![]() |
Uiterlijk
Dit zal wel weer het zoveelste topic over uiterlijk zijn, maar goed, als we toch bezig zijn over lengte, laten we dan maar meteen het totaalplaatje bespreken...
|
Ik denk dat ik maar op 'karakter vind ik belangrijker dan uiterlijk' stem. Iemand die echt lelijk is, daar zal ik niet op vallen, maar echt knap is ook niet nodig. Maar echt een heel goed karakter, dat is wel nodig. Of nouja, goed karakter, in elk geval een dat goed bij mij past. Of zijn uiterlijk bij mij past kan me niet zo veel schelen.
|
50/50.
|
Ik ben iemand die werkelijk niets geeft om uiterlijk; uiteindelijk gaat het immers om karakter wil je langere tijd iemand zien te verdragen. En er is natuurlijk altijd mogelijkheid tot verbetering imo.
|
karakter belangrijker dan uiterlijk.
Ik val niet op echt lelijke mensen. Maar een niet-echt-knap persoon kan ook mooie trekjes hebben, zeker als je verliefd bent. Maar uiteindelijk moet ik wel goed kunnen opschieten met mijn vriend dus is karakter belangrijker. |
Hm, moeilijk. Tot nu toe vielen de larakters en uiterlijk altijd heel goed samen; iemand die goed bij me paste vond ik er ook nog leuk uitzien.. Dus ik weet niet echt wat ik moet stemmen. Ik zou nooit met iemand kunnen zijn die ik lelijk vind. Uiteindelijk de vierde optie maar.
|
Citaat:
|
Karakter is belangrijker dan uiterlijk, maar het is nooit erg als diegene én knap én een goed innerlijk heeft.
|
Karakter vind ik belangrijker dan uiterlijk, maar het uiterlijk vind ik ook wel heel belangrijk eigenlijk. :P
|
"Als de persoon achter dat uiterlijk maar mooi is maakt uiterlijk me niets uit"
Het maakt dus wel iets uit, maar het is geen beslissende factor. Ik zou er een 70/30 van maken :) |
Karakter vind ik belangrijker dan uiterlijk
En uitstraling kan iemand daardoor ook mooi maken vind ik. Natuurlijk is het fijn dat ze er leuk uitziet, maar het is heus neit noodzakelijk om beeldschoon te zijn, voordat ik er :uberhaupt verliefd op kan worden |
karakter is belangrijk, als ik iemand om die reden aantrekkelijk vind, vind ik het uiterlijk ook automatisch leuker, dus dat gaat goed samen ;)
maar een mooi uiterlijk maakt een karakter niet mooier :s |
Jullie kunnen nu wel heel correct zeggen "Het innerlijk is hetgene dat telt." maar als er een in de kroeg een lelijkerd op je af stapt, dan zullen 9 van de 10 mensen die persoon gauw afwimpelen.
|
50/50
Maar degenen die ik een goed karakter vind hebben zijn meestal niet lelijk hoor... :p |
Citaat:
|
50-50, uiterlijk is toch een eerste indruk. Karakter is sowieso heel belangrijk, maar zijn uiterlijk ook, beetje goed verzorgd, echt superknap hoeft ie niet te zijn, aar wel een leuk hoofd. :)
|
Is moeilijk, want ik vind het bij mijn vriendin allebei perfect (maar dat vind waarschijnlijk iedereen van zijn of haar vriend/vriendin)
Maar een goed karakter is nodig om lang samen te kunnen zijn maar uiterlijk denk ik ook. Als ik bijv. een heel dik meisje zie maar die heeft een kei leuk karakter kan ik er toch niet verliefd op worden. Dus uiterlijk is voor mij ook heel belangrijk. Ze moet er niet verloren bij lopen, ze moet wel wat aan zichzelf doen natuurlijk. Maar ik vind het allebei wel belangrijk. |
Tja, wat moet je met een verschrikkelijk knappe jongen/meid met een kutkarakter. Ik vind een goed karakter toch wel erg belangrijk.
|
Citaat:
|
50/50 dat denk ik iig, maar heel knap hoeft hij niet te zijn, maar een beetje leuk toch wel..
|
40/60 uiterlijk/innerlijk gezien
|
Ik zou nooit iets willen met iemand die ik er niet leuk vindt uitzien. Een groot deel van het uiterlijk bestaat uit de uitstraling van iemand dus iemand moet gewoon een goede uitstraling hebben. Maar als iemand dat heeft (zegt maar de drempel heeft overschreden) dan is het karakter van iemand belangrijk. Iemand moet er dus gewoon leuk uitzien, maar het karakter is daarna toch belangrijker. Karakter is dus belangrijk dan uiterlijk (mits iemand een acceptabel uiterlijk heeft).
|
50 - 50, om eerlijk te zijn.. Ik vind uiterlijk ook belangrijk maar zeker niet minder of erger dan karakter.
|
Ik vind het heel belangrijk, maar karakter telt ook wel een beetje (y)
|
Uiterlijk ( grote borsten bijv of een mooi gezicht) is bij mij toch wel de doorslaggevende factor. Wat boeit mij het innerlijk gedeelte nou? Als ze maar goed in bed is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vindt karakter belangrijker, veel belangrijker als uiterlijk. hij moet aan een hele rij eisen voldoen, ja echt :evil:. daarbij hoort niet op de 1e plaats het uiterlijk, en ook niet op de 10e plaats. het gaat mij gewoon om de persoon totaal :) . |
Citaat:
en volgens mij gaat het hier niet om een ONS ofzo.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou er 60-40 van maken... karakter net iets belangrijker, maar uiterlijk is meer voor de eerste indruk... hoewel ik niet snel zal vallen voor iemand die ik absoluut niet knap vind, hoe mooi zijn karakter ook zal zijn. Maar wat ik "knap" vind verschilt ook heel vaak :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het beide erg belangrijk.
|
ik heb 50-50 gestemd, een mooi uiterlijk en een leuk innerlijk, het moet gewoon beide in ruime hoeveelheid aanwezig zijn
|
Citaat:
|
50-50
"Vroeger" vond ik het karakter belangrijker maar als je elkaar door en door kent wil je ook iets hebben om naar te kijken en als je dat niet helemaal aanstaat dan gaat de aantrekkingskracht weg en ga je je vanzelf aan hem/haar ergeren. Ik tenminste. |
Ik vind karakter belangrijker dan uiterlijk.
En dat heb ik ook al es 'bewezen'. Mijn ex was niet een van de mooisten, maar hij was echt heel erg lief. Vriendinnen snapten maar niet wat ik met die jongen deed, want hij was gewoon niet knap en ze vonden dat ik wel knappere jongens kon krijgen. Maar ik vond hem gewoon super lief en dat vind ik heel belangrijk! Nu heb ik weer een vriend en ik ben op hem gevallen om zn karakter. We kenden elkaar al een jaar, maar ik voelde me nooit tot hem aangetrokken. Tot ik hem beter leerde kennen, zn innerlijk, karakter. En nu zie ik steeds meer de mooie kanten aan hem. We hebben nu al een hele tijd een relatie en ik vind hem steeds mooier worden. Terwijl hij niet heel veel veranderd is. Alleen qua kledingstijl een beetje, maar dat valt ook wel mee. |
Citaat:
|
50/50
je stapt af op een jongenomdat hij je aantrekt en zijn karakter kun je slecht zien van de buitenkant. Daarnaast moet mijn vriendje m'n maatje zijn (ik ben namelijk niet zo het kleffe romantiek typje) en hoe moet er ook redelijk goed uit zien. Ik vind het ook bullshit dat sommigen zeggen innerlijk daar val ik op. Het karakter. Dat is echt bullshit. Want waarom lopen die nurds dan vrijwel altijd single rond. Die zijn vaak onwijs lief enaardig. |
Karakter vind ik belangrijker dan uiterlijk
Maja, het oog wil ook wat. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
achja, het is belangrijk voor mij. Als ik iemand niet mooi vind vind ik hem meestal ook niet aantrekkelijk(uitzonderingen daargelaten) en als iemand in mijn ogen niet aantrekkelijk is wordt het niets. want aantrekingskracht moet er toch wel zijn..
|
Karakter vind ik belangrijker dan uiterlijk.
Je valt op iemand, gewoon zoals diegene is, vanwege z'n uitstraling, manier van doen, uiterlijk, etc. Dat gaat niet rationeel, daar kies je niet voor ofzo, je wordt gewoon verliefd. Of dat alles stand blijft houden en je na een tijdje geen ruzie krijgt of elkaar verschrikkelijk irritant gaat vinden wordt bepaald door het karakter van beide personen. Natuurlijk moet het uiterlijk je niet tegen staan, maar als je eenmaal gek op iemand bent kun je er sowieso al vanuit gaan dat het uiterlijk van diegene geen probleem voor je was. Als je bij elkaar blijft dan verander je allebei op den duur, dan blijf je toch echt niet om iemands uiterlijk. |
Citaat:
|
Ik vind uiterlijk wel een beetje belangrijk. Ik bedoel 't zou fijn zijn als ik me eten kan binnen houden als ik bij 'm in de buurt ben. Maar goed... als iemand écht een leuk karakter hebt. En ik wordt er verlieft op dan ga ik 'm vanzelf wel mooi en knap vinden. Terwijl als iemand mooi is maar een eikel dan wordt ik er in de eerste plaats al niet verlieft op.
|
Ik heb gestemt op 50-50 omdat de jongen waar ik op verlieft word moet aantrekkelijk zijn voor mij maar ook zijn karakter is belangrijk :D
Naja Knuffs and Kissieesss * MOI * |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |