![]() |
Je bent jarig en mag een cadeautje kiezen..
Ik word binnenkort 21. Ik mag van mijn ouders een speciaal en mooi cadeautje kiezen.. Na weken denken weet ik nog niets..
Wat zouden jullie kiezen voor een speciale verjaardag...? Misschien breng je mij op ideeën ;). Thx |
Vraag maar veel geld, want als je 21 bent hoeven je ouders financieel gezien niet meer voor je te zorgen.
|
Mijn zus had voor d'r 18e verjaardag een ring gekregen. Geen gewone ring, maar eentje die ze speciaal hadden laten maken voor haar. Ze had zelf het ontwerp gekozen. Een heel persoonlijk cadeau dus, en iets wat je niet gauw voor jezelf zult kopen. Misschien ook iets voor jou?
|
is 21 speciaal dan ?
|
Een 'IPOD FIREWIRE + USB 2.0 CABLE'.
|
Citaat:
|
ik zou voor een trompet gaan die volgens mijn wensen gebouwd word, maar daar heb je niks aan :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik snap niks van computers :o |
vraag anders of ze je uithuwelijken
|
100 Miljard.
|
inderdaad een sieraad of zoiets. heb je altijd wat aan, en kan je altijd weer doorgeven aan kinderen ofzo.
*blabla, moet je mij horen* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan wil ik dit natuurlijk hebben. :)
|
Citaat:
Ik zou gevraagd hebben of ze (de helft van) mijn dwarsfluit zouden willen betalen, maar goed, die heb ik nu al... :o Wat Nomen Est Omen zegt, vind ik wel een mooie; is idd heel persoonlijk, en dat hou je idd ook altijd... |
n (nieuw) mobieltje??
|
Citaat:
Maar jullie helpen me af en toe wel eens goed op weg.. Ik heb nog net een maandje bedenktijd hoor ;) .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niks.
|
Ik heb voor m´n 18de verjaardag een zilveren Nol Coopmans armband gekregen.
Dus een mooi sieraad dat tijdloos is(Y) |
Nog steeds:
Een broertje :cool: |
Citaat:
een reis of een sieraad is inderdaad wel gaaf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een kamer in stad naar keuze.
|
Gewoon, saai, geld...om je kamer in te richten oid...of rijlessen/rijbewijs, als je die nog niet hebt. Of als je iets wilt wat je kunt bewaren, dan idd bv. iets van een sierraad ofzo.
Zelf had ik gekozen voor een kat...maar goed, het werd me niet gevraagd en het kon ook niet. En nu heb ik twee katten. (y) :) |
plasma beeldscherm
|
Citaat:
Dat vage TellSell ding waar mensen dan iets speciaals mee voelen. Het komt zelfs op tv, van die bijeenkomsten. |
Jet
|
ben ook bijna jarig,
ik vraag een laptop, die krijg ik toch niet dus heb ik ook maar een video/dvd speler gevraagd. |
Geld.. daar heb je veel aan.
|
Citaat:
|
Als het speciaal moet zijn, een sieraad idd.
|
Nu zou ik een frituurpan vragen, want de oude is stuk :p
Ik heb voor mijn 18e geld gehad voor mijn rijbewijs. Bijzonder is ook een gegraveerde ring ofzo :) |
Citaat:
|
Mijn moeder heeft me al meer dan een jaar geleden beloofd een badjas voor me te naaien. Ik zou die vragen, want dat is specialer dan een duur cadeau dat ze zo in de winkel kopen. En ze moet er wat meer tijd in steken, das voor haar een grotere opoffering dan wat geld. :evil:
|
Een sieraad ofzo. Ik krijg ook meestal iets van een sieraad voor mijn verjaardag, en dat vind ik altijd wel leuk. Gewoon wel speciaal.
|
Ik vind verjaardagen allemaal hetzelfde, dus als ik 21 zou worden zou ik een dvd speler vragen aan mijn ouders wat ik ook ga doen als ik 20 wordt. Nog even afwachten of ze zo gek zijn, maar oke :P
|
Geld. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |