![]() |
wat denken jullie nou van alle vooruitgangen in GPU land??? is het nog wel nodig, waarneer komen er games die ook echt alle mogelijkheden van deze monsters aan kunnen. of is dit meer een manier om mensen meer (die dingen worden steeds duurder:() te laten betalen en meer te verdienen??? kort om, is er een markt voor deze kaarten?
even wat aanleiding voor deze post, maxtor parhelia 512 de nieuwe Nvidia speeltjes -de postbode- edit, typo |
Ja die Matrox is mooi. En er is zeker markt voor de Matrox. Tot nu toe heeft NVIDIA het nogal laten afweten op pure beeldkwaliteit. Matrox heeft altijd al de beste RAMDAC's en filters gebruikt. Met deze kaart gaan ze nog een stapje verder in de beeldkwaliteit, en zal ook nog eens fatsoenlijk in 3D presteren. Deze kaart gaat dan ook zeker mijn G450 vervangen.
Eindelijk zit de koning der grafische kaarten weer op zijn troon. Het Onze Matrox: Onze Matrox die in de AGP zijt. Uw Parhelia worde geheiligd. Uw beeld kome. Uw signaal geschiede in de monitor zoals voor de RAMDAC. Geef ons heden onze dagelijkse performance. Vergeef ons onze console, zoals wij andere hun NVIDIA vergeven. En leid ons in bekoring, en verlos ons van dual head. Amen -Desecrator |
Citaat:
Weesgegroet NVidia Vol van snelheid De chip is met u Gij zijt gezegend onder de gamers En gezegend is AGP, de bron van uw kaart Heilige NVidia, moeder van NV30 Bid voor onze n00bs Nu en in het uur van onze kill Zoiets? :D |
Citaat:
-Desecrator |
Citaat:
had iemand het bijna monopolie kunnen voorspellen ? verder heeft trident ook een nieuwe kaart aangekondigd, gezien ik de 3d markt niet meer zo volg weet ik niet of hij nog niet achterhaald is. maar het geeft wat aan, er is weer veel concurentie opkomst net zoals in de voodoo tijd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21. |