![]() |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (deel 3)
In navolging op deel 2... (gaat hard)
|
Benieuwd, naar wat er donderdag gaat gebeuren, want dan hebben we afgesproken :)
|
Weer single, liefdesverdriet en depressief....
|
ik voel me superformiweldigeindefantakolosachtig goed :)
(alleen gisterenavond even niet want ik zou een nachtje alleen moeten slapen :( is niet leuk :( maar sevves zie ik hem terug :)) |
Behoorlijk naar, want vandaag verhuis ik naar mijn studiestad en mijn vriendin helpt me dan wel mee met verhuizen, ik zie haar toch pas over een tijd weer :(
|
Ik ben doodsbang dat het mis zal gaan. Ik ga naar amsterdam, hij blijft thuis wonen, 1 1/2 uur reizen. Ik heb 5 dagen intree, alleen in de weekeindes zal ik hem kunnen zien waarschijnlijk. Hij werkt alleen ook in het weekeind... najah ik zie allemaal valkuilen. Maar waar een wil is is een weg.....
|
voel me goed, zin in vrijdag, gisteren gebeld, maar studie begint weer :o
|
Morgen een belangrijke bespreking. Gaat om redelijk wat geld wat ik er mee kan ophalen, dus redelijk zenuwachtig.
|
ik voel me verward :(
|
Citaat:
|
slecht, weer vrijgezel en spijt (N)
|
slecht, steeds ruzie met mn vriend om stomme dingetjes. we voelen ons beide een beetje down, komt daar door denk. maar dat komt wel goed (y)
|
slecht, hij is net voor 10 dagen weg (intro) en dus zie k m een tijdje niet..en dat voelt klote, want ben gewend om m ong. elke dag te zien..
|
Ik weet het niet. Hij denkt dat als ik hem beter leer kennen dat ik hem dan stom vind omdat hij andere opvattingen heeft dan ik. Ik denk dat hij niet zo moeilijk moet doen en het gewoon leuk moet houden zolang het dat is. Aantrekkingskracht is er genoeg naar mijn idee.(Y)
|
ben fliefd :)
super leuke jongen.. weet alleen niet of het wederzijds is :( Zijn kameraad vind me wel leuk bij hem staan :| :D |
Ehm, ik weet het allemaal nog niet eigk. :o Maar volgens mij kom ik er snel genoeg achter?
|
pff. ruzie met mn ex (die de afgelopen tijd weer heel erg in mn hoofd zat), maar die ene jongen is ook wel heel erg leuk, stiekem <33
|
Ik heb hem verteld over mijn gevoelens.. hij wist op het eerste moment niet helemaal wat ie ermee aan moest ondanks dat ie me helemaal op vrat toen ik vorig weekend bij hem was...en allemaal lieve dingen zei..en
Ik weet nog altijd niet wat hem tegenhoudt. Maar ik geef hem bedenktijd..maar ik wil het gewoon weten want ik ben der al zo lang mee aan het klooien en telkens blijven we op dit punt hangen. Dat schiet gewoon niet op. Ik wil me..Tis afwachten wat hij ermee doet |
Alleen, ben op vakantie (nu 12 dagen weg) en ik mis mijn vriend enorm.
Nog 7 dagen..... |
klote...tis nu echt voogoed voorbij tussen mij en mn ex. en verder weet ik niet wat ik van het gedrag van die ene jongen moet denken...en van mijn reacties daarop :s
|
owh, dat komt wel goed dit keer. Ik wil hem en vroeger of later krijg ik hem.
|
bagger.bagger.en bagger.
|
gewoon goed.
|
Kut, ben vrijgezel maar binnenkort weer school daar ontmoet ik hopelijk wel iemand.
|
Oh yee een nieuwe
Nog steeds goed |
Hier ook nog steeds goed :)
|
ONTZETTEND gelukkig :)
|
Citaat:
|
chill. again. :)
|
- Met me vriend gaat alles op het moment geweldig, al ben ik af en thoe heel onzeker en bang dat die het uitmaakt, al is daar helemaal geen reden toe. Jamme dat school weer begint, dan zullen we weer op weekenden moeten leven. Maar dat komt ook wel goed :)
- beetje problematisch met me beste vriend, naja ik maak zelf eignelijk gewoon een probleem. Ik vind dat ie raar doet. We doen nooit meer iets samen. Gewoon met z'n tween er zijn altijd mensen bij enzo. Mis gewoon gesprekken met hem te voeren die niet iedereen aangaan. |
We zijn op de goede weg, maar wel een lange weg. :o
Maarja, de toren van Babel is ook niet in 1 dag gebouwd. Mark :cool: |
Klote.... ik begin dr heel erg te missen.... :(
|
Ik ben een beetje verliefdig
|
:) tis niet zo goed uit te leggen hoe ik me voel...
maar t is positief :o |
Heb gister echt een topavond gehad met een erg leuke jongen maar we zijn niet verliefd op elkaar, is alleen voor de lust. :rolleyes:
|
Ik weet het niet meer... ben niet verliefd, heb wel een voorkeur voor iemand / iemanden. Maar weet niet wat ik er mee moet, hoe ik er mee om moet gaan...
:( |
Citaat:
|
Gaat goed, inmiddels wel weer:) sinds 2.5 week weer samen met m'n vriend, 1.5 maand uit elkaar geweest na 6maanden.. Tot voorkort nog zo m'n onzekerheden gehad, maar gaat nu de goede kant weer op... (gelukkig!).. Zien wel hoe lang we het deze keer vol gaan houden, hoop nog heel erg lang:)
|
Gedesillusioneerd.
|
goood <3.
|
Na vandaag nog beter, nog sterker, nog verliefder dan ooit.
Helaas begint mijn studie nu alweer en ga ik hem veel minder zien. :( |
Slecht en goed. Slecht omdat k afgewezen ben door een jongedame die ik mee uit had gevraagd. 't Was niet wederzijds al kan ze verder goed met me overweg. Jammer, want het is echt een lieve en mooie meid, al ben ik wel zo nuchter om er echt van te gaan balen, want al het niet wederzijds is doe je er niks aan. Mocht ze spijt krijgen van haar beslissing en het later wel zien zitten dan ben ik er zeker voor haar.
Goed omdat ik nu van een onzekerheid afben en geniet ook weer van de vrijheid die ik altijd al gehad heb. |
Citaat:
ik voel me neutraal,maar ik wil onderhand wel weer eens een vriendin,maar ik moet niet te hard wllen want dat is stom(n) |
tsja goeie vraag...
ik ken um nog niet zo goed ik moet veel werken hij moet veel werken hoop hem vandaag te zien (alsie nie moet werken) mja dan ben ik wel aan het werk dus schiet ook niet op vindum wel heel leuk en lief enz maarja van een paar keer zien en oppervlakkig lullen word je ook niet wijzer hij stuurd wel heeeeele liefe smsjes :) |
op het randje van single en relatie
|
ja wel lekker na omstandigheden...tussen ons 2 alles prima, maar door spanningen bij mij thuis twijfel ik nogal eens...omdat ik gek word van mijn ouders en hun gezeik en ik maak hun ongelukkig omdat ik bij hem ben etc....lang verhaal...maar alleen kijkend naar mij en mijn vriend...gaat alles goed:)
|
verliefd... maar ik weet niet wat ze van mij vind
hoop ik snel achter te komen |
Ik voel me klote :(
Ik heb namelijk een leuke jongen in Turkije leren kennen.. en ik mis hem! Ik zie hem waarschijnlijk pas in december weer.. |
Goed :) Heb zin in volgende week, dan ben ik de hele week bij hem. Maar nu mis ik hem want hij heeft intro, en het is zo anders op school. Maar dat went maar ofzo.
|
erg niks :D, iemand intresse :D ??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |