![]() |
Being a Nerd.. boeiend of niet?
Ik zie steeds vaker langskomen dat lifestylers zich schamen omdat ze nerd zijn of nerdy overkomen..
Ik zit soms ook een hele dag achter mn toetsenbordje, maar dat kan me eigenlijk echt weinig schelen. Kijk, als je nou de hele dag zinloze dingen zit te doen zoals (jaja: Forummen) of msn-en.. OK: get-a-life! maar voor de rest.... :cool: ECHTE Nerds blijven natuurlijk wel echt TE nerdy :D |
toooo cool to be a nerd :o
|
ik ben cool en nerd zo.
|
tssk..andere mensen hangen een halve dag voor de teevee, dan lijkt forummen me een stuk beter, dat is teminste kwasi sociaal
|
ik heb nerd eigenschappen (iedereen hier heeft dat,anders zat je her niet:p) en ik zit er neit zo mee,behalve dat ik niemand over het forum vertel natuurlijk.
maar in mijn muzieksmaak zitten ook een hoop nerdy dingen die niet meteen achter mij gezocht zouden worden (ik luister soms weleens wat metal als ik me depressief en suicidaal ofzo voel;)) en daar schaam ik me enit voor hoor (y) |
ik ben een klein nerdje :o
|
ohja.. damnit.. vergeten erbij te zetten:
6. Nerd, trots op, en verdien er mijn geld mee (Y)! (ik ook een beetje) |
Ik ben duidelijk geen nerd.
|
ik ben geen nerd :eek:
|
Ik ben geen nerd, ik heb gewoon niet graag mensen rond me! ik wil staan en doen wat ik wil :p.
|
Zolang er geen bloempot kapsel, bril en puisten op mijn hoofd gaan groeien maak ik me nog niet zorgen over mijn nerd zijn.
|
Citaat:
ot; Ik hang vaak wat achter de compu, maar doe dan meestal ook nog wat nuttigs (naast een hoop zinloos gedoe). Ach ja, fuck it, ik ben gewoon nerdje, prima. |
proud to be a nerd :cool:
sexxxx |
Ik ben een behoorlijke nerd in mn gedrag eigenlijk, ik wordt ook gemiddeld 5 keer per dag uitgescholden voor nerd, ik heb een beugel en een bril, maar opzich ben ik wel normaal
Ik ben een beetje nerd |
Citaat:
:D :D :D :D :D :D |
ik ben geen nerd. And I'm proud of it.
|
1 - Verstand van computers en maakt er veel gebruik van
2 - Ziet er gewoon uit als een nerd 3 - Een slim iemand Ik behoor wel tot groep 1, maar heb normale sociale contacten en kleed me niet als een nerd. |
De hele wereld is zinloos, evenals je leven. Nee, het is dus niet echt boeiend, dood ga je toch, hetzij na een kort, hetzij na een lang kutleven in deze kutwereld.
|
Ik ben geen nerd.:)
|
Proud to be a Nerd! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het enige wat ik doe is op een gitaartje rammen, achter een keyboardje zitten, en 's avonds internetten: ik ben een nerd!! :cool:
|
Als jij jezelf geen nerd vindt ben je het ook niet. Trouwens waarom zou de mening van andere je boeien.
|
Citaat:
ik ben wel een nerd. ik lach om grapjes op msn :cool: |
Ik computer, Ik speel basgitaar, Ik ben geobsedeerd met Britcoms (ook red dwarf en dat = Nerdie, want Sci-fi), Ik ben contactgestoord, Maak foute grappen, Gedraag me als een Wise-ass, Heb een nerdie bril en vet haar....
M.a.w. Ik ben een NERD! |
Beetje nerd, maar dat kan me niet schelen.
Ik ben forumbaas, hoe nerd kan het worden :cool: |
Beetje Nerd, maar dat kan me niet schelen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind natuurkunde interessant.
Need I say more. |
mss wel beetje nerd, maar valt toch wel mee.
|
Citaat:
http://www.tjhill.com/nerd.jpg |
nerdjes zijn zo schattig. :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je bent zeker nog maagd. wacht maar tot je het heiligdom der punani mag betreden
|
'beetje nerd maar het kan me niet schelen'
vooral omdati keigenlijk geen erd mben want ik snap niks van computerts. maar ik zit er wel steeds achter identitycrisisssss |
beetje nerd maaar toch niet ..
uhm mengsel ertussen in.. gewone gozer met een klein tintje nerd |
Citaat:
|
NEEEEEEEEEEEERDS allemaal bah ieeeeeeel iep zleep pp
|
Citaat:
|
weet je wie een nerd is poorleno iep eeeeeeeeek zleep, en zelfs kan ze geen kebab bakken :eek: :eek: (n)
|
Citaat:
dan zou ze een nerdje zijn :cool: |
Wat versta je onder nerd?
Daaronder versta ik iemand die de godganze dag met de neus in de boeken zit of aan pc's aan't sleutelen is en er echt ALLES van weet... In dat geval: Ik ben geen nerd... Heb wel betere dingen te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ha |
Citaat:
ben je met je verkeerde wenkbrauw uit bed gestapt? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57. |