![]() |
TuneQuiz?
Ey allemaal,
Ik vroeg me af of er nog een tunequiz kwam, of er mensen mee bezig waren? Want na de grote zomerquiz van AJMouse (nog steeds bedankt, het was super! (y) ) was er volgens mij wel een aanbod, maar ik zie nog niks helaas :) en ja, ik ben ongeduldig. :cool: |
sluit ik me bij aan, zou wel weer eens leuk zijn!
|
zou wel weer eens leuk zijn ja :P
Ray? |
Ik doe ook mee. En nu zal ik mijn inzending een keer insturen. ;)
|
Ik zat er ook al op te wachten...
mja ik kan zoiets niet maken... dus, iemand? :) |
tatatata, tatata.. tadadada, tatadadada..
nou.. zeg het maar.. :o |
Het is the A-Team maar je mist nog wel 2 da's bij het 3e groepje.
|
Citaat:
;) blijft leuk :cool: |
up? :o
|
ja eh ik doe em niet weer hoor :P ik wil best hosten overigens
|
ik heb geen programma om ze in te korten :(
|
cooledit kun je proberen, misschien is er wel een trial voor, tenzij je andere manieren kent ;)
|
up! :)
|
TuneQuiz Kersteditie? :p
|
Jaa! :)
|
the bold(Y)
|
Citaat:
|
Is leuk, maar hebben we niet al heeeeeel veeeeeel tunes gehad?
|
Citaat:
Ik heb (BIJVOORBEELD) nog geen Star Wars tune voorbij zien komen ;) |
hehe nou wie weet, ik heb iig heel veel vrij volgende week, ik zal eens kijken wat ik kan doen voor jullie :p
het zal misschien wel een lastige worden omdat we al veel tunes hebben gehad.. of dubbele, maar een ander deel van het lied? |
Ik vind het wel een leuk plan nog steeds! Wordt natuurlijk wel steeds moeilijker omdat we er nu al best veel gehad hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond die laatste echt moeilijk... :(
|
niet te vergeten dat er in amerika dit seizoen weer wat nieuwe series zijn gestart en er een aantal films zijn uitgekomen... the incredibles... shark tale.... en nog vele anderen. Misschien is het niet verstandig tunes te gebruiken van nieuwe series die alleen nog maar in amerika draaien right?
|
lijkt me ook niet...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |