![]() |
Het vragen voor unbans d.m.v. avatars
Kan hier geen verbod op komen? Het is vrij hatelijk als 3x30 man van onzin met dezelfde avatar forumt.
|
Je mag best dezelfde avatar hebben. Daar is nooit een verbod op geweest...
|
Citaat:
|
Ach.
Ik. Vind. De. Typstijl. Van. Sommige. Onzinners. Ook. Enorm. Vervelend. Boeie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes: Als je er last van hebt, ga dan weg. Dan is IEDEREEN weer blij
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap niet dat je geen topic's mag openen over iemand die verbannen is wel en een avatar mag hebben over een verbannen persoon, dat is in mijn ogen een beetje krom, maar goed..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ava's kun je uitschakelen.
|
ik vind het ook hinderlijk ....
het is gewoon een vorm van protest, je mag geen topics openen, nou dan maar op deze manier mijn ongenoegen uiten |
Het heeft totaal geen zin, maar als mensen het gevoel hebben dat ze dat moeten doen dan moeten ze het vooral niet laten.
|
who gives a fuck.
|
Citaat:
|
tiswa
|
Citaat:
dat knipperen mag zover ik weet niet... helemaal dat verspringen van donker naar licht op 't eind... |
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk niet nee, maar voordat iemand er over gaat klagen, kan rijk misschien even uitleggen wat zijn ava precies voorstelt? Ik zie een jongen die zijn hoofd wegdraait en dan iets wits... wtf is dat? En ach, die unban ava's duren meestal een paar dagen tot een week, dan is iedereen ze zat. Zie het als een demonstratie. Is eventjes lichtelijk vervelend, maar als je er niet op let zie je het ook niet. |
Citaat:
|
Laat ik het er maar op houden dat een unban avatar erg kinderachtig is.
|
Ik verbaas me steeds weer over de dingen waaraan mensen zich kunnen storen, ik bedoel... ik ben achter het stuur zelf een gefrustreerd zeikwijf maar dan weet ik tenminste dat ik overdrijf...
Het is wat lastiger lezen. Maar dat komt omdat we lui geworden zijn en alleen nog op av lezen. Als iedereen zn av zou weghalen, moeten we ook moeite doen om te zoeken wie het topic heeft geschreven evenals er een nieuwe av is. Luiheid is leuk, maar het kan ook te ver gaan. En ik vind het eigenlijk best wel redelijk. Er mag geen protest ingediend worden, dan maar stilzwijgend. Ik stoor me er niet aan. |
Oke je kan er overdreven op reageren omdat je dan gewoon maar beter op de nickname moet letten maar waarom dan geen topic's en wel avatars over gebande personen?
Of staat dit allemaal in de regeltjes van het forum? Want die heb ik nog nooit gelezen eigenlijk :o |
Als iemand verbannen is en er hebben mensen vragen of opmerkingen over, dan moet men bij de verbannen persoon wezen. Als de verbannen persoon vragen heeft dan kan hij/zij die doorgaans richten tot de verantwoordelijke FB+. Een ban is iets tussen de FB+ en de banneling en bovendien is het geen doen over elke ban te bakkeleien. Vandaar.
Maar het staat een groep leden vrij zo'n avatar te gebruiken. |
Kijk eens buiten, in het gras, als de zon schijnt en het nog niet lang geleden geregend heeft. Als je goed kijkt, zie je állemaal mooie beestjes, heel mooie beestjes, zo in het gras, dichtbij, zodat je ze aan kunt raken. Ja, mooie beestjes, zomaar in de grond, en je bent niet meer alleen.
|
Dit sluit mooi aan bij het topic van Prime Evil.
Dit hoort in de categorie 'wat loop je nou te zeiken'.... |
Citaat:
|
Dit is écht een geval van "Het is ook nooit goed".
Ik snap de irritantie, want ik vind het zelf ook storen. Maar de vergelijking met topic's over gebande personen is wat krom. We kunnen wel heel streng gaan worden en vanalles verbieden, maar continu er op letten of mensen niet de fout in gaan is ook irritant. En zoals al eerder gezegd: het gaat wel weer over. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
offtopic: zeiktopic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=939780 |
Paperz, naaidoos.
|
Paperz is zo iemand die s'nachts zwetend in bed ligt en boze plannen bedenkt over hoe hij de andere internetmensen te grazen kan nemen. :cool:
|
Citaat:
jullie zijn te makkelijk ;) |
Okee..
Dus basically: alle: a) sig's b) forumnamen/onderkoffers en c) ava's die verwijzen, de indruk wekken te verwijzen naar, stiekem in de richting wijzen naar, of de intentie hebben naar (een) verbannen perso(o)n(en) te wijzen, moet verboden worden.. Ik wens je succes.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zullen we gewoon niet meer posten?!:o |
Citaat:
|
Tesla, coil...
|
Citaat:
Tegen alles wat onder een bepaald Intelligentie Quotient valt. Maar dan discrimineren we weer :o Citaat:
(ontopic.... ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vaal denkje aan je hartslag knul ;)
|
Citaat:
Ik heb me al meerdere malen geërgerd aan een reactie van jouw :) (en jij aan reacties van mij, dat weet ik) dus swa. Laat iedereen in zijn/haar waarde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |