![]() |
ik ook dichten
Pis omlaag, pis omhoog
oh, wat een mooie regenboog. |
van sherry
komt herrie oh bier blijf toch hier zonder jou geen dronkenschap en ook minder borrelhap |
oh lieve vriendin, sex met jou is alles wat ik wil,
elke dag gaan we wel een paar keer van bil. Alleen het klaarkomen wil bij jou niet echt vlotten, maar dat is niet gek want je bent dood en ligt al enkele maanden weg te rotten. |
oh lieve kat
wat heb je een mooi gat zo warm en nauw dat zie je niet gauw elke keer als ik iets in je gaatje duw dan voelt mn kleine vriendje beneden zo ruw oh lieve kat je bent doodgeneukt, ik ga maar weer op pad. |
Kat je bent kapot geneukt,
toen lag je daarna in de kreuk |
Citaat:
onze kat, dat lieve beest. Kapot geneukt door mij, dus d'r aars is ook niet meer wat het is geweest |
Ik had een hond, nu heeft hij geen kont...
komt omdat ik te hard heb geneukt in zijn sappige kont |
biertje blijf bij mij
je bent alles, maak me vrij biertje laat me niet in de steek zonder jou voel ik me een leek biertje ga nou niet wegspoelen ik wil je ook morgenochtend nog voelen biertje blijf bij mij verzacht mn pijn, als ik wegglij |
ik heb gister uren op de plee gezeten.
mijn billen bij elkaar geknepen. maar alles wat dit opleverde is dat ik tineke netelenbos heb uitgescheten |
Nielz! zo heette me kat,
Toen stopte ik een bierflesje in zijn gat Jammer genoeg was dit het einde, Maar of dit nou echt rijmde |
oh nietmachine
je houdt niet van me, zelfs niet misschien waar was onze fijne tijd zo samen of ben je opnieuw een aanslag aan 't beramen oh nietmachine ik wil je niet eens wederzien |
de nietmachine was mijn beste vriend,
ik niette om verdriet een nietje hier een nietje daar, ook me moeder kwam er nie van klaar ik vroeg me af lieve nietmachine, mijn vriendin heette ook ine mine nietmachine waarom doe je me zoveel pijn je was me beste vriend dat vond ik fijn, ik moet je nu vaarwel zeggen, nog 1 keer een me kont dichtnieten en dan is onze tijd met zijn 2 voorbij Vaarwel Lieve Nietmachine Ine |
:rolleyes: sneu
|
An de Koekepan
Het ga je goed, waar je ook heen gaat ;) |
Citaat:
neej maarre ik vin van die hele simpele gedichtjes waar heel veel in kan zitten best leuk maar dit slaat best wel een beetje nergens op eigenlijk:p wel grappig:D |
Citaat:
Als je wist wat ik allemaal kan daar droom je weken van maar besef: ik ben het niet van plan ik heb namelijk ook een trots, als man |
ik noem dit het gedicht zonder einde:
and then? no and then? and then? there's no and then! and then? no and then? and then? there's no and then! and then? no and then? and then? there's no and then! and then? no and then? and then? there's no and then! and then? no and then? and then? there's no and then! and then? no and then? and then? there's no and then! and then? no and then? and then? there's no and then! and then? no and then? and then? there's no and then! and then? no and then? and then? there's no and then! and then? no and then? and then? there's no and then! awel.. zo verder eh |
wat er toen gebeurd was nie normaal,
eerder zeer asociaal |
Citaat:
|
ach vrouwtje schoon.
Ik doe gewoon, geen zakje in mijn pedaalemmer als ik je holletje uitwoon. |
oh kut.. die sloeg als een tang op een varken..
ik beg mijn pardon |
Allebei kappen met dit achterlijk gespam. Dit slaat nergens op en mag op Onzin. Daar is DoP niet voor bedoeld. Nogal logisch ook. Bij deze gewaarschuwd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |