![]() |
No Fun At All
Kent iemand deze band? En zoja, wat vindt je ervan?
Ik vind het eigelijk wel erg vet (y) |
Citaat:
|
Ken het niet.
|
uhmm
maybe dat ik sommige nummers ken, maar k ken ze niet echt van: Jaah dope band yo~! enzo |
Citaat:
|
heb ooit eens een demootje gekregen in 99 ofzo bij millencolin
was wel aardig, niet echt om over naar huis te schrijven ofzo ze zijn toch uit elkaar ondertussen? |
wel van gehoort, ken er niks van..
|
No fun at all...
|
Citaat:
|
Toen ik 15 was maakte een punkvriendinnetje me gek met allerlei namen. No fun at all was er daar een van dacht ik. Later heb ik het wel eens geluisterd. Is wel leuk.
|
ik trek de muziek maar voor 2 nummers, live daarintegen heel erg strak. wel saaie piemels om naar te kijken
|
ik vind er niks aan.
|
ohw daar heb ik nog een paar cds van die ik nooit luister terwijl ze toch best een paar leuke songs hebben...maar ze speelden ooit ns in roosje terwijl ik niet kon omdat ik moest afwassen in n restaurant en dat heb ik ze nooit vergeven...
oh en ze bestaan niet meer, dat is ook wel zonde maar eigenlijk best een leuk bandje |
Iemow-Kor:
Ze hebben laatst nog 2 reunie shows gegeven in Zweden en Keulen dacht ik |
Geef mij maar No For An Answer.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind lose another friend echt een vet nummer, maar ken ze verder eigenlijk alleen van naam |
supervette band, 1 keer live gezien, kende ze toen nog niet goed, maar wat een show...
uit elkaar naja, jammer, laatste cd was goed, maar niet meer echt no fun at all natuurlijk, binnenkort eenmalige reunieshow in Cologne Duitsland, maar is uitverkocht TE KETS later |
ik vind ze niet slecht alleen een beetje saai
de eerste EP 'vision' is wel supervet |
Citaat:
|
ja, of noina sky!
|
Citaat:
maar ja balen anders had ik wel mn best gedaan om daar aanwezig te kunnen zijn, een van mn favorieten in de punkmuziekjeswereld en ik heb ze nooit gezien :( |
Een van de bands die je moet laten liggen als je into punkrock raakt. Fo sho.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34. |