![]() |
De volgorde..met een meisje naar bed
Kben zelf CriTiCaL nie maar een vriend van um.
Kben nog maagd en mijn vriendin ook etc. We willen allebij graag met elkaar naar bed maar kweetnie hoe ik het moet aanpakke, wat ik als eerst moet doen etc. want i kwil nie gelijkm et nme handen in der broek bij haar kut gaan zitte ofzo maar kwil haar super boter geil make totdat ze nei meer kan. Kwil hier hulp en geen domme onzinne onuttige reakties, kan iemand mij aub een lang net verhaal op volgorde type hier hoe ik het ebst kan aanpakke om haar eerst boter geil te make zodat ze nei meer kan? please? :D En bij elk meisje is het anders maar kheb liever de beste opties of jouw ervaringen, enwat vinden meisjes nou lekker? en echt GEIL? bijv: [*]kusjes op de nek[*]met de haar spele[*] met je lul tegen der kut wrijve (maar nog kleren aan) Please mensen vertel en help me thnx :D Gerard |
Citaat:
|
Als je netjes leert typen willen we je misschien helpen.:rolleyes:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is overigens reply met als meervoud replied. Een meisje zo botergeil maken dat ze niet meer anders kan? Klinkt erg gedwongen. Zal ze niet op prijs stellen. Wat dacht je van het met haarzelf bespreken, zal je veel verder helpen. |
Citaat:
|
Oke, met de instelling die je nu hebt bereik je dus echt 0,0. Als je ons al niet netjes kan behandelen en jezelf profileert als iemand die niets anders wil dan dat meiske in d'r broek zitten, dan kunnen wij je niet verder helpen.
Maar omdat ik toch nog altijd in het goede in de mens geloof, zal ik even een ouder topic opzoeken... daar stond wel 1 en ander aan nuttige info in. |
Citaat:
|
Citaat:
sorry, ik kon het niet laten.. ik ben al weg |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |