![]() |
[design] illustratie/artwork/bla 2
ook weer voor de band, maar dat is van een iets ander slag en wat groter van opzet als een soort van foldout.
Misschien dat het allemaal wat aan de onduidelijke kant is.. ik wil eventueel wel een nog hogere resolutie variant plaatsen. http://www2.hku.nl/~lennart4/hoesconcept.jpg |
Citaat:
|
ik hou van vaag :cool:
|
ziet er zeer vet uit...
en kan je hem regelen op 3200*1200? Dan kan ik 'm namelijk als achtergrond gebruiken :D (draai dualhead) Maar serieus, dit als coverart voor een cd zou iig mijn aandacht wel trekken. |
Ja ik heb weer hetzelfde commentaar als op die cd cover. weer een hele hoop goed uitgevoerde en leuke ideeen, maar weer random naast en door elkaar heen gegooid.
Misschien moet je eens met minder tevreden zijn? |
erg cool!
heb eigenlijk maar 1 opmerking :D het 2de plaatje van rechts boven, dan gaat die schaduw van die bomen naar rechts terwijl de maan rechts van de bomen staat, dus zou je zeggen dat de schaduw naar links gaat? :p |
Citaat:
|
erg gaaf (y)
|
Citaat:
beter dan de vorige ook, vind ik, omdat dit wel de indruk wekt dat er iets met het artwork bedoeld word. |
Citaat:
anyway het is als fold-out bedoelt. Het plaatje met de maan is de cover en je ziet dus niet alles in 1 keer en dan is het al een stuk rustiger. |
bedankt voor de kritiek allen
|
Citaat:
|
erg vet. ziet er strak en erg professioneel uit (y)
|
idd, goeie shit!!
|
Citaat:
|
mooi hoor!
|
ja...ik snap het nut van dat grijze plaatje met mo.thek niet echt helemaal
ik vind dat grijs ook niet echt passen bij de rest voor de rest weet je al wat ik ervan vindt |
leuk
ja echt netjes. alleen dat credits dat font en die centrering mwaoh |
Echt gaaf zeg! Hoe heb je ze gemaakt?
|
Wat voor soort band is het?
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=926149 |
dat derde plaatje van links, boven vond ik echt vet! wel loik is verders wel mooi is allemaal anders en vomt toch een geheel! mooie kleuren ook
|
Kvin het niet allemaal echt bij elkaar passen. En tis me al duidelijk geworden dat je van spiegelen houd :D
maar ik vind de plaatje met de ventjes mooi alleen de plaatjes er onder een beetje verdwaald ... |
kvind hem gaaf :cool:
|
Mooi!
|
ik vind nr 3 erg geslaagd
|
geen commentaar gewoon strak gedaan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |