![]() |
Lange Mannen
zijn lange mannen aantrekkelijker of kleine mannen.
boven de 1.80 = lang eronder automatisch klein |
Lang, zeker weten.. :) Iets boven de 1.90m als het kan.
|
Eh, mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit. Langer dan dat ik ben (=1.70) vind ik meestal wel leuker, maar zelfs dat is niet heel belangrijk. Maargoed, ik geloof dat ik daarin een van de weinigen ben.
|
(1.67 hier :bloos: )
Veel langer is best onhandig, dus eigenlijk het tegenovergestelde. Groter dan mij wel een pré. |
ik val wel op lange mannen... heeft gewoon een bepaalde uitstraling...
|
Jaa oeww ik vind lange mannen echt leuk. nouja meestal dan. zoals hierboven wordt gezegd, het heeft een bepaalde uitstraling..
|
Minstens 1.90 als het kan...:bloos:
|
Lange mannen! Die van mij is 1.98m. (ik ben 1.72m)
|
Ja! Ik ben 1,75m dus als ik iemand wil die langer is dan heb je het al snel over iemand die langer dan 1,80 m is (maar evenlang is eigenlijk ook wel erg handig).
|
Ik ben zelf maar 1.50 meter en te veel groter dan mij is erg onhandig. Maarjah... tè klein vind ik ook niet echt aantrekkelijk. Maar groter dan 1.80... tjah... dan kan ik er gewoon niet bij....
|
Lang!! Ik hou ervan om net onder z'n kin te passen. ^^
|
Ik heb klein gestemd, ben zelf ook niet zo groot (1.74m). Maar ja, op zich zegt het niets, want mijn vriend is veel langer dan ik, en ook langer dan 1.80m ;)
|
Rond 1,80 is wel fijn, >1,90 mag wel maar hoeft niet zo nodig. Dan moet ik steeds op m'n tenen staan om een kusje te geven.
|
Het maakt me weinig uit, zolang hij maar langer is dan ik
|
Mijn voorkeur gaat uit naar mannen van ongevéér 1.80 :P. Maar liever wat kleiner dan dat dan wat langer dan dat. Dan kan ik er beter bij.
Overigens maakt dat weinig uit voor aantrekkelijkheid zo lang het niet in extremen gaat |
het liefst langer, want ik ben ik ben al 1.80 m.
|
lang!
Mannen onder de 1.85m vind ik eigenlijk niet zo snel aantrekkelijk. Maar boven de 2.00m vind ik dan weer net teveel van het goede. |
Domme vraag, het is objectief vast te stellen dat lange mannen aantrekkelijker zijn.
Iedereen die beweert dat korte mannen aantrekkelijker zijn is dus ofwel aan het liegen of gestoord. |
ik ben 1.75 en mijn vriend is 1.92 lekker lang dus:p
|
lange mannen. Of iig groter dan mij. Maar ik ben 1.74 dus dan zijn ze al snel wel groter dan 1.80 :) mn vriendje is, volgens zn id, 1.86 :)
|
Citaat:
Ik zelf val op mannen tussen de 1.80-1.90m. Maar als het eens anders uitkomt, hoor je mij niet klagen. ;):) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een man moet wel langer zijn dan ik (1.75+), maar per se langer dan 1.80? Nee, dat hoeft van mij niet :).
|
ik heb lange mannen gestemd omdat ik het fijn vind als ze langer zijn als mij.... en ja ik ben 1,80 dus dan moeten ze wel groter zijn als dat...
|
Lang, het lijkt me verschrikkelijk als je zo'n end boven hem uitsteekt. Het liefst 1.85+, ik ben zelf 1.79 oid.
|
Citaat:
|
heb alleen maar lange mannen gehad dus denk idd dat ik daar op val :P
ze waren zelfs allemaal langer dan 195 :P t liefst ook nog wat voller, een lekkere dikke teddybeer :D |
Ik ben zelf al 1.78 en ik vind het toch leuker als hij iets langer is, dus zit je dan snel boven de 1.80.
|
Citaat:
Ikzelf val op lange mannen, het liefst > 1.90. Groter dan 2 meter is ook weer te veel. Maar het is ook belangrijk dat hij 'in verhouding' is, dus niet heel lang en dun, dat maakt mensen zo slungelig. Een lange stoere vent dus ;) Zelf ben ik ongeveer 1.80, dat speelt ook mee. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar misschien is hij zo ongenuanceerd dat hij werkelijk zijn beschreven standpunt heeft. |
Citaat:
|
Maar als ik die poll zo bekijk zou ik als maagd moeten sterven; ik ben precies 1.80, en iedereen schijnt te houden van mannen die óf groter óf kleiner zijn :|
:D |
Citaat:
|
Citaat:
Hmm.. ik schijn met mn 1.90 wel veilig te zitten :p |
Ik heb gestemd op lange mannen.. ik vind het iets mannelijker, iemand die groot is en me kan beschermen enzo. Het heeft iets. :)
|
Ik heb niet gestemd, want mij maakt het niet echt uit. Lange mannen hebben we iets, maar kleinere mannen ook wel...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: waarom kunnen wij hetro-mannen eigelijk niet stemmen? Kan een FB niet toevallig even de optie "lange vrouwen" en "kleine vrouwen" invoeren? EDIT: en ook even de optie: lengte maakt niets uit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriendje is 1.93 en ik 1.73. Ik val wel op lange mannen
|
Ik ben zelf maar 1,60 m dus niet al te lang, mijn ex is 1,85 m en langer dan dat hoeft van mij niet.
|
Nou, als vriend niet té lang, want dan kan ik er niet meer bij. Mijn vriend is ongeveer 10 cm groter dan ik en dat vind ik perfect. Maar het blijft net onder 1.80
Maar om naar te kijken zijn echt kleine mannen iig niet snel aantrekkelijk en verder maakt het niet uit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |