![]() |
2 vragen (kattekruid en zaden)
Wat moet er met kattekruid gebeuren om als drugs gebruiken.
En ik heb via www.flowerpower-denhelder.nl 15 zaden gekocht. Deze: De Shiva santi is een drieweghybride die voornamelijk bestaat uit een Afghaanse soort, die om zijn typische geur en smaak Garlic Bud wordt genoemd. De Shiva Shanti II® bevat echter een kleinere portie van deze Garlic Bud en wordt aangevuld met Skunk en een andere Afghaan. Het is een minder stabiele vierweghybride, maar toch is de kwaliteit erg mooi. 11,00 euro http://www.flowerpower-denhelder.nl/b_89.jpg Zijn dit goede zaden? |
kweektopic, leer het nou eens kerel :)
|
Het wietplantgebeuren vraag je in het kweektopic.
Het kattekruid. Deze zijn in kleine plantjes te koop in tuincentra. Kosten niet veel, hebben niet teveel verzorging nodig en kweken best goed. De bloemen geven de meest effectieve werking, het beste is om te oogsten als de bloem er nog inzit of net is uitgebloeid, zodat de bladeren ook zijn doortrokken. Snoeien, op een warme, droge, donkere plaats laten drogen (erg handig is het ketelhok), daarna de blaadjes eraf raspen, eventueel nog fijn maken en thee van zetten. Reminds me, Vlooi: mijn alsem zal wel droog zijn, kom je eens langs :cool: . Shiva is trouwens wel (y) |
kun je kattekruid niet ook roken?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil het wel eens roken :) Moet je het dan gewoon hetzelfde 'bereiden'? (lijkt me wel, maar vraag het toch, straks gaat er wat fout ofzo :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
kattekruid zijn toch die hele kleine, laag blijvende plantjes met witte bloemetjes? :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |