![]() |
vergeten vergeven
een verloren traan
vond zijn weg naar buiten maar ook die kon jou verdriet niet uiten en was in de eindeloze zee vergaan een traan in je ogen wat heb je toch verkeerd gedaan dat ook deze keer de liefde was vergaan of was de liefde gewoon weg gelogen boos op je eigen vlees en bloed wie kan je dan nog vertrouwen kan je op vrienden je hoop bouwen het werd alleen maar eenzaamheid die je tranen voed toch heb je de ruzie weer bij gelegd maar je hebt je hart nog niet geleegd en je tranen niet weg geveegd te vroeg vergeten en vergeven gezegd ----------- *zucht* nou ja de titel is het slechtst :D |
Gedichten om het rijmen moeten verdwijnen!~
ik kan helaas geen jambe ontdekken. |
Citaat:
er mag wel meer verdwijnen van mij..... :p maar wat is jambe :bloos::confused: |
Citaat:
jambe: versvoet van een onbeklemtoonde lettergreep, gevolgd door een beklemtoonde. jambe = metrum, metrum = afwisseling van beklemtoonde en onbeklemtoonde lettergrepen in een vers. 1 punt, geen punt. |
Citaat:
ben nog aan het vakantie vieren :D maar bedankt (y) (1 punt, geen wedstrijd :p ) |
Vind het wel leuk dat je de steeds in "je" spreekt, daardoor voel je je automatisch een beetje aangesproken als lezer. Maar verder vind ik het niet heel bijzonder, het leest af en toe niet fijn. Hoe je in de laatste strofe met rijm speelt vind ik wel leuk. Vind de rijm hier niet altijd verkeerd, af en toe wat geforceerd maar over het algemeen heel aardig naar mijn idee.
|
Ik vind het ook leuk dat je heel de tijd in de 'je-vorm' schrijft; dat heeft altijd iets wakends, iets liefs. Toch vind ik de rijm vaak wat te geforceerd, en het is jouW verdriet :p.
De titel valt mee hoor, ik heb er precies zo één die zo heet :D. |
Citaat:
nou dan ben ik niet de enige die problemen heeft met een de titel :D ik zal proberen niet meer te rijmen inieder geval niet ZO geforceerd maar wat vinden jullie van de rest van het gedicht??? (maar een spel fout :)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |