![]() |
Isis
http://www.sgnl05.com/images/index_image.jpg
Met dank aan Ce-El-Wan :) Isis-So Did We Beter dan ik had durven dromen. Heb ook wat nieuwe livetracks gehoord. Tis allemaal wat rustiger(wat meer mogwai hoorde ik mensen zeggen), maar is nu al mijn plaat van t jaar(zonder alles gehoord te hebben). |
Ik ken niets van Isis, maar ik ga het even beluisteren.
|
Kekke foto.
|
Citaat:
|
ken het niet
|
zeer vette band en ben benieuwd, dit ( http://www.roboticempire.com/presskits/isis/ ) moet ik ook nog een keer uitchecken (Y)
|
Pieter: Ik heb vol 1 en 2 van die remix lp's. Tis gewoon Oceanic alleen dan geremixed door allerlei dj's etc. Echt wel iets voor jou denk ik. Meer "electronica" in de meeste nummers.
|
nieuwe plaat?
ik vond celestial en oceanic fantastisch, deze ook maar even proberen. <edit> die mp3 klinkt wel weer te gek natuurlijk <edit> |
Yep. Panopticon. Uit in oktober.
|
hij is gelekt.. :cool:
ik denk dat ie vanavond wel op de reguliere downloadkanalen staat. iek = saaikt |
Vet!
|
wat een track. :)
|
we hebben m hier nu op staan, het klinkt echt heel goed!!!
|
Mwah te sloom, maar wel relaxed als je in een rustige mood bent.
|
klinkt goed
zo snel mogelijk de cd maar downloaden :) |
track 2,3,7 en 6 komen nu binnen.
4 en 5 nog niet kunnen traceren \m/ |
fuck die moet ik hebben
wanneer komt hij uit? direct bestellen dan maar. vette voorkant (zoals gewoonlijk bij Isis). reacties van mensen? zang/gitaarlijnen weer die hypnotiserende riffs? |
ja, t klinkt wat transparanter heb ik het idee, maar de melodieen zijn weer erg vet.
|
Citaat:
n00b man echt waar, het is doomy hardcore, geen thrashcore |
Citaat:
ben benieuwd. |
Fuckin ongelooflijke song.
|
die andere 3 die ik heb ook (y)
|
Hook me op! Ik heb 3 live uitvoeringen van nieuwe songs. Dat wel :)
En doomy hardcore? Ik kan hier met de beste wil van de wereld geen hardcore in ontdekken hehe. |
Citaat:
|
Vind het meer metal dan hardcore. Ach het is vanalles. Is niet in genre in te delen en dat boeit ook niet. Het is fuckin Isis. :)
Zeker een van m'n favoriete bands ooit. De progressie van Celestial naar Oceanic naar Panopticon.......damn. Hoe cool is trouwens Celestial(The Tower) van Celestial? |
Sorry, hier kan ik echt niks mee, slechte mix, slechte sound, matig nummer.... maarja als jullie het cool vinden! way to go!
|
You must be joking.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En de hele plaat is binnen :) Fuckin goed. Op t eerste gehoor in t verlengde van Oceanic, maar na een paar luisterbeurten merk je toch dat hij op bepaalde vlakken flink anders is. Overgangen zijn wat meer abrupt en iets minder vloeiend(dat was natuurlijk ook het concept van oceanic oa) op plaatsen. Turner z'n stem is veel en veel beter geworden. Niet alleen meer het zware geschreeuw meer. Ook meer toetsen gebruikt denk ik. Opbouw is verder weer dik in orde en de songs meer dan memorabel. Ik ga niet zeggen of hij beter of slechter is dan Oceanic. Hij is anders. En daar ben ik best blij om. Erg goede plaat en kon weleens m'n plaat van t jaar worden.
|
Plaat is meer in het verlengde van Mogwai of niet?
|
enig idee waar ik die plaat op EFNET kan vinden?
|
Citaat:
|
Definitief meer Mogwai maar dan anders. Which isn't a bad thing :)
Als ik een goede connectie had dan zou ik je ophooken met die plaat, maar het is traag hier. |
Stuur een private message en ik laat je op mn ftp server toe.
|
al gedownload via soulseek
leuke plaat wanneer komt ie precies uit? |
Ik begin het al wat beter te vinden, maar ik ben normaal meer van de oldschool hardcore, vandaar dus dat het niet echt in mn straatje past(e).
ps. mn mening heb je maar te waarderen. |
Citaat:
/msg Lair-187 xdcc send #14 |
zal hem morgenochtend ff downloaden
|
Citaat:
Such a major shame dat slsk (en aanverwanten) het alleen nog steeds niet doen. |
Ken het niet, ben nu Panticipation aan het downloaden. Ben benieuwd
|
nogsteeds:
18e kotm hij uit (dacht 24e, maar gister zag ik 18e), dan koop ik hem direct, zonder vooraf geluisterd te hebben |
Hij staat nog steeds op repeat, en godverdomme, dit is te briljant voor woorden.
|
Van de week Oceanic gekocht, ben benieuwd naar deze plaat, heb hem alvast gedownload. :cool:
|
Citaat:
|
is super plaat, ofwel verplichte kost voor iedere zelfrespecterende muziekliefhebber :o
|
De tering....
Ik ben nog steeds ondersteboven na een paar weken luisteren. Definitief nog beter dan Oceanic als je t mij vraagt. Plaat van t jaar en daar komt niets meer overheen. Friso: Maak je borst maar nat.......Pure excellence. |
Citaat:
|
komt laatste tijd zoveel goeie shit uit dat ik nog niet eens er aan toe ben gekomen om hem 2 keer volledig te luisteren.. als ie uitkomt ga ik hem eens grondig doorlichten. Dat ie goed is staat vast.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |