![]() |
Behemoth's nieuwe plaat
Demigod, de nieuwste creatie van de poolse band Behemoth.
Laatst een sample gedownload, klonk erg goed imo. Zou in augustus in de winkel liggen; wie heeft'm al, en wat vind je ervan? Ik denk er serieus over'm te gaan halen :) |
gaap, en dubbelgaap, want het is al de 40ste metal cd die zo heet. :rolleyes:
|
Tegenwoordig hebben we schijt aan hoe het heet. Als het maar klinkt. En áls het klinkt ben ik bereid een investering te doen.
|
Citaat:
Titel maakt niets uit als ie eenmaal in mn stereo ligt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahaha gaasstt...hoeveel nazi cd's van jou heten wel niet blood & honour :rolleyes: (of iets in die trant) |
Citaat:
|
nsbm-loos, die MOET in de dikke van Dale haha
|
Citaat:
|
dan doet ie zn naam tenminste eer aan, zo dik is ie niet eens
tot hoever de stoomcursus offtopic reageren voor dummies |
Citaat:
en nu weer ontopic: Behemoth moet weer BM gaan maken. |
Citaat:
|
Ik heb het ooit eens geprobeerd maar t was niets voor mij...
|
Citaat:
|
Ik heb 'm nog niet gedownload, kan 'm niet vinden op DC++ waar heb je 'm vandaan?
ik wil 'm oook :( |
Citaat:
2 stukjes van nummers van 1.5 minuut ofzo |
OPGEROTH schreef op 29-08-2004 @ 17:01 :
Ruud H. vanuit doetinchem, bedankt voor dit moment en nu weer ontopic: Behemoth moet weer BM gaan maken. Elmer Y. , Het is volgens mijn id. Rudolf ;) |
Behemoth de pehemoth
|
saaikt
Behemoth = hippe shit (y) |
Citaat:
"Slaves shall serve" knalt toch wel zwaar hard uit mijn speakers Weet iemand of ie al in NL verkrijgbaar is? |
Conquer all (1.5 MB)
Slaves shall serve (1.5 MB) even voor de mensen die te lui zijn om't even op te zoeken |
Citaat:
Ontopic: wat een vieze cliché DM deuntjes bij Conquer All?! wat is er dan zo speciaal aan, caligula~? |
Citaat:
|
die downen we wel een keer
Behemoth is gaaf (y) |
Citaat:
|
behemoth 21 oktober weer in nederland, in de 013. Nieuwe plaat nog niet gehoord, maar ze zijn gaaf dus binnenkort denk ik maar ff aanschaffen.
|
niet alleen in 013, maar uiteraard wel aanwezig daar
met name voor Krisiun! |
Ben benieuw.
Ik ken alleen Zos Kia Cultus maar die draait nog regelmatig zn rondjes hier. |
Citaat:
|
Citaat:
lees de fukking lyrics, satanisme!!!!!!!! |
ach boeien, tis en blijft boring
|
Yep
en ik ga'ns kijken of ik kaartjes en vervoer kan regelen voor Behemoth's concert de 21e. Geloof dat dat de promo-tour van de nieuwe cd is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach het zal mij een bal jeuken :D |
Citaat:
duidelijk een z :p |
Citaat:
|
Ik heb die laatste als digipack (liever op vinyl, maar dat was 7" dus geen ruimte meer voor de twee ‘bonustracks’). En die vond ik wat minder. De drum is zowat in elk nummer hetzelfde, en zowiezo heb ik het gevoel dat er wat minder aandacht is besteed aan de originaliteit in de nummers. Hij klinkt ondanks dat best ok, en ik mag hem ook graag luisteren. Leuke herziening van ‘Green Heart’ trouwens.
|
Citaat:
|
KLOPT! fool :D :D
|
Citaat:
shut up, fool! :D |
Citaat:
|
Citaat:
Het verschil is dat Burzum begon met muziek en de ideologie erachter wat wisselden, bij Der Stürmer begonnen ze met de ideologie en zochten ze een medium om dat te uiten, waardoor sommige NSBM ook zwaar kut klinkt. Edit: Zie de insignes op de cape van de geknielde (welke zich onderwerpt aan het christendom, en zich laat dopen o.i.d. denk ik) , de arische kenmerken van de omstanders en de geknielde, de omgekeerde algiz (de dood)op de hoed van de jood/christen(?) Ook de baby+zwaard heeft een betekenis, zal ik effe opzoeken. http://www.rockdetector.com/assets/r...-300-0-300.jpg |
Behemoth
Eerst maakte ze Blackmetal Geinig, maar niet echt superopvallend Toen kwamen Satanica en Thelema 6. in mijn ogen de 2 beste CD's Toen kwam Zos Kia Kultus.. te langzaam Demigod.. Een grote filtertroep.In Conquer all klinkt Negrals stem zo verklooit.. Bedoel hoor wel eens van die live opnamen van nummers van Thelema 6.. Naja.. Behemoth kan dat live gewoon niet waarmaken.. daarom vind ik Behemoth ook..mja, minder dan dat ik ze eerst vond Nu helemaal, want zo'n meesterwerk word die nieuwe CD niet.. en dat nieuwe leren rokken imago is helemaal niets.. |
master's hammer, mysticum, sonata arctica, meat loaf en elvis.
DE REST IS FOUT, GAY, INFERIEUR EN KANKER |
en natuurlijk king diamond
|
Satrapold, bij deze de off-topic award van de week.
Ik eindig op de tweede plaats overigens. |
Citaat:
Sonata Artica "O, we mogen After forever niet meer leuk vinden.. SONATA ARTICA \m/" Je bent zo Grim en Nekro als een roze troetelbeer :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |