![]() |
Grappige tshirts die niet grappig zijn...
Je kent ze wel, jongens van 14 die voor het eerst uitgaan, en dan een leuk grappig tshirt aandoen.
Aanspraak krijgt hij zeker wel, van andere 14jarigen, maar leuk is anders dus worden ze gewoon genegeerd. http://www.fouteshirts.nl/transfers/229rokenwit1.jpg Zulke Tshirt's, of nog erger, simpsons funderwear boxers. Wat jullie, toch leuk, of moeten ze deze mensen gewoon in de macky's stoppen? |
Macky's.
Als ze nu nog enigzins stijlvol waren, ok. Maar het zijn gewoon van die Zeeman t-shirts met een opdruk van: Bier HIER! :( |
Ach, als mensen zo'n shirt willen dragen en zich er happy in voelen, laat ze :) Maar mij zie je er niet in lopen. Large.nl is toch zo popi? :)
Laatst moest ik wel lachen in de plaatselijke discotheek. Een stadsgek zat achter de gokautomaat te zuipen en te gokken {doh?} en hij droeg zo'n shirt met achterop "Rot op trut, ik ben aan het zuipen!". De situatie gewoon toen, moest even lachen :) |
Citaat:
Niet teh stijlloos (lees: vb van TS).. |
op Lowlands liep 'r een kale vent in 'n shirt met daarop: "Haar is voor vrouwen."
dat was dan wel weer dope. verder, sja, sommige spreuken zijn best leuk, alleen het dertien-in-'n-dozijn gehalte van zo'n shirt is nogal hoog. |
Mag ik opmerken dat de sig van AmnesJan is gebaseerd op zo'n shirt, namelijk: rot op trut, ik zit te zuipen
Zelf heb ik ook 2 shirts met dat soort opdrukken: Warning: From zero to bitch in 1,3 seconds I love my attitude problem Maar er zitten idd ook shirts tussen zoals die op de afbeelding van de TS die ik dus echt niet grappig vind. Is helemaal persoonlijke smaak denk ik. |
Citaat:
Verder vind ik het wel leuk dat je zo'n goed zelfbeeld hebt! (Y) |
Citaat:
Nope, is van Bertje Vis. En dank u zeer |
Ik vind ze kut,
en wat de neuk is een macky's? |
Laatst zag ik zo'n man lopen met zo'n shirt..
Op de voorkant: 'Ik ben schizofreen...' Achterkant: 'Ik ook!' Vond 'm wel grappig :p |
Citaat:
Used to be a schizofrenic, but we're okay now. |
Eigenlijk best stom, want schizofrenie heeft niets te maken met een multipersoonlijkheidsstoornis...
|
ze zijn kut, oke soms staat er wel een grappige tekst op, een jongen die ik ken heeft : alcohol is t (alcoholist dus) maar hij gaat dr niet serieus in rondlopen, hij heeft m gewoon.
ennuh, zulke t-shirts vind ik eigenlijk een beetje voor mensen die saai enzo zijn en alleen op die manier aandacht krijgen. |
Wat een altotopic.
|
Citaat:
Dat komt omdat Ridder zo'n verschrikkelijk alto is. (y) Maar beetje loos die shirts. |
Mijn vriend loopt met uitgaan wel eens rond in een 'natuuurlijk ken je mij ergens van' shirt :|
Ik vind ze stom, en iedereen is je buik/tiet/rug aan het lezen |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een "I might like you better if we slept together" shirt gemaakt. Ik moet nog eens op de achterkant "Never say never" zetten, want het komt natuurlijk uit dat jaren '80 liedje van Romeo Void.
Het overgrote deel van die shirtjes vind ik maar saai trouwens, allemaal van die slappe teksten. |
die burgertrut shirtjes of die warning this bitch bites... dikke :rolleyes: naar de draagsters
|
Citaat:
|
Ik heb er wel eens een gezien met "It's not gonna suck itself" met een pijl richting kruis
Vond ik wel grappig, maar niet dat ik't zelf zou dragen. |
Citaat:
|
k heb ook shirts met tekst :)
1tje met: "I'm a natural blonde, please speak slowly.." en 1tje met: "I Don't Need Your Attitude, I Have Plenty Already" |
Citaat:
|
Sommige teksten zijn wel grappig, maar de meeste zijn saai. Van die teksten zie alleen 40-jarige bierzuipers grappig vinden. :|
|
ik wou eigenlijk op mn werk shirt (ik ben serveerster) de afdruk van
"how about a nice cup of shut the fuck up" drukken. ik vond dat wel grappig opzich. |
Citaat:
|
Citaat:
kijk en huiver! |
|
|
Haha wat een kutkroeg lijkt me dat.
Ik durf overigens te wedden dat de helft van de lifestylers zich wekelijks in dit soort kroegen bevind. Alleen is het bij hen wel leuk natuurlijk :rolleyes: |
Citaat:
|
het fotoboek doet het niet?!
mijn iig niet:/ |
Citaat:
|
Citaat:
zo beter noé? :P |
Citaat:
:rolleyes: |
teksten zijn meestal niet leuk, een opdruk van een logo of een merk kan wel(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.mackys.nl/foto/Zaterdag12...s/DSC00063.JPG
Een bikindragende vrouw als print is dan weer wel helemaal hip als je zelf boven de 40 bent. (y) |
Citaat:
|
Dat fotoarchief van macky's is echt goed voor het zelfbeeld (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |