Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   tsja, qie word er dan ook scheidsrechter? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=941395)

Quincy 29-08-2004 22:26

tsja, wie word er dan ook scheidsrechter?

klik hier

zou jij nu nog scheidrechter worden?

EmilioFCG 29-08-2004 22:32

Dit lijkt me toch echt meer wat voor onzin.

Gimme more beer 30-08-2004 08:54

Wat een bullshit...

Quincy 30-08-2004 15:09

Toch verwijder ik dit topic nog niet omdat er slechts twee reacties zijn geweest. Ik denk dat er wel een serieus discussiepunt inzit.

Zou jij scheidsrechter worden? Waarom? Welke kwaliteiten moet een scheidsrechter volgens jou bezitten?

Als er geen reacties komen verdwijnt dit topic vanzelf wel.

EmilioFCG 30-08-2004 16:30

Citaat:

Quincy schreef op 30-08-2004 @ 16:09 :
Toch verwijder ik dit topic nog niet omdat er slechts twee reacties zijn geweest. Ik denk dat er wel een serieus discussiepunt inzit.

Zou jij scheidsrechter worden? Waarom? Welke kwaliteiten moet een scheidsrechter volgens jou bezitten?

Als er geen reacties komen verdwijnt dit topic vanzelf wel.

Begin dan daarmee in de openingspost ipv achter zo te beginnen.

Mitros 30-08-2004 21:33

Ik kan het filmpje niet spelen, grr, mijn pc vertoont kuren...
Tofke kan jij er even over oordelen:)

Fade of Light 30-08-2004 22:42

Het filmpje is sowieso slecht.

BHEt begint met het uitdelen van waarschuwingen. Niks mis mee. Vervolgens wat er allemaal fout gaat, maar daar worden 2 belangrijke dingen door elkaar gemixed.
a) Scheidsrechters die per ongeluk geraakt worden
b) scheidsrechters die de dupe zijn van geweld.

Gewoon zo plat, de vraag stellen of je nog scheids wil worden, slaat natuurlijk nergens op. IEdere dumpfuck zal "ja" antwoorden als je ooit per ongeluk een bal tegen je kop aan kan krijgen ofzo... HEt gaat om punt B, maar daar gaat slechts een klein stuk van de video over.

Quincy 30-08-2004 22:57

Citaat:

Fade of Light schreef op 30-08-2004 @ 23:42 :
Het filmpje is sowieso slecht.

BHEt begint met het uitdelen van waarschuwingen. Niks mis mee. Vervolgens wat er allemaal fout gaat, maar daar worden 2 belangrijke dingen door elkaar gemixed.
a) Scheidsrechters die per ongeluk geraakt worden
b) scheidsrechters die de dupe zijn van geweld.

Gewoon zo plat, de vraag stellen of je nog scheids wil worden, slaat natuurlijk nergens op. IEdere dumpfuck zal "ja" antwoorden als je ooit per ongeluk een bal tegen je kop aan kan krijgen ofzo... HEt gaat om punt B, maar daar gaat slechts een klein stuk van de video over.

Maar dat is genoeg om de boodschap over te brengen. Ik zou als ik interesse had in een baan als scheidsrechter van bijvoorbeeld voetbal, toch twee keer nadenken. Je wordt tegenwoordig vermoord voor een verkeerde kaart dus... En die video moet je gewoon als ondersteunend beeldmateriaal zien. :p

Leonoor 31-08-2004 09:28

Citaat:

Quincy schreef op 30-08-2004 @ 23:57 :
Je wordt tegenwoordig vermoord voor een verkeerde kaart dus...
Lang niet altijd, er zijn genoeg scheidsrechters die het al erg lang doen en je gaat mij niet vertellen dat die nog nooit een verkeerde kaart hebben uitgedeeld.

Verder is de maatschappij in het algemeen gewoon veel harder geworden.

Bij voetbal zou ik sowieso geen scheidsrechter willen worden, zo hard kan ik niet rennen. ;) Bij waterpolo lijkt het me wel leuk, alleen heb ik daar nu geen tijd voor, maar misschien in de toekomst.

Ghost 31-08-2004 09:41

Citaat:

Quincy schreef op 29-08-2004 @ 23:26 :
klik hier

zou jij nu nog scheidrechter worden?

Ghehe :cool:

Gimme more beer 31-08-2004 11:48

Citaat:

Quincy schreef op 30-08-2004 @ 23:57 :
Maar dat is genoeg om de boodschap over te brengen. Ik zou als ik interesse had in een baan als scheidsrechter van bijvoorbeeld voetbal, toch twee keer nadenken. Je wordt tegenwoordig vermoord voor een verkeerde kaart dus... En die video moet je gewoon als ondersteunend beeldmateriaal zien. :p
Jongen, jongen, jongen... Denk je nou echt dat je in een ander baantje minder gevaar loopt? De kans dat je de dupe wordt van geweld op straat is groter dan geweld op het veld. Daarnaast zijn er duizenden getuigen en is er een camera, dus de daders worden altijd gepakt.

EmilioFCG 31-08-2004 12:13

Citaat:

Gimme more beer schreef op 31-08-2004 @ 12:48 :
Jongen, jongen, jongen... Denk je nou echt dat je in een ander baantje minder gevaar loopt? De kans dat je de dupe wordt van geweld op straat is groter dan geweld op het veld. Daarnaast zijn er duizenden getuigen en is er een camera, dus de daders worden altijd gepakt.
Ik wou net zoiets posten tot ik deze post las. (y)

Mr.Oizo 31-08-2004 22:33

En dit gebeurt je 10 keer in elke wedstrijd? Nee dus. Dus scheidsrechter, waarom niet? :p

Bij het tennis lijkt het me wel lekker relaxed trouwens. Op een stoeltje zitten in het zonnetje. :) Maja, je moet uiteraard wel mee opletten of die bal wel of niet uit gaat.

Quincy 01-09-2004 01:04

Citaat:

Gimme more beer schreef op 31-08-2004 @ 12:48 :
Ja maar op straat een paar hooligans neerslaan heeft toch een ander gehalte dan de eindverantwoordelijke te zijn van de uitslag van een wedstrijd tussen twee clubs. Kijk het gaat niet echt alleen om het geweld maar meer hoe je met de dreiging ervan omgaat.

Gimme more beer 01-09-2004 09:27

Citaat:

Quincy schreef op 01-09-2004 @ 02:04 :
Ja maar op straat een paar hooligans neerslaan heeft toch een ander gehalte dan de eindverantwoordelijke te zijn van de uitslag van een wedstrijd tussen twee clubs. Kijk het gaat niet echt alleen om het geweld maar meer hoe je met de dreiging ervan omgaat.
Word leraar...

EmilioFCG 01-09-2004 09:48

Citaat:

Quincy schreef op 01-09-2004 @ 02:04 :
Uit welke tijd kom jij?

Quincy 01-09-2004 12:59

Citaat:

Word leraar...
Bedankt. Ik zal het onthouden.
Citaat:

Uit welke tijd kom jij?
Wat wil je hiermee zeggen? Dat mijn perceptie ouderwets is? Zolang jij me daar niet op durft aan te vallen met argumenten beschouw ik jou als een schijtert.

Gimme more beer 01-09-2004 18:04

Citaat:

Quincy schreef op 01-09-2004 @ 13:59 :
Wat wil je hiermee zeggen? Dat mijn perceptie ouderwets is? Zolang jij me daar niet op durft aan te vallen met argumenten beschouw ik jou als een schijtert.
Niet zozeer ouderwets, maar je laat je opfokken door incidenten. Dat blijkt wel uit dit zeer ver gezochte filmpje. Een telegraaflezer, zal ik maar zeggen...

Quincy 01-09-2004 20:06

Citaat:

Gimme more beer schreef op 01-09-2004 @ 19:04 :
Niet zozeer ouderwets, maar je laat je opfokken door incidenten. Dat blijkt wel uit dit zeer ver gezochte filmpje. Een telegraaflezer, zal ik maar zeggen...
Ja, je hebt eigenlijk wel gelijk. Dat filmpjes zuigt big time maar ja het was het enigste dat ik kon vinden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36.