![]() |
Metallica Live Shit: Binge & Purge (vraag)
Ik heb via bol.com Metallica Live Shit: Binge & Purge besteld, dat heb ik gister ontvangen. Maar nu zie ik dat er in de doos 3 cd's en 1 dvd (San Diego) zitten. Staat het concert van Seattle soms op een andere cd of dvd of ben ik gewoon genaaid door Bol.com?
|
Jij bent genaaid door bol.com
3CD's en 2 DVD's, dat moet je ontvangen hebben. Indien niet, heb je een lege plaats in de jewel case, dus het lijkt me logisch dat je er een mist. |
Ik zou gewoon even een berichtje sturen aan de Klantenservice van Bol. Meestal lossen ze dat wel snel op.
|
Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice, ze zeggen dat het misschien een speciale uitgave is zonder de DVD van Seattle. Lekker vaag, maar goed ik hem nu terugsturen, en dan gingen zij het onderzoeken. Ik wil potverdorie wel die DVD van Seattle!!!
|
logisch
bol.com zijn uitbuiters koop maar beter bij http://www.themusicsafe.nl veel meer en stuk minder kosten. |
|
Citaat:
raar idee van speciaal hebben die. Eisen die handel! |
Citaat:
|
Dank voor de reacties en de goeie tip Muddy!
|
Citaat:
|
Citaat:
haha:D ik heb hem ook, en hij is wel te pruimen, check vooral maar ens am I evil op de dvd, die is tof :D (y) met jason en james(y) oja bol heeft mij ook genaaid, ik heb spellen besteld die van mijn rekening af zijn geschreven, nu heb ik ze een maand binnen, en krijg ik een aanmaning, of ik ff over de brug wil komen:| flikker maar op motherfokkers |
eej, das wel balen zeg, vooral omdat het toch al zo duur is... maar ff offtopic: die dvd's en cd's zijn echt super... kan niet wachten op het volgende concert!!! weet iemand wanneer dat is :P???
|
Kan je niet alles terugsturen en je geld terugeisen? Het is toch een internetwinkel dus dan heb je toch 7 dagen bedenktijd? Of is dat niet?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |