![]() |
oorbellen uit of in 's nachts...
ik heb sinds kort oorbellen maar nu vroeg ik me af of ik ze 's avonds ook in moet houden.. kleinere knopjes dan he ofzo..
wat doen jullie meiden? 's nachts oorbellen in of uit.. |
Als je gaat strippen moet je ze natuurlijk uitdoen.
|
Citaat:
:confused: |
sorry...
meiden en jongens dan :D |
Ik weet niet hoe lang 'sinds kort' precies is, maar als je ze nog maar net hebt, moet je ze ook 's nachts inhouden. Heb je ze al ongeveer een maand, dan kun je ze 's nachts gewoon uit laten. Je kunt ze ook afplakken natuurlijk.
|
En nu nog je topic op het goede forum...je leert het wel!
:rolleyes: |
Ik ben niet de trotse bezitter van oorbellen.
|
--> LS.
Als ze net geprikt zijn, moeten ze toch een week of zes erin blijven zitten? Verder; als ik oorbellen draag, doe ik ze altijd uit voordat ik ga slapen, slaapt niet zo lekker. |
ik doe ze altijd uit..
vind dat niet lekker liggen.. |
Ik doe ze uit want dat slaapt fijner
|
in...
|
Ik had vanacht een glasscherfje in mijn oor. ik heb hem eruit gehaald. maar mijn oor bloedde wel als een rund.
serieus. iemand had een flesje op de kop van een jongen kapotgeslagen en ik kreeg een stukje in mijn oor. mijn oor doet pijnnnnnnn. :( |
Zweerknopjes mogen er zowieso nooit uit.
Ik laat ze meestal in, zoveel gedoe om alles uit en in te doen steeds. |
glasscherfje :s
en thx mensen dus ik kan ze denk ik wel gewoon uitlaten.. ik wist nie of ze anders dicht zouden groeien ofzo.. :bloos: |
Ringetjes laat ik meestal zitten, hangers haal ik er sowieso uit en bij knopjes hangt het af van hoe erg ik ze voel en hoe lui ik ben ;)
|
Ik liet ze er vroeger altijd in maar de oorknopjes verbogen een beetje dus daar ben ik maar mee gestopt.
Met kleine oorknopjes kan het geloof ik wel maar als het echt groot is kan je het beter uit doen denk ik. En als ze je net nieuw hebt moet je ze zowieso inhouden snachts, de eerste tijd dan. |
Ik doe ze altijd uit, ik heb haast geen leuke oorknopjes, alleen parelknopjes maar die raak ik dan weer kwijt in m'n dekbed; de rest is te groot > dus uit (y)
|
Ik draag altijd hele kleine knopjes of ringetjes, en als ik die iedere avond uit en 's ochtend weer in moet doen ben ik te lang bezig dus hou ik ze gwn in. grotere oorbellen (eerst droeg ik nog wel es van die grotere zilveren ringen) doe ik 's nachts wel uit.
|
1 oorbel heb ik ongeveer een jaar dag en nacht in en die andere 2 2 maanden.
als ik leukere tegenkom verwissel ik ze wel weer. edit: die 2 zijn iverigens dikke ringen met een doorsnee van ongeveer 2cm, best zwaar maar dat voel ik niet meer. die ene is een navelpiercing. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D tis gewoon een vette briezel |
Citaat:
Citaat:
|
uit, wel zo goed voor mijn nachtrust :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Knopjes laat ik altijd in, ringetjes ed. doe ik uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb alleen maar kleine oorbellies dus ik houd ze lekker in 's nachts. Behalve als ik hele mooie in heb die niet kapot mogen.
|
Citaat:
Wel een date met een hoog emotie gehalte? :o |
eh ik heb ze altijd in
|
Citaat:
was je trouwens naar dieka geweest ? |
Van die kleine oorknopjes laat ik er altijd in zitten.
|
Ik laat ze in,behalve hangers.
|
Citaat:
|
mocht ik toevallig kleine oorknopjes in hebben hou ik ze in (behalve de pareltjes want anders raken ze misschien zoek)
maar als ik oorbellen in heb zijn ze meestal te groot om 's nachts in te houden |
Citaat:
Nee, niet naar Dieka, daar ben ik al tijdje niet meer geweest, maar naar de Achterhoek ArenA. (VERGEEF ME JONGENS!) |
Ohh, kosmie is echt op iedereen!
|
Citaat:
btw: zit een klein ringetje en een knopje in |
Citaat:
Vergeven, haha, dieka is al erg maar dat :nono: |
Ik heb meestal ringetjes en die laat ik gewoon in. Hangers doe ik uit. Knopjes heb ik ik nooit in, maar die zou ik ook uit doen want die steken anders zo irritant in je hoofd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie je nu wel dat de Achterhoek ArenA leuk is! Er komen allerlei hotties. :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |