een absoluut goede band 'metal'vooral. als pantera er niet meer is.... |
(Y)
toppie. |