![]() |
Ali B in voorprogramma 50 Cent en G-Unit
Ali B in voorprogramma 50 Cent en G-Unit
26 augustus 2004 Rapper Ali B speelt 1 september in het voorprogramma van de Amerikaanse hiphopartiesten 50 Cent en G-Unit. Dit meldde Mojo Concerts woensdag. Het optreden is in Rotterdam Ahoy'. |
How about that? Niet slecht voor 'n marrokkaan (marokaan? marrokaan? marokkaan?) uit Almere huh?
|
geweldig dan gaat het gezamelijke IQ misschien wel met 50 punten omhoog?
|
Aanwezig.
|
ben ik toch benieuwd wat 50 daar van vind :p
|
Marokkaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ali B. is traaanen met tuiten huilen (n)
|
Citaat:
|
ik had gehoord dat ali b op lowlands die shit rockte als een gek, en dat 't dus echt gezellig en leuk was bij dat optreden..
tel daar bij op dat 50ct met in da club een van de betere beats ooit door dr. dre gemaakt tot zn beschikking had, lijkt me dus helemaal niet zo'n verkeerde show. |
Citaat:
|
hoe hard ali b 50 cent eruit pimpt
ali b (y) |
Citaat:
ehr................... juist. |
Ali B moet dood!! Met z'n nummer 'Ik ben je zat'... Gatverdamme, man, dat is toch geen muziek meer! En ik hoor het tien keer per dag want m'n zusje het breezersletje vindt het natuurlijk weer een geweldig nummer met geniale tekst! :rolleyes: Hij moet dood!
50 Cent en G-Unit natuurlijk óók, maar Ali eerst! |
Citaat:
Zijn benen eraf ok maar dood nou zeg. |
Citaat:
|
Ik wou echt fucking graag heen, maar heb geen vervoer en shit..fuck dat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens vind ik Ali B best wel talent hebben. |
Citaat:
On topic: leuk voor Ali. |
Citaat:
worstel je ff door t intro'tje heen en je hebt een modderfuking vet optreden |
Heb 'm trouwens geloof ik van een afstandje gehoord op lowlands.. einde mededeling.
|
Ali b was mijn grote verassing op lowlands.. bijzonder grappige en sympatieke gast als je het mij vraagt :) en hoe vet was zijn band in traditionele klederdracht, er kwam geen bandje bij kijken alles werd live gespeeld tot de beats aan toe :p :)
|
Ik stoor me aan je signature.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was bij Velvet Revolver
en ik ga niet naar 50 ct, dus ik zal nooit weten of het leuk is. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
oh..en CL1: was het leuk? lijkt me dus echt zo'n band die bijna niet fout kán gaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
@bas: ik ben Lamb Of God aan t luisteren, misschien morgen... :p
@rbn: t was idd vet, en t mooie was dat die grote jongens met een dikke grijns op de bek stonden te spelen alsof ze verrast waren door de goeie respons. Tel daar Mr. Brownstone, It's So Easy en twee STP (waaronder Sex Type Thing) bij op en je had een puike show (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mark, kneus flikker op uit dit topic als je het toch niet leuk vind. Ga maar weer fijn je Willeke Alberti cd's draaien (n) :rolleyes: |
ik haat real media... waarom kan dat niet in een gewoon formaat :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm toch echt wel knap van hem, niet dat 50 goed is, maar hij krijgt het voormekaar.
t is misschien niet mijn stijl, maar dat hoeft ook niet om te kunnen zien dat hij goed bezig is met zijn ding. |
Citaat:
Verder ken jij de regels van dit forum niet, het is namelijk verboden om haat te zaaien, dus opmerkingen als die-en-die moeten dood mogen niet. :nono: |
Citaat:
maar ik mag die mark niet zo... |
Niet flamen godverdommme!
|
goffedomme
hihi exie ik zit nu de heletijd met die enge halfelife krabbies in mijn hoofd (n) |
Citaat:
|
Citaat:
je bent duidelij kgeen stoerie |
Citaat:
Waarom zou ik van volkszangers houden? Haat zaaien mag niet? Maar tóch had het hele Muziek-forum er lol in alto's en Ilsetjuh (of dat verschil maakt) af te zeiken. Ja, ik weet dat je wíl dat ik hap. :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |