![]() |
pijpen - condooms
Aangezien het in ander topic maar offtopic was hierbij een nieuw topic met poll ... pijpen met condoom of zonder condoom en met of zonder smaak en waarom ?
|
ik pijp bijna nooit met condoom... wil graag lichtelijk met mn tanden een beetje erlangs schuren, geen plasticsmaakje en alles goed voelen :) als ik het met condoom doe is het omdat ik een smaakjesgeval heb gevonden... *maar meestal zo ranzig, dat ik het condoom eraf haal en alle smaak ergens anders aan afwrijf* :D
|
Als ik gewoon weet dat een jongen geen soa heeft pijp ik zonder. En anders doe ik het niet. Als ik voor een avondje een jongen hebt dan pijp ik zowiezo niet, je weet niet wat voor ziektes zo'n jongen heeft he...
Ik heb het dus eerlijk gezegd nog nooit een jongen met condoom gepijpt. x my |
zonder.
Ik doe het toch ook voor mijn plezier en een condoom heb ik níet voor mijn plezier in mijn mond zitten. |
zonder, met is niet te doen voor beide partijen.
|
pijpen zonder condoom....alles zonder condoom:)
|
Citaat:
|
Nou zelf pijp ik niet, maar ik wordt altijd zonder condoom gepijpt.
|
Normaalgezien zonder, al een keertje met en dat was inderdaad minder leuk...
|
Pijpen zou je eigenlijk ook met condoom moeten doen, gezien je ook zo soa's op kan lopen. Best wel krom om wel geslachtsgemeenschap te hebben mét, en te pijpen zónder.
Maar, I confess; zonder. :p |
ik pijp mijn vriend nooit met condoom...ik hou niet zo van rubbersmaak :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees eens beter. |
Ja als je puur naar de soa kijkt, heb je gelijk :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat is opzich makkelijk te verklaren (alleen moeilijk te verwoorden). |
Citaat:
Het enige wat je er van zou kunnen zeggen, is dat de kans op zwangerschap daalt. Oftewel al het zaad komt die keer ergens terecht waar het helemaal geen kwaad kan, namelijk het gehemelte. |
Citaat:
vrouwen schijnen bepaalde receptoren in hun darmwand te hebben waardoor regelmatig slikken een verminderde reactie van de vagina op het sperma van een bepaalde man geeft. Ook logisch omdat je dan sneller kinderen krijgt van je vaste partner. |
Citaat:
Het kan, maar lijkt me sterk. Overigens zegt jouw post nu niet dat het 'de kans op zwangerschap' verhoogt, maar dat er een zeker 'snellere acceptatie' van bekend sperma plaatsvind. |
Ik pijp niet.
|
Citaat:
|
Ik pijp nooit met condoom. Ik wil best een keer zo'n smaakcondoom uitproberen, maar ik denk niet dat dat echt geslaagd zal zijn, gezien het feit dat 't smaakje er na een halfuur wel af is (voor zo ver ik heb gehoord).
|
En 't is wel zo dat een bevruchte eicel makkelijker innestelt in een baarmoeder waar al eerder sperma van dezelfde man heeft rondgezwommen, omdat het immuunsysteem de bevruchte eicel dan minder gauw beschouwt als een cel-met-een-parasiet. Ik weet niet of dit voor slikken ook werkt, ik denk het niet; in je slokdarm/maag/darmen komt namelijk hoe dan ook al een hoop spul met niet-lichaamseigen DNA. En dan heeft het ook niets met receptoren die de kans op bevruchting vergroten te maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zonder condoom.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |