![]() |
school keuze
hey
ik ben van plan om personeel en arbeid te gaan studeren in eindhoven heeft iemand hier al enige dingen over gehoord of het leuk moeilijk makkelijk is ik weet het namelijk nog niet cker dus laat ff wat horen |
In ieder geval hoort dit niet op DK! :nono:
|
|
Dusch.. een Slotje of Verplaatsing..
|
--> School & Studie.
|
sorry niet expres gedaan
|
Als je et nog niet zeker weet ga dan naar saxion hogeschool in deventer of enschede daar kun je een propedues toegepaste psygologie volgen
je volgt deze vijf opleiding maatschapelijkwerk en dienst verlenin sph personeel en arbeid de pabo en Psychodiagnostisch Werk Je kiest in de derde periode van het eerste jaar met welke studie je verder gaat gewoon effe op de site kijken van saxion hogeschool zou ik zeggen. |
Personeel en arbeid is toch wel zo waardeloos. Bovendien kun je dat niet 'studeren'.
|
Citaat:
:o |
Die opleiding discrimineert sowieso op sekse. Jongens kunnen niet 'trutjes van pee zet' worden. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat kun je als jongen met P&A dan? Adviseur worden? |
Je zit in het hart van een dynamische organisatie natuurlijk!
|
Citaat:
|
Vanzelfsprekend :cool:
|
Citaat:
|
Zo zo, wat een negatieve dingen allemaal hier over P&A! Weet hier wel iemand wat het voor opleiding is?
@Jeroen87: Ik doe ook P&A, maar niet in Eindhoven, dus hoe het daar is kan ik niet vertellen. Ik kan wel vertellen dat de opleiding over het algemeen goed te doen is, en het is ook nog eens erg leuk! Als ik jou was had ik de keuze snel gemaakt, maar uiteraard is de keuze aan jou! Succes ermee!!! |
Citaat:
|
Nou m'n complimentjes! Je bent er aardig van op de hoogte! Waar komt al deze wijsheid vandaan??? Trouwens dat van lager niveau klinkt wel erg minachtend... Je kunt dit nu eenmaal niet op universitair niveau volgen he! Heb je wel door dat het HBO is? Of ben je in de war met een vergelijkbare studie op MBO niveau?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |