![]() |
gigantisch probleem, 2 keuzes!
arg!
er is dus een jongen, die ik leuk vind, en waartussen het goed klikt, maar die bot kan zijn. maarrr nu is er ook een jongen, waarvan ik vanaf het eerste moment dat ik hem zag al gecharmeert was, maar dacht dat ie nog een vriendin had, maar ben er achter gekomen dat het al een hele tijd uit is. nu is het zo, dat die 2e jongen me blijkbaar ook erg leuk vind.. maar die eerste jongen, kan ik nog niet echt hoogte van krijgen wat die nu wil. ik heb met allebei gezoent. maar die 2e jongen heeft een paar grote interesses met me gemeen, terwijl die 1e jongen daar totaal niet in geinterresseert is. de 2e jongen is een vriend van de vriend van een vriendin van me (nog te volgen? :p), en die kennen hem dus heel goed, en ze weten dat hij heel lief en zorgzaam is, terwijl de 1e jongen dat totaal niet is. de 2e jongen is ook echt een stuk volwassener dan de 1e.. wat moet ik nu doen! weet niet wie ik moet kiezen! |
Zoals je over ze praat, lijk jij zelf nummer 2 beter bij je te vinden passen. Wat spreekt dat dan zo tegen dat je toch twijfeld?
Wat zegt je gevoel? Kun je een relatie met hem aangaan en in standhouden terwijl je van het bestaan van nummer 1 af weet (en omgekeerd)? Als je er echt niet uit komt: vraag jongen 1 wat hij wil, als hij niks wil, dan lijkt het me al een stuk simpeler worden. Ik zou het sowieso wel weten, denk ik...maar goed, 't gaat om jou. ;) |
lees je eigen post nog eens door en denk eens logisch na.
je zegt zelf dat die tweede lief is, de eerste niet, dat de tweede interessant is, de eerste niet, dat de tweede je wil, de eerste misschien niet echt helemaal... zo'n moeilijke keus lijkt het me niet? hier gaan trouwens erg veel reacties komen à la: "als je niet kan kiezen geef je om geen van de twee genoeg om er een relatie mee te beginnen. kies NIET en wacht tot je een keer écht verliefd wordt en begin met DIE jongen iets." om daar even op te anticiperen: kies gewoon voor die tweede jongen, misschien word je wel supergelukkig met hem, blijkt ie perfect voor je te zijn. je kan pas écht superverliefd worden als je iemand goed leert kennen; wie weet istie wel mister right! geef het een kans en kijk het even aan. :) je ziet maar xxx |
Citaat:
|
Citaat:
|
geen van beide kiezen want je vind er geen 1 leuk genoeg om ervoor te gaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Djeezes, als je zoiets simpels nog niet eens zelf kunt oplossen...
Blijf nou maar gewoon nog ff van hot naar her rondhuppen en wacht tot je klaar bent voor 'n relatie met who-ever you choose... |
Citaat:
|
probleem is ook dat ik niets DURF te gaan voelen, omdat ik niet weet voor wie ik mn gevoelens mag laten gaan..
en ik vind ze allebei leuk, maar ik twijfel echt zo! ik denk dat ik vooralsnog geen keuze ga maken, en gewoon met allebei wat optrek, en dan zie ik wel wat er uitkomt.. maar het is gewoon zo moeilijk. wat als ik dalijk een fout maak? het is alweer langer dan een jaar geleden dat ik echt een relatie heb gehad, en weet niet of ik dat weer durf.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*zucht* En dan vragen sommige meisjes zich af waaraan ze het verdienen dat ze altijd met verkeerde jongens omgaan... :rolleyes: |
Gigantisch probleem.
Wat moet jouw leven een hel zijn. |
Neem ze allebei en doe een trio(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en hij is knap :bloos: |
Citaat:
Maar als het je daar om gaat, dan is de keus toch simpel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, ik ben het met spacegirl eens. Maar als je echt per se een van deze jongens wil... zou ik het wel weten hoor. |
Citaat:
Maar of hij aantrekkelijk is lijkt me behoorlijk belangrijk. Je wilt wel wakker worden en niet meteen schrikken. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
bluh :(
kreeg net een smsje van die eerste jongen en toen ik zag dat het van hem was, kreeg ik kriebels :( ik haat dit! :( |
heb hetzelfde probleem gehad.. GWOON VOOR 2 GAAN :P
|
Citaat:
volgens mij praat jij jezelf maar gewoon aan dat ze allebei leuk zijn... |
nummer 3 lijkt me verstandig...:roloog:
|
Citaat:
pfff.. :( |
Nummer 2 klinkt leuker!
Al vind ik 't zo net zo'n tv programma. Je kan kiezen uit: nummer 1: botte jongen die je niet leuk vind. nummer 2: een lieve zorgzame jongen die je wel leuk vind. Mwoah... zo lijkt 't niet eens zo'n moeilijke keuze eigenlijk. |
Citaat:
|
maarja, wie is er nu perfect? niemand toch?
ik kijk het wel even aan hoe dit loopt.. en nr 1 is soms heel bot he, niet hele tijd.. |
het lijkt iid al of je nr. 2 veel leuker vind..
ga ervoor! |
ik snap het probleem nie?!?!!?!?! 2e jongen!!!! (y) :rolleyes:
|
pfeh, als je dit al een gigantisch probleem vind, welcome in hell. Waar je gevoel op afgaat natuurlijk.
|
Hmm... volgens mij IS nr 2 leuker, maar VIND je nr 1 leuker maar wil je dat niet omdat je best weet dat nr 2 leuker is.... dus start je een forum waarin mensen je ff van nr 1 af moeten krijgen. meissie: nr 1 is het dus voor jou. denk ik. maar wie ben ik.
|
Nummer 1:
- Bot - Ken je minder - Minder dingen gemeen - Je weet niet of het wederzijds is Nummer 2: - Ken je goed - Lief - Zorgzaam - Meer dingen gemeen - Je weet dat het wederzijds is Geen moeilijke keuze dus lijkt me. :o ---> nummer 2. :p |
Citaat:
ik ken nummer 1 beter dan nummer 2. mijn vriendin kent nummer 2 goed. en met nummer 1 is het ook bijna zeker wederzijdes.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
alsof dit een gigantisch probleem
|
Citaat:
|
Citaat:
Mja, als dat elkaar kennen wegvallen, zou ik toch nog voor nummer 2 kiezen. Maja, makkelijk gezegd natuurlijk. |
Gigantisch probleem? Luxe probleem!
Geen van beide of nr 2 als je 't mij vraagt. |
ik zou nummer twee kiezen tenminste dan weet je waar je aan toe bent.
anders kies geen.. |
Kiezen???
Mijn god... Het is geen kledingstuk die je even past en weer weghangt... Ik hoop dat jij voorlopig nog geen relatie zal hebben. Dat zou de mensheid stukke beter doen. |
Citaat:
maar nummer 1 is van de baan, want hij doet opeens achterlijk tegen me. en nummer 2 is gewoon zo anders dan ik.. veel rustiger en overal meer op bedacht.. marja, zie wel hoe het loopt, interesseert me niet meer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |