![]() |
Hoe vaak denkt het vrouwelijke geslacht aan sex?
Hoe vaak per dag denkt het vrouwelijke geslacht egk aan sex?
.. ja dit houd mij nou eenmaal bezig, en wie heeft hier antwoorden op, mss de doelgroep zelf? -gruncher |
--> seks?
Euhm.. geen idee. Soms. (a) |
Af en toe, vandaag meer dan anders, soms bijna niet...
|
ligt eraan he....als k bij mn vriend ben gemiddeld vaker dan wanneer ik tentamens leer...:)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, dat is best irritant. Ontopic: Eh, redelijk vaak, als ik niets te doen heb meer dan anders. Maar niet aldoor. |
Citaat:
|
ik tel de keren niet :D
maar ik denk dat ik zo om het half uur a uur wel een keer aan seks denk. |
Ik heb nu geen vriendje.. Denk er dagelijks wel meer dan een keertje aan.. De laatste weken vaker dan anders..
|
24/7 :p
|
Citaat:
|
nou ligt eraan of er een beetje leuke figuren in de buurt zijn
|
Regelmatig.
|
Citaat:
U like cowboys? |
geen idee
|
Altijd... de hele dag door.
Nou jah... héél soms als er iets anders leuks mijn concentratie voor een paar uurtjes op eist wil ik 't wel eens even vergeten... maar verder echt altijd! |
Ik ga dat niet tellen :P. Het verschilt nogal; als ik bij mijn vriend ben zo'n beetje driekwart van de tijd ofzo
als ik forum de helft van de tijd denk ik maar dat ligt vast aan mijn forumgedrag :P als ik zit te leren misschien een tiende van de tijd als ik aan het dagdromen ben de helft van de tijd denk ik |
ong 1x per dag misc:)
|
Euhm redelijk veel eigenlijk... dagdromen meestal .... Het heeft soms wel een aanleiding nodig. Zoals wanneer ik in de stad ben en ik zie leuke jongens voorbij komen, dan kunnen mijn gedachten veelal naar de seksuele kant neigen.
|
Geen idee, hou me daar niet zo mee bezig :confused:
|
toch best vaak. ligt er natuurlijk ook aan wat ik aan het doen ben. maar.. best vaak. ik tel het alleen niet echt.
|
Citaat:
|
vrij regelmatig denk ik
|
even vaak als mannen, ze geven het alleen nooit toe
|
..opzich best wel vaak dus :eek:
|
als ik bij mijn vriend ben wat vaker en als ik op school ben wat minder vaak (vrijwel nooit eigenlijk) hangt er een beetje van af...
|
Vaak :p.
Al verschilt dat per situatie zoals al vaker is aangegeven. Ik kan geen exacte getallen geven, dat is gewoon niet te tellen. Maar over het geheel genomen denken vrouwen volgens mij net zo vaak aan seks als mannen. Dus ga dat bij jezelf eens na zou ik zeggen ;). |
Citaat:
|
Vaak.
En ik denk eigenlijk dat mannen er niet veel vaker aan denken. |
Niet zo vaak...
|
Citaat:
|
Pff, ik vind het trouwens allemaal een beetje overdreven, hoeveel mannen zijn er niet die hun lul achterna lopen en hoeveel vrouwen zijn er niet die aandacht willen trekken door sexy te zijn.
Moest iedereen een normaal sexleven hebben met 1 partner dan zouden er minder gefrustreerden rondlopen. Vandaag nog, zit ik op de trein, doet een man zijn broek naar beneden. Vorige week, zit ik gezellig iets te drinken, vraagt een man me nogal discreet of ik er 'zin' in heb :rolleyes: |
Hoe vaak per dag weet ik niet hoor... over een week genomen vaak denk ik.. :D
|
Oke dat is allenmaal wel mooi, maar hoevaak hebben jullie vrouwen er ook daad-werkelijk zin in?
|
geen idee... ik tel niet hoe vaak ik er zin in heb... ik heb niet altijd zin in seks als ik er aan denk.
hoe zit dan bij jou?? |
Citaat:
|
Ligt eraan. De ene dag helemaal niet en de andere dan 1 uur of 2 uur in totaal? Betekent overigens niet dat het alleen maar positieve gedachten zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach, je weet maar nooit he :p |
Citaat:
nja, noordwijkerhout is wel een klereeind buiten de bewoonde wereld :s |
Altijd :evil:
|
subvraag : welke meid moet het nu hebben?? :rolleyes:
http://lorien.ncl.ac.uk/ming/Dept/ga...en99/horny.jpg |
Ik citeer uit "waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kaart kunnen leesen":
"Een breeder perifeer zicht is de reden waarom vrouwen zelden worden betrapt op 'lonken' naar mannen. Bijna iedere is wel eens beschuldigdt dat hij naar het andedre geslacht lonkte, maar slechts weinig vrouwen krijgen deze klacht van mannen. Onderzoekers van sexueel gedrag doen er overal verslag van dat vrouwen net zoveel - en soms zelfs meer - naar het lichaam van dee man kijken als de man naar dat an de vrouw. Toch worden vrouwen met hun super perifeer zicht er zelden op betrapt." lijkt me duidelijk: ontkennen heeftf geen zin meer!! |
Citaat:
wat heeft dit trouwens met de vraag hoe vaak vrouwen aan seks denken te maken?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Genoeg :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |