![]() |
Ride for the Roses
mede opgericht door Lance Armstrong, tegen kanker.
Vandaag (29 augustus) was het zover. 100 Km, bijna 8000 deelnemers. Wie waren er nog meer van jullie? Wie waren ervan op de hoogte? |
Via m'n werk heb ik ervan gehoord. :)
M'n baas heeft mee gedaan als vrijwilliger. Hij moest zich vanochtend om zes uur melden. :D |
Ik wist ervan, wou nog meedoen, schrok toch een beetje van het inschrijfgeld... :|
|
inschrijfgeld gaat naar een doel he, en en erg goed doel bovendien.
persoonlijk reden we niet alleen vanwege het goede doel, ook vanuit eigen ervaring. Op MTB´s tussen de racefietsen, en ze de volle 100km met gemak bijhouden en inhalen geeft toch een kick hoor.. |
ride for roses
ging door mijn straat... .. |
ja, maar minder inschrijfgeld gaat ook naar een goed doel... toch?
|
Die toch die hier door Twente trok? Heb er wel iets van in de krant gelezen, goed initiatief van een man die er ervaring mee heeft.
Maar helaas voelde ik me niet geroepen om deel te nemen, maar dat zal wel komen omdat ik geen tijd/zin/puf had...(conditie-gebrek?) |
Citaat:
|
Heb niet meegedaan, had er ook maar vaag iets van gehoord. Verder is fietsen ook niks voor mij, dus als ik er al goed van op de hoogte was, had ik waarschijnlijk nog niet meegedaan -ik houd het bij het dragen van m'n gele bandje en het geven van geld aan de collectant komende week-
Welke profs deden er eigenlijk mee? |
Gelezen in Fiets!
|
mijn vader zat in de organisatie...
|
ik stond in het standje van de kleding :o :)
|
Citaat:
|
nee ik liep in me eige kleding, maar stond wel bij het standje van de rode polo's ja :)
|
m'n vader organiseert 't geheel mee, zelf heb ik er de dag van tevoren en de hele zondag rondgerent en vanalles en nogwat gedaan, maar gelukkig hebben we ruim 400.000 eurie kunnen bijelkaarhalen voor 't kwf :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |