![]() |
Call of Duty spelers?
Zijn hier nog C.o.D :evil: spelers?
Zoja.. op welke servers laten jullie je kogels vloeien en hebben jullie wat nieuwe maps?? -Gruncher |
ooit speelde ik dat online, maar nu niet meer
ik speelde op liquidbones.com omdat ik daar met mijn illegale cd-key kon spelen (y) |
Er zijn genoeg c.o.d spelers.
Welkom op het forum, gruncher. Gebruik aub de zoekfunctie voordat je een nieuwe topic opent! |
Citaat:
ook nog advies? |
Citaat:
same for me |
Ik speel op servers van epc-gaming.com, naja die hebben een list met cracked servers zodat ik niet dat gezeik van 'cd key in use' krijg.
Speel meestal op [222] Realism, of op 4Mayhem (TDM). |
Aha oke.. zit ik ook wel eens!
ik zit op DM & TDM servers en wat zijn jullie nicknamen? =P |
meestal op NL servers, maar ik speel al tijdje niet meer...........
|
Coffinfeeder of Fuckstart.
|
Ja ik speel CoD.
Servers: -Directgameservers.nl/DA ofzow -Zo'n NL HQ server - BSW Schlachthalle ofzow. - Tatakai M'n nickname is Guissie |
speel het ook
Trident'M/Riot .. Server : osiris.trident-marines.com ( dit als ip invullen ) |
Citaat:
is dat de server van Theater of mayhem ? |
Jup
Ik speel vrijwel altijd op de DVDF server (engels), die draaien ook de custom maps (die je kan downloaden op hun site: dvdf.net) Ik speel als |>X<|Obi-Wan |
Citaat:
|
voor degene die in een clan zitten .
zitten jullie ook in clanbase? |
Citaat:
hehe |
Ik zit tegenwoordig op S&D servers (1.4)
herkenbaar onder 'MusH' |
Citaat:
tiger town is best een vette map (y) |
Ik vind tigertown hard zuigen..
Hij doet me te veel denken aan Dawnville, die me overigens wel bevalt.. |
Citaat:
|
Meestal de Japanse Koubeya server, doet het altijd goed.
TDM en DM. |
Zit meestal op een server waar ik een lage ping heb ;)
Verschilt dus nogal. Speel trouwens meestal met de naam Caligula (ja die gekke Romeinse keizer idd :p) Zit trouwens alweer 4.5 jaar op Clanbase, lamen in de UT scene (de echte UT!) |
Servers: Waar ik op dat moment zin in heb. Lang leve ASE.
Nick1: [=Greenfly*=][Hmz] Nick2: [TKA]-Bubbles ligt eraan waar ik game en met welke vrienden. (we gaan meestal met een paar tegelijk in een server). Doe trouwens ook nog steeds Moh:AA. Zelfde nick's. Edit: Oh, en ik pwn je ass. :cool: |
Greenfly je staat niet op CB? :p
[BKB]Drool is mijn nick Zit meestal op low ping servers waar wel eens wat lui van camperclans komen (*ahum*h2k*ahum*) en die daar dan gaan rushen, geniaal om te zien hoe weinig die dudes op reflexen af en toe kunnen klaarspelen :p TDM dus, BEWARE server zit af en toe wel eens iets. Verder wel eens op een brecourt only server (zijn 2 of 3 goede van) en OMC (old men clan) server zit vaak ook wel wat publiek. Meestal op private server om aan te kloten en geen tacs te spelen en vervolgens vreemd opkijken wanneer het niet redden in premiere leauge cup tegen clans als Da e.d. :p |
kan je IP geven van die brecourt only servers?
(en van nog meer goede servers aub :P , zowel SD als TDM) k heb maar 3 SD servers nog doordat mn pc geformateerd is -_- |
C o D en de xpansion
|
Zit altijd op Clanhome.nl
Das dus TDM in carentan only |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pfff...oude topic :rolleyes:
maargoed ik speel cod zo nu en dan ook nog wel eens... onder de naam: "pr.f ch.pel" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28. |