![]() |
tsja, wie word er dan ook scheidsrechter?
|
Dit lijkt me toch echt meer wat voor onzin.
|
Wat een bullshit...
|
Toch verwijder ik dit topic nog niet omdat er slechts twee reacties zijn geweest. Ik denk dat er wel een serieus discussiepunt inzit.
Zou jij scheidsrechter worden? Waarom? Welke kwaliteiten moet een scheidsrechter volgens jou bezitten? Als er geen reacties komen verdwijnt dit topic vanzelf wel. |
Citaat:
|
Ik kan het filmpje niet spelen, grr, mijn pc vertoont kuren...
Tofke kan jij er even over oordelen:) |
Het filmpje is sowieso slecht.
BHEt begint met het uitdelen van waarschuwingen. Niks mis mee. Vervolgens wat er allemaal fout gaat, maar daar worden 2 belangrijke dingen door elkaar gemixed. a) Scheidsrechters die per ongeluk geraakt worden b) scheidsrechters die de dupe zijn van geweld. Gewoon zo plat, de vraag stellen of je nog scheids wil worden, slaat natuurlijk nergens op. IEdere dumpfuck zal "ja" antwoorden als je ooit per ongeluk een bal tegen je kop aan kan krijgen ofzo... HEt gaat om punt B, maar daar gaat slechts een klein stuk van de video over. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder is de maatschappij in het algemeen gewoon veel harder geworden. Bij voetbal zou ik sowieso geen scheidsrechter willen worden, zo hard kan ik niet rennen. ;) Bij waterpolo lijkt het me wel leuk, alleen heb ik daar nu geen tijd voor, maar misschien in de toekomst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En dit gebeurt je 10 keer in elke wedstrijd? Nee dus. Dus scheidsrechter, waarom niet? :p
Bij het tennis lijkt het me wel lekker relaxed trouwens. Op een stoeltje zitten in het zonnetje. :) Maja, je moet uiteraard wel mee opletten of die bal wel of niet uit gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: